آموزش کامل صرافی CoinEx به صورت گام به گام آکادمی آموزشی مصطفی روشنی

انتقال درآمد حاصل از ماینینگ از این استخر به صرافی کوینکس بدون محدودیت و بدون کارمزد می باشد. در فروردین 1395 شروع به استقرار و توسعه استخر استخراج بیت کوین کرد و به طور مستقل تمام کد استخر ViaBTC را که دو ماه بعد راه اندازی شد، تکمیل کرد. در سال 1396 او در لیست”ده کارآفرین برتر Tencent” قرار گرفت و اولین پشتیبانی از 10 هزار تراکنش در ثانیه، در صرافی کوینکس به موفقیت و توسعه دست یافت.

ورود به حساب کاربری صرافی کوینکس

من خودم مثلا با دسکتاپ ثبت نام کردم، بعد با گوشی هم وارد می شوم. چون وقتی با یکی ثبت نام کردید، یعنی مثلا با دسکتاپ ثبت نام کردید، با گوشی هم می توانید وارد شوید و برعکس. نه کوینکس را می تونید بدون فیلترشکن هم استفاده نمایید. اما نرم افزاری ها رایگان هستند و روی گوشی تون سریع نصب میشن.

علاوه بر استفاده از کد تخفیف کوینکس که بالاتر ذکر شد، مشتریان این صرافی دیجیتال می‌توانند با نگهداشتن رمزارز CET (رمزارز خود Coinex)، حساب خود را به vip تبدیل کرده و بازهم کارمزدهای پرداختی را کمتر کنند. هر فردی که بیش از 0 CET داشته باشد، جزو VIP با سطح 0 یا همان vip0 در نظر گرفته شده و با افزایش میزان CET در حساب، سطح وی آی پی بالاتر خواهد رفت. در تصویر زیر، میزان CET مورد نیاز برای سطوح مختلف vip نمایش داده شده است. رفرال کد کوینکس یا همان Referral Code، عبارتی است که باید هنگام ثبت نام وارد نمایید تا بتوانید کارمزدهای خود را کاهش داده و سود حاصله از هر معامله را افزایش دهید.

شما باید در صفحه اول حساب کوینکس تون وارد بخش حساب(گزینه های چپ بالا) و سپس تنظیمات حساب شوید. بعد در قسمت تنظیمات امنیتی، شماره همراه را پیدا کنید، روبه روی شماره همراه، یک گزینه داره به نام تغییر که می توانید شماره تون را تغییر دهید. برای امنیت حساب کاربری شما، تا ۲۴ ساعت بعد از ریست کردن یا غیرفعال کردن این کد، اجازه برداشت یا Withdrawal ارزهای شما به شما داده نمی شود. کاربران ایرانی برای فعالیت در هر دو صرافی بایننس و کوینکس باید از طریق «VPS» آدرس «IP» خود را تغییر دهند. پیش از آنکه اقدام به حذف یا غیرفعال‌سازی حساب کاربری صرافی کوینکس خود کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید. بنابراین، لطفا موارد امنیتی را برای حساب ایمیلی که در بخش ثبت‌نام وارد می‌کنید خیلی ‌سخت در نظر بگیرید؛ مثلا یک رمز عبور پیچیده و قوی برای حساب ایمیلتان بسازید که شامل حروف الفبای بزرگ و کوچک، عددها و علامت‌ها باشد.

پس از روشن کردن فیلترشکن، می‌توانید با کلیک برروی این لینک، وارد صفحه‌ی ثبت نام کوینکس شوید. صرافی کوینکس دارای امکان و خرید و فروش بیش از 150 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین ،‌اتریوم ، بیت کوین کش، چین لینک، تتر ، و… یکی دیگر از موارد اصلی مورد آموزش نحوه خرید و فروش در صرافی کوینکس است.

