آموزش جامع صرافی کوکوین به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

مراجعه نمایند و از طریق این سایت روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. تمام تحلیل ها جنبه آموزشی دارند و من می پذیرم که مسولیت سود و زیان استفاده از این تحلیل ها بر عهده خودم می باشد. در مورد زبان باید بگم اصلا چیز سختی وجود نداره کافیه چند ساعت باهاش کار کنید تا متوجه بشید چقدر حرفه ای طراحی شده و کار کردن باهاش کار سختی نیست. در این مورد متاسفانه اطلاعاتی ندارم- بهتر از پشتیبان خود کوکوین سوال کنید. برای استفاده از تلگرام هم میتونید از پروکسی های تلگرام استفاده کنید که بهترین گزینه است .

صرافی کوکوین، یکی از صرافی های مطرح در حوزه ارز های دیجیتال است که از تعداد بالایی توکن و کوین در پلتفرم خود، پشتیبانی کرده و خدمات مطلوبی را به کاربران خود، ارائه می دهد. از شرایط ثبت نام در صرافی کوکوین، داشتن شماره تلفن همراه برای کشوری به غیر از ایران و ایمیل، است. برای ثبت نام در صرافی کوکوین،ابتدا، می بایست وارد سایت کوکوین، شده و آدرس ایمیل را وارد کرد سپس، مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین را طی نمود. همچنین، انجام دادن فرآیند احراز هویت KYC در این صرافی،به منظور حذف محدودیت های پرداخت و برداشت برای کاربران، از نکات مهم مربوط به ثبت نام در صرافی کوکوین می باشد. بسیاری کاربران بدلیل پیچیدگی رابط کاربری کوکوین امکان معامله راحت در آن را ندارند. بعضی افراد بعد از انتقال دارایی به کوکوین اعلام کردند که نمی‌توانند خرید و فروش در این صرافی انجام دهند.

احتمالا تراکنش مشکوکی داشته اید و یا به هر طریق با آی پی مشکوکی به صرافی متصل شده اید. پس از آن اگر تمایل به احراز به سطح بالاتر دارید، بر روی گزینه “Continue to Get more Benefits” مطابق تصویر زیر کلیک کنید. آخرین و مهم‌ترین موردی که در این صرافی بررسی می‌کنیم، امنیت است. هنگام سرمایه‌گذاری امنیت دارایی‌ها از اهمیت بالایی برخودار است که در صورت عدم وجود امنیت دارایی و سرمایه‌ی شما به خطر می‌افتد یا ممکن است براس همسشه از دست برود. درست در زیر نمودار، پنل پوزیشن‌ها را مشاهده می‌کنید که از طریق آن می‌توانید نحوه معاملات خود را مدیریت کنید.

آموزش جامع صرافی کوکوین به همراه ویدیو کلینیک سرمایه می‌توانید تعداد تأییدیه‌های مورد نیاز را در صفحه Deposit صرافی ثبت نام کوکوین کوکوین بررسی کنید. نکته مهم این است که در این صرافی امکان واریز به حساب از طریق ارزهای فیات وجود ندارد و فقط می‌توانید حساب خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال شارژ کنید. بهترین راه برای این منظور، آن است که از طریق صرافی‌های ایرانی، تتر با نماد USDT بخرید و حساب خود را شارژ کنید. در منوی بالای صفحه اصلی سایت، گزینه‌ای با عنوان Sign Up وجود دارد. برای یادگیری تنظیمات صرافی کوکوین، چگونگی نحوه خریدوفروش، واریز، برداشت، انواع سفارش‌گذاری و همچنین خریدوفروش در صرافی کوکوین، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو بالا را مشاهده کنید.

بله، شما می‌توانید از طریق ایمیل خود رمز عبور فراموش شده خود را تغییر دهید. رسالت کاری ایران بروکر همیشه بررسی صرافی‌ها و بروکرهای مختلف بر پایه صداقت و بی طرفی بوده است. هم اکنون می‌بینید که سرمایه انتقال داده شده و حساب مورد نظر ما شارژ شده است. پس از کلیک بر روی ارز مورد نظر خود، اطلاعات آن به شما نمایش داده می‌شود.

صرافی FTX، از ارزش گذاری ۳۲ میلیاردی تا ورشکستگی!

حتما توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما قبلاً در کوکوین ثبت‌نام شده باشد. به علاوه جهت برخورداری از امنیت بالا، رمز ورود خود را هر ۹۰ روز تغییر دهید. سپس کد را در کادر تأییدیه وارد و در بخش بعدی پسووردی را نیز انتخاب نمایید. این رمز باید بین ۱۰ تا ۳۳ حرف باشد که مواردی همچون نشانه های خاص، حروف کوچک و بزرگ و عدد را هم داشته باشد.

آموزش ایجاد اکانت در صرافی کوکوین(kucoin)

امیدواریم مقاله آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین یا KuCoin مفید بوده باشد. اکنون توانستیم با موفقیت در صرافی کوکوین ثبت نام کنیم و یک اکانت کاربری ایجاد کنیم. کوکوین بیشتر از 400 جفت معاملاتی متفاوت در دسترس دارد.

کافیه شما ادرس ولت صرافی کوکوین رو بهش بدید تا خودش بصورت اتوماتیک ولت کوکوین رو شناسایی کنه و کارمزد انتقال را رایگان در نظر بگیره. پرداخت پاداش‌ها در صرافی کوکوین در هر شبانه‌روز یک مرتبه انجام می‌شود. این در حالی است که مدیرعامل کوکوین یعنی جانی لیو خیلی زود نسبت به این شایعات واکنش نشان داد. او تمام ادعاهای مطرح شده مبنی بر ورشکستگی کوکوین و محدود شدن برداشت از حساب‌های کاربری در این صرافی را قویا تکذیب کرد.

پاداش های عضویت برای ثبت نام در کوکوین کدامند؟

اگر حساب شما در حالت Cross Margin‌ باشد، به این معنی است که کل پولی که در حساب معاملاتی اهرم‌دار خود دارید به‌عنوان ودیعه برای موقعیت‌های باز شما استفاده می‌شود. در صورتی که از سفارش بازار یا Market Order استفاده کنید، سفارش شما به صورت آنی انجام می‌شود و وارد تاریخچه معاملات می‌شود. پس از ایجاد سفارش، سفارش شما وارد قسمت سفارش‌های باز یا Open Orders می‌شود و در‌صورتی که سفارش شما انجام شود، می‌توانید از قسمت Trade History آن را نگاه کنید. شما می‌توانید از سه نوع سفارش برای معاملات خود استفاده کنید.