آموزش پلتفرم معاملاتی کوکوین Kucoin برای ترید ارزهای دیجیتال بورسینس

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اینجا کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش پلتفرم معاملاتی کوکوین Kucoin برای ترید ارزهای دیجیتال بورسینس

کوکوین به‌زبان ساده، یک بستر جهانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که صدها هزار کاربر از سراسر جهان دارد و بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتال در آن خریدوفروش می‌شود. ساخت حساب در سایت کوکوین کاملاً رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. مدل کسب‌وکار این صرافی بر اساس کمیسیون است؛ یعنی فعالیت‌ها در این صرافی رایگان است؛ اما برای انجام هر معامله، درصد ناچیزی (اغلب ۰.۱٪) از مبلغ معامله به‌عنوان کمیسیون کوکوین برداشته می‌شود. جهت فراگیری بهتر آموزش صرافی Kucoin لازم است با تاریخچه و ویژگی های این صرافی آشنا شوید. صرافی کوکوین در گروه صرافی های بین المللی است که خدمات خود را به صورت آنلاین و جهت مبادلات و خرید و فروش ارزهای رمزنگاری ارائه می دهد. این صرافی یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های مبادلاتی است که از پیشرفته ترین امکانات نرم افزاری جهت مبادله بیش از دویست نوع ارز دیجیتال مختلف برخوردار است.

  • متأسفانه، صرافی در سال ۲۰۲۰ هک شد و منجر به سرقت بیش از ۲۸۰ میلیون دلار شد.
  • کوکوین برای ارسال بیت‌کوین از BTC-Segwit (با «bc» شروع می‌شود) و BTC (با «3» شروع می‌شود) پشتیبانی می‌کند.
  • اگر عبارت ایمنی نبود یا اشتباه بود یعنی در یک سایت فیشینگ هستید یا یک ایمیل فیشینگ دریافت کرده اید، پس دیگر ادامه ندهید.
این یک ویژگی امنیتی است که توسط همه صرافی ها ارائه نمی شود. در سپتامبر 2020، کیف‌پول‌های داغ KuCoin به ارزش حدود 281 میلیون دلار رمزنگاری هک شدند. این وجوه توسط یک صندوق بیمه پوشش داده شد و بیشتر ارز دیجیتال بعداً بازیابی شد. کاربران می‌توانند رمزنگاری را با کارت بانکی یا PayPal خریداری کنند، اما جفت معامله برای ارز فیات وجود ندارد. این به صرافی اجازه می‌دهد تا برخی مقررات را کنار بگذارد و خدمات ناشناس‌تری را به کاربران خود ارائه دهد. 🔵 رمز ارزهای MONI ، VLK ، TRADE و 1EARTH و LIT امروز در صرافی کوکوین لیست میشوند.

ورشکستگی و هک شدن صرافی کوکوین و سرقت بیش از 270 میلیون دلار!

کوکوین چندین دلیل مهم را برای راه‌اندازی این ربات کریپتو رایگان جدید عنوان کرده است. اول از همه، تیم کوکوین برنامه دارد تا تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری حرفه‌ای را، برای معامله‌گران و کاربران روزمره ارزهای دیجیتال نیز به ارمغان بیاورد. به ادعای این صرافی، ربات کوکوین، نیاز به ساعت‌ها تحقیق را برای تریدرها، از بین می‌برد. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که ربات کریپتو کوکوین، ترید ارز دیجیتال را برای کاربران بسیار آسان‌تر کرده است.

اخبار هفتگی: ریزش قیمت اتریوم بعد از انجام اپدیت

کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. یکی از امکانات جالب این صرافی این است که کاربران می توانند به این صرافی، وام بدهند. در واقع، در این روش دارایی های کاربران در اختیار کوکوین قرار داده می شود و این صرافی به صورت سالانه به کاربران سود پرداخت می کند.

  • بخش اسپات و فیوچرز صرافی کوکوین بسیار شبیه صرافی بایننس است و برای ترید کردن در این صرافی دچار غریبگی نمی‌شوید.
  • چون در این مطلب دو تا از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها از جمله صرافی بای بیت را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود.
  • در حساب کاربری خود روی آواتار پروفایلتان کلیک کنید و از منوی بازشده، گزینه Account Security را انتخاب کنید.
  • اگر تجربه‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری با ارزهای دیجیتال در صرافی‌های کوکوین و کوینکس دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

یکی دیگه از ویژگی های صرافی کوکوین این هست که به دلیل محبوبیت زیاد، تونسته بیش از 8 میلیون کاربر فعال ماهانه رو به سمت خودش جذب کنه. این میزان کاربر برای یه صرافی آنلاین میزان بسیار قابل توجهی هست که میشه به این نتیجه رسید که سرعت و کیفیت خدمات دهی این صرافی سطح بالایی داره. به دلیل اینکه ایران در لیت تحریم صرافی هات بیت قرار دارد، توصیه می‌کنیم در ادامه برای استفاده از این پلتفرم حتما از وی پی ان با ای پی ثابت استفاده کنید. هرچند به طور کلی پیشنهاد ما به تمام کاربران ایرانی استفاده از صرافی‌های شناخته شده داخلی مانند والکس است. سفارش محدود یا سفارش لیمیت، نوعی از معاملات اختصاصی صرافی Kucoin است که احتمالاً از ساز و کار آن شگفت‌زده می‌شوید.

  • تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری حدود 200 ارز مختلف توسط این صرافی حمایت می شوند.
  • برای کاربرانی که می‌خواهند با استفاده از ارز فیات در KuCoin کریپتو بخرند، چند مرحله اضافی ضروری است.
  • طرح پیش فرض یک نمودار قیمت را نشان می دهد تا یک نمای کلی از عملکرد قیمت با استفاده از شمعدان ارائه دهد.
  • به دلیل حجم نقدینگی بالا در صرافی کوکوین، سرعت نقدشوندگی سرمایه در این صرافی زیاد است.