بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A33

شرکت شیائومی یک شرکت خصوصی که فعالیت اصلی و مهم آن در زمینه عرضه گوشی های هوشمند است که در بزرگ ترین شهر چین، پکن تاسیس شد. مدیرعامل شرکت شیائومی “لی جون” که قبل از تاسیس شیائومی ریاست شرکت سافت کینگ را بر عهده داشت بیست و سومین مرد ثروتمند چین می باشد. شیائومی چهارمین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است که در بازار هند بسیار محبوب بوده و استقبال زیادی از آن شده به طور کلی شیائومی دستگاه های میان رده بسیار با کیفیت تولید می کند. واقعا یه گوشی همه چی تمامه،نه خیلی بزرگه و نه کوچیک،استاندارد واقعی،،کیفیت صفحه نمایش که حرف اول رو تو تمام گوشیها میزنه،یعنی ۴k واقعی،و همینطور کیفیت اسپیکراش،قیمتش نسبت به امکاناتش در مقایسه با سایر پرچمدارا مناسبتره،هرچند که همین قیمتم خیلی بالاست،تنها نقطه ضعفش کیفیت دوربین در شب هستش که تو نور کم افت میکنه و عکس ها دچار نویز میشه،ولی فیلمبرداری و ثبت صدا و عکاسی توی روز و نور کافی عالیه،رنگها بسیار طبیعی و به واقعیت نزدیکه و مثل دوربین پی سی پرو رنگها اشباح شده و غیر واقعی نیست،ثبت صدای پی سی هم ضعیفتر از s10 هستش،خلاصه منطق من میگه درحال حاضر S10 بهترین گوشی بازاره.

معمولا هر گوشی پرچم دار سری Mi شیائومی با بهترین پردازنده ی شرکت کوالکام (Qualcomm) و بهترین دوربین آن سال معرفی میشود. شرکت شیائومی در سال 2012 برای کارکنان و طرفداران خود جشنواره Pop Mi را در شهر پکن برگزار کرد. این استارت آپ نوپا در کمتر از 5 سال توانست به بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون تبدیل شود. در سال 2011 شیائومی اولین گوشی خود یعنی شیائومی می 1 را روانه بازار کرد. اگرچه نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی آن مانند A53 طتبیق پذیر نیست، اما چنانچه آن را به ۶۰ هرتز کاهش دهید، میتوانید این مشکل را در صورت نیاز مرتفع کنید. ما متوجه شدیم که سوییچ بین برنامههایی مانند پیام رسانها و اسپاتیفای زمان زیادی را طلب میکند.

شرکت شیائومی با زیرمجموعههای بزرگی که دارد هرکدام از آنها در تولید و طراحی محصول جدید کمک میکنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید میپردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش میرسد. محصولات شرکت شیائومی فقط به موبایل شیائومی محدود نمی شود، پیشرفت شیائومی ادامه دارد و قصد دارد در تولید گجت و سایر لوازم الکترونیکی هوشمند هم نام خود را بر سرزبان ها بیندازد. سپس سری M21، M21s و M31 را با سیستم Android 10 One UI 2 تولید کرد و سال 2020 را با معرفی M31s و M51 به پایان رساند. در سال 2019 شیائومی، ردمی را به عنوان برند مستقل اعلام کرد تا بتواند آزادانه تر عمل کند. روی قابلیتها و امکانات لوازم جانبی ردمی نوت 8 پرو متمرکز شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تمرکز شیائومی بیشتر بر روی رابط کاربری و افزودن قابلیت های بیشتر و بهتر به سیستم عامل های اندروید بود. تصورکنید یک روز کاری عالی را شروع کرده اید و از آنجایی که علاقه زیادی به گوش دادن موزیک یا پادکست های آموزشی را دارید، در مسیر خانه تا محل کار خود هستید، گوشی خود را از کیف یا جیب خود خارج میکنید و ناخودآگاه گوشی تان از دستتان سُر میخورد و به زمین پرتاب می شود، با کمال تأسف با فرض نداشتن محافظ های لازمه و کمترین ضربه وارده به گوشی، ذهنتان آشفته می شود و تا پایان روز تمرکز خود را از دست خواهید داد. بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومی ساخته شرکت کوالکام آمریکا یعنی اسنپدراگون استفاده کرده است، قاعدتا باید در این گوشی ها شاهد افزایش قیمت باشیم اما اگر با دیگر برندهایی که از همین پردازنده استفاده کردند مقایسه کنیم متوجه قیمت مناسب آن خواهیم شد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو از قدیمی ترین تا جدیدترین گوشی های سامسونگ همگی در زمان ارائه و حتی سال ها بعد به عنوان گوشی هایی محبوب خرید و فروش می شوند و حتی اکنون هم شاهد خرید و فروش گوشی های دست دوم و قدیمی سامسونگ هستیم که این موضوع به خوبی کیفیت محصولات این برند و میزان محبوبیت آن فونر موبایل را نشان میدهد. فرنا یکی از قدیمی ترین فروشندگان گوشیهای هوشمند امروزی است کهاست شما عزیزان می توانید با استفاده از این سایت، جدیدترین گوشی سامسونگ را خریدار ی کنید! نوت 20 اولترا ادعا می کند بهترین و خوش دست ترین قلم را دارد. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. برند شیائومی هم مانند سایر برندهای پرطرفدار اقدام به تولید گوشی های موبایل در سری های مختلف کرده است. این شرکت بعد از سنگاپور، دفاتر دیگری در کشورهای مالزی، فیلیپین و هند تاسیس کرد.

