خدمات شبکه خدمات شبکه های کامپیوتری راه اندازی شبکه

خدمات IT همه آن چیزهایی است که برای راه اندازی و پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری یک شرکت مورد نیاز است. این خدمات شامل نصب زیرساخت های اولیه شبکه از جمله کابل کشی تا نصب سیستم های کامپیوتری و نصب سرور و نصب نرم افزارهای کاربردی سیستم ها تا خدمات تخصصی IT مانند پشتیبان گیری اطلاعات سرور و تامین امنیت و ارتباطات بیرون از شرکت را شامل می شود. این ایده‌ها و راهکارها با در نظر گرفتن شرایط خاص هر شرکت و همچنین معیارهایی چون هزینه، کیفیت، سرعت، امکان‌سنجی، آینده‌نگری صورت می‌گیرد. شرکت نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری شبکه کالا خدمات مشاوره تخصصی خود را به صورت رایگان (تلفنی و حضوری) به مشتریان عزیز در تهران و کرج ارائه می‌دهد.

  • به مرور زمان کاربرد این سیستم‌ها به حدی افزایش یافت که برای بهینه‌سازی شبکه تعداد خدمات توسعه یافت.
  • نوین‌نت به عنوان شرکت رسمی در حوزه خدمات شبکه و همچنین اجرای شبکه‌های پسیو و اکتیو توانسته بیش از چندین پروژه‌های بزرگ و کوچک را اجرا نماید.پروژه‌هایی نظیر اجرا و کابل کشی شبکه ، نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته ، اجرا و پیاده‌سازی اتاق سرور فعالیت نماید.
  • بله در مواقعی که مشکلات خیلی پیچیده نیستند، می‌توان با یک تلفن هم مشکل را حل کرد.
  • ارائه بهتر و با کیفیت تر این خدمات ، سبب افزایش سرعت عملکرد Network سازمان می گردد.
  • شهر تهران به دلیل پتانسیل بسیار بالا در ایجاد کسب و کارهای مختلف در خود، در حال حاضر به عنوان یکی از شهرهای پیش‌روی ایران در زمینه شبکه و ارائه خدمات شبکه تبدیل شده است.
  • امنیت شبکه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات شبکه است که بایسیتی جهت جلوگیری از نفوذ غیر مجاز به شبکه و دسترسی به دیتای سازمان و یا شرکت ها، توجه ویژه ای به آن نمود.
امروزه با وجود توسعه بسیار زیاد شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای و افزایش استفاده در تمامی ارگان‌ها و شرکت‌ها سبب شده است که بسیاری از افراد از خدمات شبکه برای بهینه سازی عملکرد رایانه‌ها و سیستم‌های خود استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم در مورد خدمات شبکه اینترنت ،‌ خدمات IT و مهمترین مزیت خدمات نصب و راه اندازی شبکه خدمت شما عزیزان توضیحاتی را بیان کنیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. برای استفاده از خدمات شبکه و اینترنت در رویدادها همانند همایش‌ها، کنفرانس‌ها، مسابقات و مراسم مختلف، پس از کسب مجوز از نهادهای ذیربط در دانشگاه، فرم زیر را تکمیل نمایید و به مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ارایه نمایید. دوربین مداربسته صنعتی یا دوربین مداربسته جعبه‌ای همانطور که از نامشان پیداست دارای شکل جعبه‌ای مانند بوده و اغلب جنس آن‌ها پلاستیک می‌ باشد این دوربین مداربسته شکل مکعب مربعی دارند.

نصب سخت افزار

شبکه های کامپیوتری باید به صورت مداوم و پیوسته به فعالیت خود ادامه دهند تا بتوانند به درستی سرویس بدهند. یکی از روش های ارزان قیمت و مطمئن برای پشتیبانی شبکه، عقد قرارداد با شرکت های برونسپاری شبکه و دریافت خدمات شبکه است. پیشگام رایانه یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های خدمات شبکه در تهران و کرج است. ما بر آنیم تا خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهیم که موجبات رضایت آن ها را فراهم سازد. مشکلات سخت افزاری شبکه می‌تواند ریشه در سیستم‌های کامپیوتری و یا تجهیزات تحت شبکه مانند ماشین‌ های اداری داشته باشد.

