بهترین بخارشوی برای فرش و مبل با قیمت مناسب

بهتر است بدانید که در بازار مدل های متنوعی از بخار شوی موجود است که دارای طرح و مدل های متنوعی است. بخارشوی دارای مدل طی بخارشوی، بخارشوی دستی، بخارشوی چندمنظوره، بخارشوی مکش دار می باشد. بخارشوها از ترکیب بخار آب و در بعضی از مدل‌های آن از مواد شوینده استفاده می شود.این محصول به همراه مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، فرش و موکت استفاده می‌شود. که معمولا برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، پله‌ها، شیشه‌ی اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده موجب می شود که این مواد در فرش باقی بمانند. بعضی از ماشین ها محفظه خاصی برای مواد شوینده دارند و در بعضی دیگر باید مواد شوینده را در آب مخلوط کرد. ظرفیت مخزن آب این محصول 1.5 لیتر است و در زمان کوتاهی برای بخار دهی و کار با آن آماده می شود. لوله ی خرطومی بلند بخارشور سوئیس هوم مدلCLS 538 آزادی عمل زیادی برای دسترسی به زیر اشیا و جاهای دور از دسترس می دهد. نگهداری و شستشوی این مدل بخارشوی بسیار آسان و کار با آن به راحتی انجام می شود. به بخار شوهایی که سری (دسته) آن به بدنه متصل است، اصطلاحا تی بخارشوی گفته می‌شود.

بخارشوی حرفه ای کیپ Hold مدل Ksc-1110 It

بخار شوی چند منظوره یک دستگاه بزرگ‌تر و جاگیرتر است، قیمت آن نیز در مقایسه با دو مدل قبلی بیشتر می‌باشد. دستگاه بخارشوی خانگی کارچر فرآیند از بین بردن آلودگی های تمامی سطوح مقاوم به آب را با بالاترین کیفیت و بدون نیاز به هر گونه مواد شیمیایی به انجام می رساند. بخارشوی کارچر با محیط زیست سازگار است و تنها با استفاده از بخار آب که طبیعی ترین روش برای انجام نظافت می باشد و جایگزین ایده آلی برای نظافت به سایر روش های شیمیایی به شمار می آید. از بخارشوی کارچر برای فرایند های مختلف نظافت همچون نظافت سطوح و لوازم منزل، شستشوی سرامیک، شستشوی کاشی های حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتو کردن و مراقبت از پارچه و … می توان استفاده نمود. کاربرد دستگاه بخارشور ، سبب صرفه جویی در زمان می شود و برای نظافت روزانه بسیار مناسب است. این را هم در نظر داشته باشید قیمت انواع بخارشوی کارچر در مدل های مختلف متفاوت هست.

بخارشوی کارچر مدل Karcher Sc1 Premium

بهترین بخارشوی برای فرش و مبل با قیمت مناسب

لوله های این محصول قابل جدایش بوده و قابل نگه داشتن در محفظه مخصوص asilbekharid خود می باشند. همیشه قبل از خرید بخارشوی وزن آن را امتحان کنید تا ببینید برای شما مناسب است یا خیر؛ تا هنگامی که با دستگاه کار می‌کنید دچار مشکل نشوید. اگر قصد خرید بهترین بخارشوی بازار را دارید، دستگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر کارایی مطلوب، دارای وزن کم و قابلیت جابه‌جایی آسان باشد. دستگاه های بخارشو معمولاً از نوعی ماده شوینده استفاده می کنند، بنابراین برای استفاده از نوع مناسب حتماً دستورالعمل های دستگاه را بررسی کنید.

  • برس، شیشه‌شوی و دسته‌های مختلف برای پاک کردن قسمت‌های مختلف می‌تواند کارایی شما را بالاتر ببرد.
  • بنابراین قبل از تمیز کردن فرش یا موکت، مراقب باشید که به وسایل چوبی اطراف مثل مبل و صندلی و یا کفپوش منزل خود، آسیبی وارد نمی شود.
  • نکاتی برای تمیز کردن فرش با استفاده از بخاراکثر دستگاه های تمیز کننده فرش، برای شست و شوی فرش و از بین بردن آلودگی ها و لکه ها از بخار استفاده می کنند.

به همین دلیل باید مشخص کنید که هدفتان از خرید این کالا چیست و همچنین چه فضایی را قرار است تمیز کنید. بخار باعث صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال دارد چرا که مصرف شوینده ها را به حداقل کاهش می دهد. را به نحو احسن و با بالاترین کیفیت در فرایند نظافت مورد استفاده قرار دهید. برند های محبوب بخار شو به ترتیب الویت عبارتند از کارشر,بایترون,دلمونتی,نانیوا, … دستگاه تصفیه هوا چی بخرم | بهترین تصفیه هوا خانگی دستگاه تصفیه هوا چی بخرم | بهترین تصفیه هوا خانگی… همان‌طور که می‌دانید بخار بیش از حد ممکن است باعث ایجاد سوختگی‌های جبران ناپذیر شود.