بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها ایران بورس-بروکر آمارکتس

تعداد بروکرهای معتبر و شناخته شده جهانی که خدمات خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهند بسیار کم است اما با این حال بروکر های بسیار زیادی هستند که چنین شرایطی را برای ایرانی ها فراهم آورده اند. البته بسیاری از این بروکرها اصلا شرایط مناسبی نداشته و به هیچ وجه انتخاب خوبی برای انجام معاملات در بازار فارکس نخواهند بود. همان‌طور که می‌دانید به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، نقل و انتقال پول و باز کردن حساب‌های ارزی بین‌المللی این روزها برای ایرانیان بسیار سخت شده است. به همین دلیل زمانی که شما می‌خواهید در فارکس سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است یک بروکر معتبر مانند بروکر فارکس دلتا اف ایکس را انتخاب کنید که بهترین شرایط را برای ما ایرانیان فراهم کرده است. در بروکرهایی که به ایرانیان خدمات زیادی نمی‌دهند شما از پشتیبان فارکسی و واریز و برداشت ریالی محروم هستید. این مسئله سبب می‌شود که علاوه بر کار پراسترس ترید کردن، دائماً نگران این موضوع باشید که بروکر حساب شما را به‌خاطر تحریم‌های بین‌المللی مسدود کند.

یکی دیگر از بهترین و مناسب‌ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها بروکر USGFX است. این بروکر نیز اعتبار بسیار زیادی در بازار فارکس داشته و در میان کاربران ساری کشورها نیز یک بروکر معروف و مشهور است. چندین بار جایزه بهترین بروکر استرالیا و بهترین بروکر ارائه دهنده خدمات به کاربران اسیایی را دریافت کرده است. سرعت بسیار بالای انجام معاملات USGFX نیز باعث شده تا خیلی از کاربران به دنبال استفاده از خدمات آن باشند. لیکوئیدی پرووایدر اصلی بروکر USGFX بانک بزرگ Saxobank است که معرف حضور کاربران و تریدرها در این بازار است.

بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها ایران بورس-بروکر آمارکتس نهادهای نظارتی در کشورهای مختلف قرار دارند و تنها به یک کشور و یا حتی یک حوزه کاری مربوط نمی‌شوند. مدت زمان فعالیت یک بروکر در بازار مالی این مفهوم را به ما می‌رساند که یک بروکر توانسته است پس از سال‌ها هنوز در بازار فعال باشد و خدمات را ارائه دهد. بدین معنا که چالش‌های روبه رو نتوانسته‌اند تاکنون آن را از بروکر جهانی فارکس پا دربیاورند. برای مثال سابقه یک بروکر می‌تواند اطلاعات بسیار مفیدی را به ما ارائه دهد.

  • AvaTrade یک پلتفرم معاملاتی است که در سال 2006 راه اندازی شد و به دلیل ارائه‌ی خدمات معاملاتی کارمزد پایین توانست نامی برای خود دست و پا کند.
  • من به شخصه بروکر اوربکس رو بیشتر میپسندم مخصوصا که مشتری ایکس ام بودید اوربکس بسیار شرایط نزدیک به ایکس ام و هاتفارکس دارد.
  • بروکر آمارکتس از پشتیبانی فارسی بسیار قوی برخوردار است و در هر هفت روز هفته پاسخگوی کاربران خود می باشد.
  • این کارگذاری از سال 2007 فعالیت خودش را در بازار های فارکس شروع کرده و بیش از 13 سال میباشد که دارای سابقه خوبی در این زمینه میباشد .
بسته به مقدار حجم یا همان لات معامله شما، بروکر مقدار خاصی از یک جفت ارز یا شاخص را برای شما خریداری میکند. قیمت خانه‌ای که میخواهید بخرید، 50,000 دلار است، اما شما 40,000 دلار کم دارید! بروکر، شرکتی است که به شما 40,000 دلار قرض میدهد تا بتوانید خانه را صاحب شوید. تیم زدبورس برای مشتریانش، بروکرهای آلپاری و لایت فارکس است چراکه با توجه به سابقه و خدمات، آسان­ترین دسترسی را به تریدر میدهند و تاکنون عملکرد خوبی در ایران داشته اند.

شش بروکر برتر فارکس برای ایرانیان

این یعنی بروکر حاضر است هر یورو را ۱.۱۲۵۰ دلار به شما بفروشد. اگر هم قیمت پیشنهاد برابر ۱.۱۲۰۰ باشد یعنی بروکر حاضر است هر یورو را ۱.۱۲۰۰ دلار از شما بخرد. البته حتی معامله‌گران حرفه‌ای و باتجربه نیز گاهی از حساب آزمایشی استفاده می‌کنند. برای آنها حساب آزمایشی راهی برای آزمودن استراتژی‌هایی است که قصد دارند در معاملات واقعی به کار بگیرند. اینطور فکر کنید که حساب آزمایشی نوعی شبیه‌سازی بی‌خطر است که شما را برای ورود به دنیای واقعی معاملات و فارکس (جایی که ریسک واقعی نیز وجود دارد) آماده می‌کند.

روش های واریز و برداشت