آیا بازدید اولیه و کارشناسی هزینه دارد؟

از این رو برای حل این مشکل به برونسپاری خدمات پشتیبانی روی می آورند. نصب ، جایگزینی و به روزرسانی سخت افزار و نرم افزار بخش مهمی در خدمات نگهداری شبکه است. زیرا این اطمینان را می دهد که شبکه فناوری اطلاعات شما به دلیل فن آوری منسوخ شده در بخش سخت افزار و یا نرم افزار آسیب پذیر نمی شود.

خدمات شبکه خدمات شبکه های کامپیوتری راه اندازی شبکه

جدا از تخصص و مهارت، تمرکز ما روی جلب رضایت مشتری بوده و سرویس ها متناسب با نیاز های شرکت شما پیاده سازی خواهند شد. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مجموعه ای از فعالیت ها در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری میباشد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح نرم افزار شبکه مانند نرم افزارهای کلاینت و سرور، سرویس های شبکه و همچنین سیستم عامل روی دهد و یا ممکن است در سطح سخت افزار شبکه مانند کابل کشی، کیستون، پچ پنل و تجهیزات نصب شده در اتاق سرور و رک به وجود آید.

پیاد سازی روتینگ و سوییچینگ شبکه ، بر اساس راه اندازی شبکه در لایه ۲ و ۳ شبکه ، الگوریتم های مسیریابی شبکه ، اولویت دهی داده ها QOS ، و در نهایت کانفیگ روترها و سوییچ های شبکه ، همگام با استانداردهای جهانی شبکه و در سطوح مختلف Core، Disribute و Access شبکه می باشد. شرکت ره پویان شبکه صدر به منظـور ارائـه سطـح سرویس مطلوب به مشتریان به عنوان یک شـرکت پـیـشرو در حوزه فنـاوری اطـلاعـات از سـال 1382 شروع به فعـالـیـت نمـوده است . با توجه به نیاز سرورها به امنیت و کارایی بالا، مایکروسافت طی پایش های دوره ای ، ضعف های امنیتی رو شناسایی میکنه و همچنین با توجه به توسعه و پیشرفت تکنولوژیها، به روزرسانی هایی رو برای محصولاتش آماده میکنه. متاسفانه برخی از شرکت های پشتیبانی شبکه به دلیل اینکه نسخه اصلی ویندوز سرور در ایران موجود نیست و همه مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند و به دلیل نگرانی از دست دادن ویندوز، آپدیت ویندوز رو لغو میکنند که خدمات نرم افزار کار اشتباهی است. اگر در اقتصاد پر از رقابت کنونی سرورها، کامپیوترها و شبکه های کامپیوتری شما با علم روز هماهنگ نباشه، در توسعه کسب و کار شما خلل ایجاد میکنه و مثل یک سرعت گیر بزرگ، سرعت رشد شرکت شما رو کند و کندتر میکنه. علاوه بر پیاده سازی سیستم تلفنی تحت شبکه، به شکل آنالوگ نیز امکان پذیر است.

پشتیبانی ریموت نامحدود

خدمات زیر ساخت شبکه فرآیندی است که در آن ابتدا به طراحی شبکه پرداخته و بعد از آن با بهره گیری از سخت افزارهای مختلف که شامل کابل های شبکه، سرورها، روترهای ، سوئیچ و سایر عناصر شبکه پیاده سازی و اجرای آن اقدام می کنید. تمامی شرکت‌ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه خود لازم است که از شبکه‌های کامپیوتری بهره ببرند زیرا وجود شبکه یکی از اصلی‌ترین پارامترهای موجود در عصر اینترنت است. تمامی شرکت‌ها در راستای اهدای مسئولیت شبکه به یک شرکت معتبر در جستجوی بالاترین کیفیت با کم‌ترین هزینه هستند. بدون شک فرداد شبکه می‌تواند بهترین انتخاب برای این مدیران باشد زیرا این شرکت علاوه بر تجربه کاری بسیار بالا از نیروهای حرفه ای و خیره نیز تشکیل شده است. البته در مقام مقایسه این شرکت خدماتی همچون پسیو شبکه را با نازلترین قیمت ارائه می‌دهد تا مدیران شرکت‌ها دغدغه هزینه را نداشته باشند.