اتاق فرار ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | allescape

در بسیاری از اتاق فرارها، شما را در یک مکان کوچک قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر از فضاهای تنگ و کوچک هراس دارید، در این بازی شرکت نکنید. اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود. مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت. در نتیجه اعضای گروه باید به صورت موازی سرنخ‌های مختلف را دنبال کنند و در نهایت همه‌ی آنها را کنار هم بگذارند تا یک نتیجه منطقی بگیرند. جالب است بدانید که به صورت موازی، یک دانشمند و فیزیک‌دان سوئیسی، بازی مشابه به اتاق فرار را در سال ۲۰۱۲ طراحی کرد.

بازی 50Rooms 3

اتاق فرار ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | allescape سناریو اتاق فراربه نوعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی اتاق فرار سناریو و انتخاب آن است. اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد. سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید.

چطور اطلاعات بیشتری راجع به بازی بدست بیاریم؟!

شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید. هیچ بازی دیگری در دنیا امکان تجربه این حس را به شما نمی‌دهد. شهر زیبا و تاریخی اصفهان، سومین شهری است که در ایران جوانان را به اتاق فرار علاقه‌مند کرد.

۱. اتاق فرار اتاق جنگ

در نتیجه هر کدام از این فضاها سناریو های متفاوت را برای شرکت کنندگان و یا گروه های مختلف ایجاد می اتاق فرار تهران نماید. همچنین ممکن است در یک بازی اتاق فرار به شما ماموریت داده شود تا از زندان فرار کنید و یا از دست یک قاتل زنجیری فرار کنید و یا در جای دیگر ممکن است از شما بخواهند در نقش کارآگاه ظاهر شده و قاتل را پیدا کنید. در صورتی که شما عزیزان به بازی اتاق فرار علاقه مند هستید و می خواهید در مورد این بازی اطلاعات مناسبی کسب کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. اگر شما هم علاقه مند به بازیهای ویدئویی و یا فیلم و سریال هستید بدون شک لحظاتی بوده که شما دوست داشته اید که جای نقش اول داستان باشید. بازی اتاق فرار شما را وارد یکی از این داستانهای هیجان انگیز می کند و شما در آن نقش اول را خودتان بازی خواهید کرد. مجموعه اتاق فرار وست روم، از دیگر اتاق‌های فرار در تهران است و بازی‌هایی چون اتاق فرار انتقام دیویدوف دارد.

  • در چند سال اخیر و با روی کار آمدن اسکیپ روم های متعدد، افراد زیادی وسوسه میشوند تا حداقل یک مرتبه این بازی های مهیج و ترسناک را تجربه کنند.
  • بازی رویا نیز بین ۴ تا ۶ نفر انجام شده و ۶۰ دقیقه زمان می‌برد.
  • در ادامه با برخی از برترین اتاق‌های فرار پایتخت آشنا خواهید شد تا چنانچه ساکن تهران هستید یا با خرید بلیط هواپیما تهران به این مقصد دیدنی سفر کردید، سری به این اماکن بزنید و از تفریحات سرگرم‌کننده و مهیج آن‌ها بهره‌مند گردید.
  • این بازی از نظر رنگ دارای تنوع بالایی می باشد و جلوه های صوتی و تصویری به کار رفته در آن شما را در محیط واقعی قرار می دهد تا هیجان بیشتری را تجربه کنید.
اتاق فرار را به طوری طراحی می‌کنند، که شما می‌بایست معماهایی را در آن حل کنید. این معماها گاهی با وسایل عجیب و در نظر اول به درد نخور، قابل حل خواهند بود. حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید.