تیشرت طرح دار مردانه برند اسپرینگ فیلد Springfield بادابینگ استایل

در این طرح فرقی نمی کند ساکن کدام شهر باشید و چه مبلغی سفارش داده اید، هنگام سفارش ارسال بصورت رایگان است. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم.

تیشرت طرح دار مردانه برند اسپرینگ فیلد Springfield بادابینگ استایل

پیراهن تیشرت مردانه هم اکنون جزو پرفروش ترین پوشاک های مردانه شناخته می شود که برای خلق یک استایل شیک و منحصر به فرد گزینه ایده آلی می باشد. چرا که طراحی و دوخت این لباس به بهترین شکل ممکن انجام می شود. تیشرت یکی از خاص ترین لباس و پوشش آقایان محسوب می شود که در انواع طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی عرضه می گردد. این نوع لباس مردانه به سبب زیبایی و راحتی طرفداران بسیار زیادی دارد.

در سال 1962، او یک تیشرت از مخمل درست کرد و آن را به عنوان یک لباس مد روز در کانون توجه قرار داد. هر ساله میلیاردها تی شرت در فروشگاه های سراسر جهان فروخته می شود و شما برای انتخاب این که کدام را بخرید، کدام را بپوشید، دودل هستید. تیشرت دیگر ساده نیست و در انواع مختلف و سبک های بسیاری وجود دارد و آن را به عنوان یک لباس مستقل یا زیر ژاکت یا پیراهن خود میپوشیم.

برای یک انتخاب درست با ما همراه شوید.

فروشگاه یاشار با بیش از 5 سال سابقه در فروش انواع لباس و کفش از بهترین و معروفترین برند های دنیا توانسته رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را به دست بیاورد و دسترسی مشتریان خود به خاص ترین برند های دنیا را فراهم سازد. این پیراهن‌ها از الیاف پنبه تهیه می‌شود و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد بسیار مورد علاقه افراد در تمام فصول است. الیاف پنبه نرم و جاذب هستند و تنفس طبیعی دارند و در تمام فصول علی الخصوص تابستان هدایت خوبی از گرما دارند. همچنین پنبه نمی‌تواند بار الکتریکی را حفظ کنند بنابراین از چسبیدن اصطکاکی لباس به بدن جلوگیری می‌کند.

خرید تیشرت پسرانه

اما آیا با انواع تیشرت آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید چه مدل تیشرتی به چه بدنی می‌آید و چگونه می‌توان آن را استایل‌ کرد؟ در این مقاله با مل اند موژ همراه باشید. تنوع بالای انواع تی شرت ها، سبب شده است تا افراد بتوانند در مقابل خود بر اساس استایل و سلیقه شان گزینه‌های بسیاری را داشته باشند. تی شرت ها انواع متفاوتی در جنس، رنگ، قواره ، طرح، اندازه ی قد آستین دارند بر همین اساس انتخاب‌های بسیاری طبق سلیقه و سبکی که هر فرد میپسندد موجود میباشد. همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد تیشرت مردانه انواع متفاوتی دارد که به آقایان این اجازه را می‌دهد تا در مواقع گوناگون با انتخاب مدل درست بتوانند از تیشرت در استایل خود استفاده کنند. تی‌شرت‌های یقه گرد به خاطر سادگی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. الیاف پنبه نرم و جاذب هستند و تنفس طبیعی دارند، به همین دلیل معمولا تی‌شرت‌ها را از جنس پنبه تولید می‌کنند.

تیشرت مشکی یقه چاپ DIOR کد 884

انتخاب تي شرت طرح دار کاملاً به سلیقه هر کس وابسته است اما ترجیحاً سعی کنید تا طرح های جدید و جذاب مثل مد های سال 2021 را در اولیت قرار دهید. در خرید این مدل، سعی کنید تا رنگ های روشن و سفید را در اولویت خرید قرار دهید. پوشیدن این رنگ ها در فصل تابستان، حس شادی و طراوت را به شما القا می کند. تی‌شرت‌های سفید یا خاکستری تک‌رنگ را با جین تیره یا خاکی ست کنید. در صورت وجود تیک موجود در انبار محصول پس از سفارش آماده و تحویل پست میگردد در غیر این صورت زمان ارسال سفارش 15 تا 25 روز کاری است.

بر این باور هستند که در دهه 1800 میلادی ورزشکاران چوگان در این کشور از طرح های اولیه پولوشرت به عنوان پیراهن رسمی خود استفاده می کردند. تی‌شرت‌هایی که فقط کمی نرم‌تر از 100% پنبه عرضه می‌شوند، ترکیبی از پنبه هستند. پلی استر از طریق یک فرآیند شیمیایی تولید می‌شود، بنابراین پلی استر زیادی در بیرون رشد نمی‌کند – حداقل نه نوعی که در تی شرت شما بافته می‌شود.

در زمان خرید تیشرت مردانه، کدام مدل ها را در اولویت خرید قرار می دهید؟ آیا در خرید اینترنتی تیشرت مردانه، مشخصات و قیمت تیشرت مردانه و ویژگی های آن را مطالعه می کنید؟ برای یک انتخاب درست با ما همراه شوید. اگر می‌خواهید روی تی‌شرت خود یک یا چندلایه بیشتر هم بپوشید این کار را با دقت انجام دهید. مثلا کت رسمی با تی‌شرت در بیشتر مواقع انتخاب خوبی نیست، درحالی‌که یک کت اسپرت با پارچه نرم یا یک پیراهن نخی روی تی‌شرت می‌تواند ظاهر فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید. علاوه بر آن کت چرمی یا بلوزهای کش‌بافت جلوباز هم می‌توانند تیشرت مردانه جذاب شما را تکمیل کنند. در این مدل تی‌شرت آستین‌ها با استفاده از درز مورب به‌جای درز مستقیم به سمت بالا و پایین به تی‌شرت متصل می‌شوند و ظاهری متمایز به تی‌شرت رگلان می‌دهند که به آن معروف است.

این البسه طول عمر بالایی دارد، بافت آن ریزو نازک است و از دو نمونه آستین کوتاه و بلند تشکیل شده. تیشرت مورد نظر را می توان با شلوار جین، کتان و تیشرت اورجینال اسلش وفق داد. سایز بندی به گونه ای طبقه بندی شده که تمام اندام ها با هر شکل و فرمی به راحتی می توانند آن را استفاده کنند و تیپی با کلاس و اندامی داشته باشند.مصرف کننده به طور غیر مستقیم می تواند خرید خود را ثبت نماید و آن را تحویل بگیرد.

یکی از پر کاربردترین و مشهورترین پوشاکی که در بین آقایان رواج بیشتری دارد تیشرت مردانه طرح تدی مشکی است. این لباس محبوب بافت زیبا و خنکی دارد و مناسب فصل های بهار و تابستان است. جنس پنبه، ویسکوز و نخ در تولید این تیشرت به کار رفته که جنس پنبه آن بسیار لطیف و سبک می باشد و هوا به راحتی از میان بافت آن رد می شود و بدن راخنک می کند. چاپ تدی، زیبایی کار را دو چندان کرده و نمای کلاسیکی را ایجاد کرده. رنگ مشکی آن در نوع خود بی‌نظیر بوده و با اغلب رنگ ها از جمله سفید، زرد، کرمی و غیره…. راحتی و سبکی تیشرت مردانه طرح تدی مشکی به حدی است که برای دورهمی، ورزش و پیاده روی آن را به کار می برند.

خدمات مشتریان: