بهترین گوشی اقتصادی گوشی ارزان قیمت همه چی آنلاین

بهترین گوشی اقتصادی گوشی ارزان قیمت همه چی آنلاین

همچنین خوب است بدانید که این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گوشی های مدل بالا دارای سرعت تازه‌سازی 120 هرتزی برای رفتن در این سایت اسکرول روان‌تر است. در این محدوده قیمت، گزینه‌های موردنظر شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند ولی به‌عنوان گزینه اصلی، گلکسی A10s را انتخاب کردیم. سامسونگ مدتی پس از معرفی گلکسی A10، گوشی A10s را معرفی کرد که نسبت به آن از ارتقاهای جزئی بهره می‌برد. مطمئنا با چنین قیمتی نباید انتظار گوشی همه‌فن‌حریفی را داشته باشیم ولی گلکسی A10s در کل از مشخصات قابل توجهی بهره می‌برد. نوکیا برای تامین انرژی این گوشی هوشمند همانند دیگر رقیب‌ها از یک باتری با ظرفیت بالا استفاده کرد.

  • اگر دنبال بهترین گوشی تا ۵ میلیون از برند شیائومی هستید که طراحی جذاب، نمایشگری با کیفیت و شارژ سریع قدرتمند داشته باشد، ردمی نوت ۱۱ برای شما ساخته شده است.
  • البته فراموش نکنید که ما کیفیت عملکرد این گوشی را نسبت به گوشی‌های هم قیمت آن بررسی می‌کنیم و نباید آن را با گوشی‌های اقتصادی دیگر مقایسه کرد.
  • از جمله بهترین گوشی های بازار و پرچمدار خوش‌ساخت شیائومی که علاوه بر طراحی و متریال فوق‌العاده با استفاده از به‌روزترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 با فنآوری ساخت ۴ نانومتری در زمینه قدرت حریف می‌طلبد.
  • متأسفانه خبری از حسگر اثر انگشت در Q6 نیست و هنوز اندروید اوریو را دریافت نکرده است.

در همان نگاه اول طراحی این گوشی نشان از آن دارد که با گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم. در ادامه راهنمای خرید گوشی و در مجموع باید گفت این گوشی میان‌رده یک محصول همه فن حریف محسوب می‌شود که از پس اجرای بیشتر برنامه‌ها و بازی‌ها برآمده و از پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدتی برخوردار است. گوشی گلکسی A23 سامسونگ یکی از یکی از بهترین گوشی های زیر 6 میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود که با حسگر انگشت بر روی دکمه پاور گوشی و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است. گوشی‌های برند ردمی تا به امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، عملکرد خوبی داشته باشند. شیائومی با عرضه گوشی ردمی نوت 11 یک گوشی خوب که مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین محصولات این شرکت هم محسوب می‌شود را روانه بازار کرد تا تنوع در این سری را بیشتر از قبل گسترش دهد.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی A13 در داخل یک ناچ کوچک در بالای صفحه قرار دارد، این بریدگی قطره ای هنگام تماشای یوتیوب یا پیمایش فیدهای رسانه‌های اجتماعی مانعی ایجاد نمی‌کند. هرچند که با ساخت پلاستیکی گوشی که وزن کلی آن را تنها به 195 گرم محدود کرده است، اندکی آن را جبران می‌کند. این گوشی میان رده یک دوربین چهارگانه پشتی دارد که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 با OIS است. سنسور زاویه فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز در قسمت دوربین قرار دارد.

تصاویر: هدایای خاص قطری‌ها برای تماشاگران بازی افتتاحیه

در بخش دوربین هم شاهد تعبیه یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض به‌همراه سنسور 50 مگاپیکسلی نوع تله فوتو هستیم. این گوشی خوب به نمایشگری از نوع LTPO AMOLED با ابعاد 6.73 اینچ با وضوح 1440 در 3200 پیکسل مجهز شده و توانایی ارائه نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز را دارد. علاقه‌مندان به برند شیائومی می‌توانند در این بازه قیمتی گوشی Mi 11i شیائومی را مد نظر داشته باشند.

همچنین در شب از لنز اولتراواید استفاده نکنید در غیر این صورت نمی‌توانید تصاویر خوبی را ثبت کنید. سنسورهای 2MP+2MP را هم فراموش کنید؛ زیرا آن‌ها فقط برای تعداد اضافه شده اند، نه کاربرد دیگری. در عکس‌های گرفته شده توسط گلکسی A53 5G خبری از اشباع بیش از حدی که در گذشته در دوربین‌های سامسونگ وجود داشت، نیست. مورد اصلی برای قرار دادن لنز تله فوتو روی گزینه ماکرو زمانی است که شروع به زوم کنید؛ زیرا همه چیز به صورت دیجیتالی انجام می‌شود. با این حال، زمانی که به زوم 4 برابری یا زوم 10 برابری وارد شوید، افت کیفیت کمی محسوس است.

همچنین شارژدهی نیز جزو بهترین‌ها نیست؛ با این حال، پوکو اف 4 جی تی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در این بازه قیمتی می‌توانید خریداری کنید. به طور کلی آیفون 13 اپل و آیفون 13 مینی برای کسانی مناسب است که به دنبال قیمت ارزان‌تری نسبت به آیفون 13 پرو و پرو مکس هستند و همچنین نمی‌خواهند از ویژگی‌های پرو دوربین استفاده بکنند. آیفون 13 به عنوان بهترین گوشی موبایل جهان دارای نمایشگر 6.1 اینچی است و این مدل بالاترین گوشی جهان از نظر طراحی تفاوت چندانی با آیفون 12 ندارد. میزان روشنایی نمایشگر آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های حال حاضر دنیا 1200 نیت است و با قابلیت True Tone دمای رنگ نمایشگر با نور محیط تطابق پیدا می‌کند. در جعبه دستگاه یک آداپتور با توان ۱۵ واتی قرار دارد و افراد با استفاده از این آداپتور قادر هستند در مدت زمان تقریبی دو ساعت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میان‌رده موتورولا را شارژ کنند.

معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان

در این محدوده قیمت این مدل بهترین گوشی از برند نوکیاست که می‌توان به شما پیشنهاد داد. برای انتخاب بهترین گوشی اولین نکته‌ای را که هر کاربر می‌بایست بسته به نیاز خود در نظر بگیرد قیمت گوشی است. البته در صورت شناخت نیاز خود می‌توانید بهترین گوشی با قیمت مناسب را پیدا کنید. شیائومی بر روی قاب پشتی گوشی مدل بالا یک سنسور 50 مگاپیکسلی عریض را به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو قرار داده است. ناچ دایره‌ای در قسمت بالای صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. گوشی شیائومی 12 یکی از پرچم‌داران بسیار با‌کیفیت این شرکت است که با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند عملکرد بسیار خوبی را کرده است.

این اسمارتفون انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات می‌تواند سرعت شارژ مجدد را برای یک گوشی ارزان قیمت تا حد قابل قبولی افزایش دهد. نمایشگر این گوشی شیائومی دارای گواهینامه فیلتر کردن نور آبی است که در زمان کار کردن زیاد با گوشی برای چشم‌ها می‌تواند بسیار مضر باشد. در بخش دوربین، با اینکه لنز‌های قدرتمندی ندارد اما با توجه به بازه‌ قیمتی آن از تنوع لنز خوبی برخوردار است که در مقایسه با رقیبان خود یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. در بخش سخت افزاری این گوشی دارای یک تراشه مدیاتک Helio G80 است که دارای یک تراشه 8 هسته‌ای و تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2 برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی است. این تراشه عملکرد قدرتمند و پایدار، تجربه چند وظیفه‌ای روان، تجربه‌ صوتی تصویری و بازی کردن بی‌نظیری را فراهم می‌کند. اگرچه دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی) این گوشی در برابر رقیب اصلی چندان قدرتمند نیست و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ هم اندکی ضعیف‌تر محسوب می‌شود، ولی باید به باتری بسیار بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۲۵ وات اشاره کنیم.

از نظر فیلم‌ها، صفحه محصول رسمی سامسونگ برای گلکسی A23 اشاره می‌کند که این گوشی می‌تواند تا 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم ضبط کند. همچنین فیلم برداری دارای محدودیت است و A23 نمی تواند فراتر از 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. گلکسی اس 22 اولترا نیز با دو تراشه اسنپ دراگون نسل 8 مدل Gen 1 و اگزینوس 2200 نیز عرضه شده که آنچه به بازار ایران راه یافته است تنها تراشه اسنپ دراگون ساخت کمپانی کوالکام می‌باشد. این تراشه با ابعاد 4 نانومتر و قابلیت پشتیبانی از جدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G در این پرچمدار تعبیه شده‌است. لازم به ذکر است بدانید که نسل 8 مدل Gen 1 خود نیز جدیدترین تراشه این کمپانی پرطرفدار است پس از نظر سرعت و دقت حرف اول را نسبت به نسل‌های قبل می‌زند. این پردازنده مرکزی با پردازنده گرافیکی Adreno 730 عرضه شده که سبب شده تا شاهد بهترین عملکرد از این گوشی باشیم.