آموزش تزریق ژل لب و خط خنده + فیلم آموزشی گروه بازرگانی نیک-مهسا امانی

مزو توسکانی ، فیوژن ، مزولایک، بایواسکین و درماهیل از جمله این محصولات مزوتراپی می باشند. مشابه هر روش دیگری، پزشک باید با دقت زیادی ماده حجم دهنده را تزریق کند و صبر و آرامش برای ایجاد نتیجه ای بی نقص ضروری خواهد بود. مدت زمان دقیق تزریق فیلر، به میزان حجم دهنده ای که تزریق می‌شود و حجم بافت لب بستگی دارد. در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در ناحیه ی خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است.

تماس از طریق تلگرام

توجه داشته باشید که برای شرکت در دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس جهاد دانشگاهی، باید کل هزینه و یا شهریه دوره را به صورت تزریق ژل با بیان ساده (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/gel-injection-definition/) کامل پرداخت نمایید. انسان، همیشه طالب زیبایی بوده و برای رسیدن به این مقصود نیز از روش های متفاوتی استفاده می کند. بسیاری از خانم ها و آقایان با بالا رفتن سن دچار افتادگی پوست شده و زیبایی شان تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین علت تصمیم می گیرند به مراکزی که خدمات ژل و بوتاکس ارائه می کنند، مراجعه نمایند.

آموزش تزریق ژل لب و خط خنده + فیلم آموزشی گروه بازرگانی نیک-مهسا امانی

در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید. بنابراین بهتر است تا برطرف شدن کامل اثر بی‌حسی از هرگونه خوردن و نوشیدن خودداری کنید. مدت زمان هر کارگاه بر اساس نوع کارگاه و زمان سپری شده برای کار عملی متفاوت میباشد. در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید، نمونه کار های ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آنچه سبب شده است تزریق ژل به لب مدل روسی محبوبیت بالایی در بین افراد پیدا کند مزایای قابل توجهی است که با خود به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای تزریق فیلر لب مدل روسی می‌توان به ایجاد ظاهری زیبا در لب‌ها و چهره فرد و همچنین داشتن حالت و فرم طبیعی اشاره کرد. به همین دلیل اغلب افرادی که دوست دارند با برجسته کردن لب‌ها، به تغییری نامحسوس در چهره خود دست یابند مدل روسی را ترجیح می‌دهند. به خصوص به کسانی که تا به حال ژل به لب تزریق نکرده‌اند و در انجام آن تردید دارند، توصیه می‌شود مدل تزریق لب روسی را انتخاب کرده و زیبایی چهره خود را دو چندان کنند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت مدل لب روسی بیشتر بر روی فرم‌دهی و زیباتر کردن لب‌ها در مقایسه با بزرگتر کردن آن تمرکز دارد. افرادی که لب‌های باریکی دارند می‌توانند از تزریق ژل روسی برای ایجاد تغییری با ظاهری طبیعی در لب‌های خود استفاده کنند.

همان طور که از نام این روش مشخص است به صورت سریالی و پشت سر هم چند در یک امتداد انجام می شود. در نهایت این مواد که بصورت نقطه ای تزریق شده اند به هم متصل شده و یک خط کامل را درمان می کنند. بین تزریق فیلر و عمل های زیبایی دیگر باید حداقل 4 هفته فاصله باشد. شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟ بررسی نتیجه و هزینه

ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو تهران همه روزه از شنبه تا پنجشنبه در خدمت شما هستیم. پزشک بر اساس آناتومی صورت شما مکان های مورد نیاز را مشخص می کند و بعد مانند هر سرنگ تزریقی که تا به حال دیده اید، سرنگی با سوزن بسیار نازک را آماده کرده و مواد فیلر را با سرنگ می کشد. از 4 هفته قبل نباید از روش های لیزر برای مثلا از بین بردن موهای زائد یا سایر موارد استفاده کنید. پس از دو تا سه هفته فرم واقعی لب‌های خود را می‌بینید و قطعاً آن روز خوشحال‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید؛ زیرا هم لب‌های شما فرم پیدا کرده و هم خود شما از نتیجه رضایت خواهید داشت. در همان روز تزریق از انجام دادن ورزش‌های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید و سوزان هم قرار نگیرید.

  • بسیاری از خانم ها و آقایان با بالا رفتن سن دچار افتادگی پوست شده و زیبایی شان تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین علت تصمیم می گیرند به مراکزی که خدمات ژل و بوتاکس ارائه می کنند، مراجعه نمایند.
  • کنترل حجم لب مقدار ماده تزریق شده قابل کنترل است ، بنابراین پزشک کنترل بهتری روی میزان ایجاد لب دارد.
  • لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند.
  • زیرا به صورت مستقیم به ساختار چهره مربوط می‌شود و باید ضمن برآورده کردن انتظارات شما، به زیبایی‌تان هم خدشه‌ای وارد نکند.
در ضمن، در برخی مناطق، پرستاران و دستیاران پزشک برای انجام بوتاکس و ژل نیاز دارند تحت نظارت یک پزشک کار کنند. پس اگر قصدتان این است که به صورت مستقل در این حوزه وارد شده و کار کنید، حتما به شرایط منطقه ای و قوانینی که در آن وجود دارد، توجه و دقت داشته باشید. تزریق ژل لب روسی غالبا بدون هیچ عوارضی و با موفقیت انجام می‌شود. البته در صورتی که عمل تزریق در اماکن معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد. در غیر این صورت ممکن است در اثر تزریق ژل غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های کثیف یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید.

اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند. حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی را تزریق کنیم و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید. برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد. تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد. اگر دوست دارید برای مراسم های مهم از جمله چشن عروسی ، تولد یا مهمانی خاصی ، لب های خود را با تزریق ژل فرم دهی کنید بهتر است چند هفته قبل این کار را انجام دهید .

درخواست مشاوره رایگان