آموزش صرافی کوینکس : ترید و خرید و فروش

سایت کوینکس شرایطی را فراهم آورده تا همه کاربران بتوانند تاریخچه فعالیت خودشان را طی یکماه اخیر، بررسی کنند. حتی کاربران اگر متوجه ورود مشکوکی به پنل کاربری خود شوند، بتوانند سریع رمزعبورشان را عوض کنند. وقتی عملیات برداشت را در صرافی انجام می دهید، کوینکس قبل از هر اقدامی از کاربر می خواهد که از داخل ایمیل خود برای بار دوم نیز «درخواست برداشت» را نهایی کند. برای ارتقای سطح امنیت حساب کاربری خود در صرافی ها، حتما رمز عبور قوی بسازید و نزد خود در جایی مطمئن نگهداری کنید. بهتر است موارد زیر را برای حفاظت هرچه بیشتر مد نظر قرار دهید.

خرید و فروش در صرافی بای بیت (Bybit)

اگر قبلا ثبت نام کرده اید نمی توانید از این کد استفاده کنید و می بایست یک حساب جدید ایجاد نمایید. کارمزد نقل و انتقال در حساب های کوینکس به یکدیگر با حالت انتقال داخلی صفر است. خب ایمیل تون تائید شده و در این قسمت باید شماره تلفن تون تائید بشه.

در ضمن، سیستم«CoinEx»به طور دوره‌ای بررسی‌های امنیتی را روی کاربران «کوینکس» انجام می‌دهد و پاداش ارجاع ثبت‌نام‌های مخرب را واگرد می‌کند. در گوشه بالا سمت راست، گزینه «برداشت» را از منوی کشویی «Assets» انتخاب کنید. به وب‌سایت رسمی کوینکس «CoinEx» یعنی «coinex.com» بروید و در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign Up» یا «ثبت‌نام» کلیک کنید. با استفاده از کد تخفیف p8t2c در هنگام ثبت نام (وارد کردن در قسمت Referral Code)، می‌توانید تا40 درصد از کارمزدهای معاملاتی خود را کاهش دهید. رفرال کد کوینکس بیانگر شناسه‌ی فردی است که شما را به صرافی دیجیتال Coinex معرفی کرده و اگر از کد p8t2c در هنگام ثبت نام استفاده کنید، می‌توانید تا 40 درصد در کارمزدهای پرداختی صرفه جویی نمایید. وارد کردن کد p8t2cبه عنوان کد تخفیف کوینکس یا همان ریفرال کد، می‌تواند کارمزدهای معاملاتی تریدر را تا سقف 40 درصد کاهش دهد.

در ضمن هر وقت که وارد حساب کاربریتون میشید از طرف کوینکس یک چنین ایمیلی ارسال میشه و میگه که در این تاریخ و زمان وارد حساب کاربری تون شدید. اما وقتی که ثبت نام مون انجام شد، می تونید با کلیک کردن روی همین گزینه و استفاده از ایمیل و پسوردی که برای ثبت نام وارد کرده بودیم وارد حساب کاربری مون بشیم. در بخش فیوچرز مارکت دو طرفه وجود دارد یعنی همزمان می توان سفارش خرید و فروش را با هم داشت و مانند بخش Spot نیست که محدودیت در گذاشتن پوزیشن وجود دارد. در پایین صفحه مشهود است که پوزیشن روی ۶۰ سنت بسته شده است.

سپس به روی گزینه ی Account Settings(تنظیمات حساب) کلیک کنید. دانلود اپلیکیشن گوگل آتنتیکتور از گوگل پلی استوردر اپلیکیشن گوگل پلی استور، کلمه ی گوگل آتنتیکیتور google authenticator را سرچ کنید تا اپلیکیشن آن برایتان ظاهر شود. در قسمت confirm password، پسورد(رمز) همان رمز را دوباره برای تایید بنویسید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از حذف اکانت کوینکس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش کامل صرافی CoinEx به صورت گام به گام آکادمی آموزشی مصطفی روشنی