انواع لوله فلکسی برق و ویژگی های آن ها کاسپین پایپ تولید کننده لوله گالوانیزه برق

انواع لوله فلکسی برق و ویژگی های آن ها کاسپین پایپ تولید کننده لوله گالوانیزه برق محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. ۱-مقاومت در برابرِ پارگی و عدم انفصالِ اجزای بدنه هنگامِ استفاده به علتِ ساختارِ تقویت شده ی فنرِ پی وی سی.

لوله فلکسی خرطومی روکش دار فلزی

لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. ۲- انعطاف پذیریِ بالا برای استفاده در مسیرهای مختلف نیز دومین مزیتِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیوم می باشد. ۲- این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز مثل سایرِ مواردِ مشابهِ لوله فلکسیبل صداگیر، دارای انعطاف پذیریِ بسیار خوبی است. ۴- لوله فلکسیبل صداگیر pu در برابرِ هرگونه پارگی و انفصال از خود مقاومتِ قابل قبولی لوله فلکسی نشان می دهد. هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد.

کاربرد لوله خرطومی

با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد. ۴- از جمله مشخصاتِ بارزِ این محصول عمرمفیدِ بالا و استحکامِ قابلِ قبولِ آن در فضاهای منصوب می باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند. این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است.

  • لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد.
  • این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است.
  • قسمت لوله فلزی که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از ورقه های فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است که می‌تواند در برابر تنش های فیزیکی از سیم های برق محافظت کند.
  • این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب بالا برده است.
  • به دلیل مقاومت بسیار بالا دربرابر رطوبت و اشعه خورشید براحتی در فضاهای خارجی ساختمان بکار گرفته می‌شود.
هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. در حالت کلی کیفیت ساخت لوله فلکسی مدل روکشدار را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‎ها استفاده کنید. اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید.

خرید لوله خرطومی برق نسوز