تلویزیون شهری ایلیا : متخصص تلویزیون های غول پیکر:ELIA SMART TV

مشخصه بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد رنگ ماژول ال ای دی است.ماژول LED موجود در بازار در انواع ماژول LED تک رنگ, ماژول سه رنگ , قطعات تابلو روان ماژول هفت رنگ و ماژول LED فول کالر عرضه می شوند. به عنوان مثال در تابلوهای روان یک رنگ از ماژول های تک رنگ استفاده میشود و از ماژولهای دو یا سه رنگ نیز، به جای ال ای دی تک رنگ استفاده میشود. ماژول LED موجود در بازار در انواع ماژول LED تک رنگ، ماژول سه رنگ، ماژول هفت رنگ و ماژول LED فول کالر عرضه می شوند.

4. هر چند وقت یکبار محتوا را تغییر خواهید داد؟ و نوع ماژول باید برای هر سه ماژول یک عدد پاور چهل آمپر پنج ولت در نظر گرفته شود نهایتاً برای هر چهار ماژول.. هر کدام از ماژول ها دارای تراشه هایی هستند که رابطه مستقیمی با پیکسل ها دارند. مگر در مقاطعی که باز با بی تجربگی و بی تخصص افرادی که در این صنف فعالیت میکنند و نحوه غلط منتاژ پاورها و استفاده ما به جا و غلط از فریمهای نا مرغوب که در این صورت نیز آب میتواند به داخل تابلو نفوذ کرده و پاورها را تحت تاثیر منفی خود قرار دهد… نوع دیگر تلویزیون های شهری داخل سالنی است که در آنها المان هایی همچون کیفیت بالای تصاویر اهمیت پیدا می کند، در این نوع از تلویزیون های تبلیغاتی تعداد زیادی LED SMD صفحه ی نمایشگر را تشکیل می دهند که می توانند تصاویر را با کیفیت بالا در محیط های سربسته پخش کنند بنابراین تراکم پیکسل ها و کیفیت تصاویر اهمیت بالایی دارد.

در طول این سالیان به دفعات بیشمار مشتریانی دیده ایم که با تصور شباهت آنها و فکر اینکه فرقی بین آنها نیست.. که البته نه تنها در این صنف بلکه در تمامی اصناف بازار کاذبی براه افتاد از کسانی که به ناچار از شغل خود دور شده و وارد شغلهایی که به خیال خود پردرآمد تر و چرخه فعالیت آنها بهتر بود شدند و همین موضوع تاثیر منفی زیادی در کیفیت کارها و محصولات که بدست مشتری میرسید را داشت.

همانطور که ممکن است نمایشگر در زمان حملونقل آسیب ببیند، در زمان بیرون آوردن نمایشگر از جعبه هم احتمال صدمه به پنل یا صفحه نمایش آن وجود دارد. این نوع نمایشگرها بر خلاف پنل های مورد استفاده در نمایشگر های خانگی، دارای قاب یا بزل (Bezel) بسیار باریکی هستند. تکنولوژی استفاده شده در این مانیتورها عموما عبارتند از پنل های LCD، نمایشگر لیزری و LED Arrayes. در نوع آنلاین برای راه اندازی تلویزیون شهری از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود. چرا که بعد از راه اندازی تنها میتواند با کمک بردهایی که در آن به کار رفته است فیلمهای ویدئویی را پخش میکند. شاید برای مخاطبین و مشتریان این سوال بوجود بیاید که چرا؟ بسیاری از مشتریان سوال میکنند که چرا؟

که با بهره گیری از مهندسین توانمند،یکی از با کیفیت ترین تابلو ها را در ایران تولید کند. میتوان گفت از روی کم تخصصی و کم تجربگی برای سود بیشتر دست به تولید محصولاتی زدند که از کیفیت تابلوهای ساخته شده قدیمی به مراتب فاصله داشت… مانیتورهای مورد استفاده در ویدئو وال را دقیقا به همین منظور طراحی و تولید میکنند با قابی بسیار ظریف و باریک به طوریکه فاصله ی بین مناطق فعال نمایشگر به حداقل ممکن رسیده و قابلیت استفاده طولانی مدت را داشته باشند؛ مانیتورها صنعتی بوده و در عین ظرافت در شرایط سخت نیز مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. ماژول های با تراکم پیکسلی P10 بیشترین استفاده را در تولید تابلو روان دارند. همه ی این دیود ها بر روی یک صفحه ی ماتریسی قرار می گیرند و جذابیت فوق العاده به تابلو میدهند.

قطعات تابلو روان

البته از حیث قیمت که خب طبیعی هست که قیمتهای امروز چندین برابر قیمتهای قبل و سالیان گذشته هستند که این دلیلی جز همان تورم های این سالیان اخیر ندارد… پایه چارچوب (Framework Bracket) یک چارچوب بزرگ است که مستقیما به دیوار متصل میشود و سادهترین راه ایجاد یک ویدئو وال است. در بزرگراه ها، اتوبان ها، خیابان های شهری و حتی در بالای مغازه ها و فروشگاه ها نوعی از تبلیغات را مشاهده کرده اید که بر روی یک صفحه بزرگ و به مانند تلویزیون انجام می شود. تمامی مردم از جمله همکاران و تابلو سازان از سراسر ایران میتوانند کالاهای مورد نیاز خود در حوزه ال ای دی و تابلو های ال ای دی، بهصورت آنلاین از ال ای دی بانک تهیه و از مزایای ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و گارانتی واقعی برخوردار شوند.ال ای دی بانک همواره تلاش میکند پس از بررسی و مطالعه گزینههای مناسب، بهترین محصولات را از بهترین برندها انتخاب تا آنچه را که شایسته مشتریان گرانقدر ایرانی و منطبق بر رسالت این فروشگاه است عرضه کند.

وگرنه در گذشته تمامی اجناسی که بدست مشتریان میرسید حاکی از رضایت تقریباً بالای مصرف کنندگان از این محصولات داشت… همچنین از معدود وارد کنندگانی که خب حاشیه سود قبلی آنها کم و کمتر شده بود مجبور به وارد جنسهایی با کیفیتی به مراتب پایینتر از قبل شده و همین مسئله موجب نارضایتی بیشتر مشتریان در این صنف و صنف هایی نظیر این بازار دچار سردرگمی مشتریان شده و باید اقرار کرد که افرادی هم که از کار خود بیرون آمده و وارد این صنف شدند… علی استاد: اگر هم کسی ادعای ارزان تر و یا ارزان فروشی دارد جنسی که استفاده میکند اصالتی ندارد و یا از اقلام دستگاهی که تحویل مشتری میدهد کم میگذارد… و شاید واقعا چون ارزانتر میدهد پس امکان ندارد که جنس خوبی نباشد و از جنس کم بگذارد… به خوبی رعایت میکند… البته این هم استدلال خوبی میتواند باشد…

هر پیکسل در تلویزیون شهری شامل سه یا چهار LED با رنگ های اصلی است . ساخت تلویزیون شهری شامل کنار هم قرار دادن پیکسلهای LED به صورت مربع و مستطیل است که در نهایت به یک ساختار منسجم برای نمایش تصاویر به وجود میآورد. و یا در تلویزیون شهری که باید برای هر چهار ماژول یک پاور در نظر گرفت… 4. هر چند وقت یکبار محتوا را تغییر خواهید داد؟ آوانمانور بــا در اختیـار گرفتـن برتریـن برندهـای دنیـا بـرای ارائـه بهتـر ایده هـا، تـلاش می کنـد کـه خدماتـی در خـور را بـه مشـتریانش در زمینه طراحی و نصب انواع تلویزیون های شهری ارائه کنــد. LED Displays همچنین می توانند اطلاعات را بصورت فایلهای BIN,TEXT ذخیره نمایند، برای نمایش تبلیغات در تابلو روان از نرم افزار ساده و توانمند به همراه ابزارهای مختلف طراحی استفاده می گردد. لیست قیمت تابلو روان.

تلویزیون شهری

اما برای مجموعه های قدیمی و بزرگ وقتی تابلو روان و یا تلویزیون شهری را تحویل مشتری میدهند… و اینکه امروزه سوال میشود بهترین تابلو روان و یا بهترین ماژول کدام است… همانطور که پیشتر به آنالیز و بررسی قطعات تابلوی روان پرداختیم ، یکی از حیاتی ترین قطعات موجود در تابلوهای روان و تلویزیون های غول پیکر شهری پاورها یا همان منابع تغذیه میباشند ، که در ساختار این فن آوری ها نقش غیر قابل انکاری دارند وغالباً قطعه ای که در خرابی ها و مشکلات این تکنولوژی ها بیشترین سهم را دارد و متزلزل است منابع تغذیه یا همان پاور ها هستند.

البته این نحوه نصب در نمایشگر های بزرگ و داخل سالن مراحل و روال دیگری نیز خواهد داشت… تلویزیون شهری اصطلاحی است برای نمایشگرهای بزرگ که در معابر عمومی و اماکن ورزشی، فرهنگی هنری، تالارهای پذیرایی و تشریفاتی نصب میگردند که به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدئویی را پخش می نماید. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. چون میداند که هر ماژول چه مقدار مصرف دارد و در ریز به ریزتابلو روان و تلویزیون شهری که تحویل میدهد از بهترین متریال استفاده خواهد کرد.

