اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape

اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که طراح اتاق فرار پنهان شدن برداره. اما قضیه به اینجا ختم نمی شود، معمولا به فاصله چند روز بعد از مراجعه تیم اصلی، تیم دوم تایم‌فور‌فان به صورت ناشناس به بازی مراجعه میکنند تا در صورت مغایرت در نحوه‌ی برخورد کارکنان مجموعه و یا اجرای بازیها، این تفاوت را به تیم اطلاع دهند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود. اتاق فرار را به طوری طراحی می‌کنند، که شما می‌بایست معماهایی را در آن حل کنید. این معماها گاهی با وسایل عجیب و در نظر اول به درد نخور، قابل حل خواهند بود. حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید.

  • اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.
  • هر بازی اتاق فرار می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما به همراه داشته باشد.
  • در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند.
  • شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد.
  • ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.
  • داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید.
داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند. چون همه از شنبه تا پنجشنبه درگیر کار خودشون هستن و این غرق شدن تو زندگی نیاز به استراحت و آرامش داره ولی این انتخاب سخت ترین کاریه که میتونید بکنید چون اگه بهتون خوش نگذره کل هفته بعد رو خسته هستین و …

اتاق فرارهای یزد

بله، طبق قانون حداقل سن مجاز برای شرکت در بازی های اتاق فرار ترسناک 17 سال میباشد. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است.

همزمان با تاسیس مجموعه‌ی اسکیپ‌‌رومیست از لوگوی این مجموعه نیز رونمایی شد. این لوگو ترکیبی از دایره‌های در هم تنیده و به هم قفل شده، ستاره، کلید و حرف E است که هر کدام از آن‌ها معنای خاصی دارند و بیانگر مفهوم متفاوتی هس… آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

آیا همه اتاق فرارهای تهران را شناختید؟

به عنوان یکی دیگر از بازی های اتاق فرار برای موبایل اندروید و ios می توان به Escape If You Can 5 اشاره کرد. در این بازی شما نقش فردی را دارید که در تعقیب توسط پلیس می باشد و لاستیک های ماشین تان با میخ های وسط جاده سوراخ میشود. شما در منطقه ای خالی از سکنه قرار دارید و مدرسه متروکه ای در نزدیکی شما به چشم میخورد و وارد آن میشوید. با شروع بازی داستان های متعددی در این مدرسه رخ می دهند که برای رهایی از آنها باید معماهای مختلفی را حل کنید.

اتاق فرار انجمن سایه ها

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape