انتخاب لپ‌تاپ‌های دانشجویی ارزان در اردیبهشت ۱۴۰۱ درجه

توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ به سادگی بر روی وب سایت زیر کلیک کنید را تهیه کرد. اگر نمایشگر ۱۴ اینچی و کوچک مدل معرفی‌شده‌ی قبلی موردپسندتان نیست، با ۱ میلیون تومان هزینه‌ی بیشتر می‌توانید «IdeaPad 3 لنوو» را با مشخصات یکسان، ولی نمایشگز برگ‌تر ۱۵٫۶ اینچی تهیه کنید. وزن این محصول به ۱٫۷ کیلوگرم می‌رسد که البته همچنان نسبتاً سبک است. علاوه بر این‌ها از جدیدترین پردازنده‌های AMD یا Intel استفاده می‌کند و عملکرد گرافیکی و عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد. می‌توان با اطمینان گفت در بین لپ‌تاپ‌های 15 اینچی، سرفیس 3 دارای بهترین عمر باتری است. این لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی 360 درجه‌ای و پردازنده AMD A9 سرعت و قدرت مورد نیاز برای اجرای برنامه‌ها، ویدیو‌ها و بازی‌ها را فراهم می‌کند.

  • در بخش سخت افزاری اپل با معرفی M1 همه‌ی کاربران را شگفت زده کرد و نشان داد که به واقع در ساخت تراشه‌ها تا چه حد توانایی دارد.
  • لپ‌تاپ Aspire E 15 به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است و از DVD رایتر و پورت USB Type-C نیز بهره می‌برد.
  • در راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی به اولین لپ تاپ گیمینگ این مطلب می‌رسیم.
  • دستگاه پیش رو، بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب برنامه‌نویسی و دانشجویی نیز هست.

برای طراحی نیز می‌توانید لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ یا قلم‌دار را انتخاب کنید. همچنین بهتر است برای مشاهده فیلم‌های آموزشی لپ‌تاپی با کیفیت و ابعاد نمایشگر مناسب را انتخاب کنید. همچنین دقت کنید که اگر با لپ‌تاپ خود زیاد کار می‌کنید یا در خارج از منزل به آن نیاز دارید، عمر باتری بسیار مهم خواهد بود. نکته قابل توجه، حافظه کش بالاست؛ ویژگی بسیار خوبی که در اجرای برنامه‌ها تاثیرگذار خواهد بود. این مدل همچنین به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است تا مشکلی در اجرای سریع کارها نباشد.

۱ ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD / رم ۸ گیگابایت / AMD ATHLON – 3020E / حافظه‌ی گرافیکی RADEON RX VEGA ۲

باید بدانید صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۴ اینچ بوده و از کیفیت HD (1366×768) پشتیبانی می‌کند. باطری قرار گرفته شده در این محصول یک باطری لیتیوم یونی ۴ سلولی بوده که ۲۵۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. این مقدار با توجه به سخت افزار این محصول می‌تواند حداکثر تا ۴ ساعت بدون نیاز به شارژر شما را همراهی کند.

۶. لپ‌ تاپ ۱۲.۴ اینچی مایکروسافت Surface laptop Go – A

لپ تاپ HP Victus 15-FA0031DX-A یک لپ تاپ زیبا و پرقدرت از برند اچ پی است که از نظر قدرت پردازشی بهترین لپ تاپ در محدوده قیمت 30 میلیون است. این لپ تاپ به پردازنده نسل دوازدهمی Intel i H مجهز است که بهترین پردازنده بازار است. در جایگاه دوم، لپ تاپ Asus TUF Gaming F17 FX706HE-A قرار دارد که به پردازنده گرافیکی بسیار قوی RTX 3050ti مجهز است و در این محدوده قیمت، بهترین لپ تاپ گرافیکی بازار است (یک انتخاب عالی برای طراحی مهندسی).

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E15 Gen 2 (Core i5_MX

در بخش صفحه نمایش با یک پنل 15.6 اینچی از نوع TN با رزولوشن FHD مواجه هستیم. این نمایشگر کیفیت مناسبی دارد و برای استفاده‌ی روزمره و مشاهده‌ی محتوا مناسب به نظر می‌رسد. از دیگر مشخصات این مدل می‌توانیم به باتری سه سلولی 45 وات ساعت و اسپیکر استریو اشاره کنیم. اگر می‌توانید مقداری بودجه‌ی خود را نسبت به لپ تاپ قبلی افزایش دهید پس این مدل می‌تواند یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت برای دانشجویان باشد. این مدل وزنی 1.9 کیلوگرمی و ضخامتی حدود 22.9 میلی متر دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی مات با رزولوشن FHD استفاده می‌کند.

انتخاب لپ‌تاپ‌های دانشجویی ارزان در اردیبهشت ۱۴۰۱ درجه