استفاده از تلویزیون شهری سیار میتواند به عنوان یک راهحل منطقی محسوب شود. ۲-نصب: پنلها و سختافزارهای دیگر در کنار هم نصب شده و یک تصویر نهایی و یکپارچه تولید میشود. در مجموع اغلب تابلوهای روان تولید شده که توسط مجموعه هایی که دارای تخصص و سابقه در این صنف هستند محصولاتی به مراتب با کیفیت های خوب و مثال زدنی بوده و خواهد بود.. تلویزیون شهری برخلاف تصور بسیاری از افراد از کنار هم قرار دادن بلوک های خاصی ال ای دی تولید شده است که باعث می شود تا نور ال ای دی که در آنها جریان دارد تصویر بزرگی را به افرادی که این تلویزیون ها را مشاهده می کنند نشان دهد، کیفیت این تصاویر بسیار بالا است و دلیل آن استفاده از بلوک هایی با رزولوشن بالا در این تلویزیون ها است، بنابراین شما با اجاره تلویزیون شهری لزومی ندارد که درباره کیفیت آن ها نگرانی خاصی داشته باشید.

برای مشتری ایجاد جذابیت کند. بنابراین کیفیت بالایی را ارائه نمی کند. تلویزیون های شهر که امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در سطح شهرها به چشم می خورد از نوع تابلوهای روان فول کالر یا رنگی بوده که تمامی رنگ ها در آن به کار برده شده و امکان پخش انواع تصاویر و فیلم های مختلف با قابلیت پخش صدا در آن وجود دارد که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی RGB جهت تولید رنگ استفاده می کند . حتی این دیوارهای تصویری در سطح شهر، مراکز خرید و فروشگاهها بهعنوان جایگزینی برای پوسترهای تبلیغاتی قدیمی استفاده میشوند. علی استاد: اگر به هر دلیلی به مشکل خورد و کارایی خود را از دست داد دنبال تعمیر و هزینه برای استفاده مجدد از آنها نکنید چون در این صورت بعید است که بیشتر از سه یا چهار ماه دوام داشته باشد.. با حساب ساده و سر انگشتی، می توان برای یک تصویر ۸۰۰ در ۶۰۰ ، تعداد ۴۸۰۰۰۰ پیکسل متصور شد٬ که هر پیکسل، باید دست کم سه LED با رنگ های سبز و قرمز و آبی، داشته باشد .

ریز پردازنده نیز متشکل از واحد پردازش مرکزی (CPU) و واحد کنترل (CU) می باشد. 10 سال خدمات پس از فروش انجام پروژه در سراسر ایران جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . در سالهای اخیر با توجه به تورم های بوجود آمده بسیار شدید و از طرفی کمبود متریال مصرفی جهت تولید ، متاسفانه در تمامی صنفها شاهد بوجود آمدن بازار کاذب و مخصوصاً نوسانات شدید بازار ارز و طلا که تقریباً در تمامی دنیا در تمام بازارهای جهانی تاثیر مستقیمی دارد و از سویی تحریم های نا جوانمردانه و نابرابری که در قبال کشور ما بوجود آمد و زندگی بسیاری از قشر مردم را تحت تاثیر مستقیم خود قرار داد.. همانطور که پیشتر گفته شد، تابلوهای رنگی در ابعاد کوچک و بزرگ به تولید میرسند اما از سیستم رنگی بیشتر برای تابلو روان بزرگ استفاده میشود. کسب و کارهای کوچک و بزرگ از این مانیتور صنعتی برای جذب و مطلع کردن مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بهره می برند و در محیط های کسب و کار در جهت بالا بردن فروش بازتاب خوبی ایجاد میکند.

شاید این سوال در ذهن مشتریان و مخاطبان وجود داشته باشد که چرا آنها اینقدر زود به زود با مشکل مواجه میشوند… خیلی آسان تر از ذهن شما میتواند هزینه های ساخت تابلو را کاهش دهد… ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند (تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون) همگی یکبار مصرف هستند و هزینههای بالای تعویض آن ها در مناسبتهای گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. ال ای دی شاپکو دارای تیمی متخصص از جوان های کشور عزیزمان ایران میباشد که در زمینه الکترونیک ، دیجیتال و برنامه نویسی (اپلیکیشن های موبایل و ARM و AVR ) نیز میتواند پاسخگوی نیاز متقاضیان عزیز باشد. به طور مثال زمانی که تابلو روان با 2 ماژول در ارتفاع و 3 ماژول در طول ساخته شده است، کارت کنترل مناسب برای آن HD-U60 از شرکت هویدو می باشد و نیاز به انتخاب کارت کنترل قوی تری نمی باشد.

بلکه تمام کسانی را که بعدها دنبال استفاده از این تکنولوژی ها هستند را منع کامل میکنند… شرطش این است که از جای فروشنده بازدید شود و حتماً از رزومه و مشتریان قبلی استعلام گرفته شود… و مشتریان اگر در زمان خرید دقت لازم را داشته باشند و از مراکزی که دارای رزومه قوی و با سابقه هستند خرید خود را انجام دهند قطعاً خریدی موفق را تجربه خواهند کرد… پس جنسی را استفاده میکند که هم به رزومه و سابقه خود لطمه نزند و مطمئن هم هست که به هیچ عنوان به مشکل نخواهد خورد…