خرید گوشی سامسونگ

استفاده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، توقع کاربرانی را به علاقمند به عکاسی هستند را بر اورده می کند. مثلا در گوشی Mi 11 از پردازنده اسنپدرگون 888 (Snapdragon) که مدل پرچم دار 2021 پردازنده کوالکوم است استفاده شده است و مجهز به تکنولوژی 5Gهستند. به طور کلی اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستید، تقریبا می توان گفت که سری پرچم دار Mi همرده با سری S سامسونگ است. این جشن غوغای زیادی در فروش شیائومی به پا کرد و سبب شد تا در همان سال بتواند 7.2 میلیون تلفن همراه را به فروش برساند. در میان رقبا رابط کاربری miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد، به شما اجازه می دهد تا از فضای دوم استفاده کنید یعنی همزمان دو واتس اپ، دو فیس بوک و …

خرید گوشی شیائومی برای انتخاب مدل و یا سری گوشی شیائومی باید به نیاز و کارایی گوشی توجه کنید تا پس از خرید گوشی شیائومی و استفاده از آن پشیمان نشوید. گوشی ردمی گوشی اقتصادی، برای کسانی که هم کارایی برایشان مهم است هم توانایی خرید سری mi را ندارند. اگر به دنبال گوشی با کارایی بالا و کمی ارزان تر می گردید ما این سری را به شما پیشنهاد می کنیم. تقریبا می توان گفت تمامی مدل های سری نوت از باتری بسیار قوی بهره مند هستند و خیال شما از بابت شارژ گوشی راحت می کنند. البته باتری فولد 3 نیز با 4400 میلیآمپر توانایی بیشتری از باتری بکار رفته در نمونه فلیپ با ظرفیت 3300 را داراست. برای باتری پشتیبانی از شارژ 15 واتی هم در نظر گرفته شده و آداپتوری هم که داخل جعبه دستگاه قرار گرفته 15 واتی است.

دو مدل جدید سری شارک یعنی Black Shark 3 و Black shark 3 pro hsj است که هردو از پردازنده Snapdragon 865 و رفرش ریت (نرخ پردازش) بالا بهره می برند، می تواند رقابت بین گوشی و کنسول بازی را سخت تر کنند. دفتر اصلی شرکت شیائومی در شهر پکن قرار دارد و بنیانگذار و موسس این شرکت لین بین 41 ساله یکی از مدیران سابق گوگل و طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. محصولات اصلی و پرچمدار سامسونگ در بازار گوشی هوشمند با برند گلکسی اس به بازار عرضه میشوند.

خوشبختانه چینیها محصولات اقتصادیشان را برای حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون بهاندازهی کافی «حرفهای» نمیدانند؛ بنابراین در صورت خرید هر یک از دو گوشی، هدفون دلخواهتان را به آن متصل کنید، هرچند که شفافیت و بلندی صدا فراتر از متوسط نیست. GPU این گوشی از نوع Aderno 610 است که متأسفانه زیاد از Aderno 512 در چیپست 660 قوی تر نیست. پردازنده گرافیکی آدرنو 512 هم در داخل تراشه اسنپدراگون 660 وظیفه تجزیه و تحلیل دادههای گرافیکی را بر عهده دارد. در هنگام خرید پاور بانک حتما به مشخصات اصلی، برند تولیدکننده و اصلی بودن آن توجه داشته باشید. تمرکز اصلی گوشی BlackShark بر روی بازی است.