دریچه داکت اسپلیت ایخرید

فریم ۳ سانتی‌متری فریمی استاندارد است و کلاف زیر آن هم باید گونیا و استاندارد باشد. دریچه بازدید لانه زنبوری زیر داکت اسپلیت جهت هوادهی بیشتر به داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گرفته و جهت راحتی کار بیشتر تعمیرکاران از حالت وزنه‌ای و جداشونده دریچه مشبک داکت اسپلیت استفاده خواهد شد. با استفاده انواع چوب یا MDF امکان تولید دریچه‌های بازدید در طرح و رنگ مختلف برای افزایش زیبایی محیط وجود دارد. هرچند مقاومت این نوع از دریچه بازدید تاسیسات به نسبت سایر دریچه‌ها در برابر ضربه، رطوبت و تجمع حشرات کمتر است؛ اما تنوع طرح و رنگ آن موجب انتخاب آن توسط افراد با سلیقه‌های خاص شده است. همچنین به‌کارگیری رنگ پلی اورتان یا پوشش پی وی سی موجب بهبود شرایط نگهداری و ماندگاری بیشتر آن خواهد شد.

فروش چیلر، داکت اسپلیت و فن کویل تهران

همانطور که اشاره گردید با توجه به آزادیِ عمل در ساختِ فریم با عرض ها و ابعاد مختلف به راحتی می‌توان این عرض را در سایز ۳ تا ۵ سانت اجرایی کرد. برای استحکامِ بیشترِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی، در دورتادورِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه‌ی نیم سانتی از بیرون به داخل ایجاد می‌شود که این لبه علاوه بر استحکام فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود، بلکه باعث زیبایی و شکیل تر شدنِ ساختارِ کلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز می‌شود. برای ساختارگیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اضلاعِ منفک را با دستگاه نقطه جوش با کُرنرهای ورقی از داخل، به هم متصل و به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت شکل چهارضلعی می‌بخشند که این فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً گونیا و قائم الزاویه مونتاژ می‌شود. پس از طراحی و مونتاژ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنیِ ساده لولایی می‌رسد. برای ساخت و تولید این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت برای تمام اجزا اعم از درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق روغنی یا گالوانیزه استفاده می‌شود.با توجه به میزان عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت که عمدتاً ۳ سانت می‌باشد، ورقی که برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز داریم را به میزان لازم برش می‌زنیم و با خَمکاریِ لبه های ورقِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، ساختارِ فریم آماده می‌شود.

همچنین شما میتواند با توجه به نیاز خود دریچه بازدید داکت اسپلیت را بدون پوشش و رنگ سفارش دهید. اما به دلیل این که این دریچه به صورت دکوراتیو هم استفاده می‌شود بهتر است برای آن پوشش مناسبی با رنگ دلخواهتان انتخاب نمایید. ضربه یا آسیب به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت باید آنرا پس از خروج از کوره در کاور یا مشمای ضربه گیر قرارداد و بصورت بسته بندی به پروژه یا محل نصب ارسال نمود. در محیط درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شده قبلی از رنگ کاری ایجاد می گردد. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده میشود برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می شود.

  • هریک از این مدل ها دارای تنوع هستند که به تناسب نوع و توان دستگاه طراحی و ساخته می شود.
  • شرکت ساختمانی مدرن تجهیز کاربر گرامی، در صورتی که مسئولیت پروژه و یا تحقیقات فنی بر عهده ی شماست و برای مشاوره، طراحی، اجرا، تعمیر، بازسازی، نگهداری و یا تامین تجهیزات و نیروی انسانی ماهر نیاز به همکاری با شرکتی معتبر، پاسخگو و حرفه ای دارید با ما تم…
  • جریان هوای سرد یا هوای گرم کاملا به طور متوازن به وسیله کانال‌های انتقال هوا در محیط‌های تهویه شونده پخش می‌شود.
  • در مدل لولایی درب بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت تعداد قفل ها بستگی به سایز و ابعاد این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارد دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اصلی به دو صورت پیچ از روی فریم و پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب و جانمایی می‌گردد.

پس از انجام عملیات رنگ و خارج نمونِ دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی از کوره‌ی رنگ،برای جلوگیری از هرگونه خط و خشِ احتمالی در زمان انتقال دریچه بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت،باید از پوششِ ضربه گیرِ مشمعی استفاده کرد. تعداد شیارهای محیطی که باید روی محیط درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت باید تعبیه گردد به میزان نیازِ هوای لازم جهت دستگاه فن کویل از محیط بسته می‌باشد و در واقع تک گل یا دوگل بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دقیقا به نیاز دستگاه فن کویل به هوا دارد. با توجه به لولایی بودنِ دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، لذا تعبیه قفل به تعداد لازم بر روی درب های آن الزامی است. نوع این قفل ها اغلب از مدل زیمنسی است که با کلیدی که به همه آنها می خورد قابل باز و بست می‌باشد. با اتصال درب به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی و نیز با تعبیه قفل های زیمنسی نوبت به انجام عملیات رنگ می‌رسد.

ابعاد قسمت فرورونده دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی باید در حد یک سانت کمتر ابعاد تو در توی قاب دریچه بازدید و فن کویل باشد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در محل مورد نظر وارد شود و فرو برود. نکته‌ی مهم در ایجاد این جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام این موارد قبل از رنگ کاری است. پس از ساخت و تدارک فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک لولایی می‌رسد. به همین منظور و جهت ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را ملاک کار قرار می‌زنیم. جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک لولایی نیز از ورق آلومینیومی بوده و عموماً برای ابعاد متوسط و پایین از ورق یک میال برای ساخت درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت بهره گرفته می‌گردد.

دریچه داکت اسپلیت با درب مشبک وزنه ای

لازم به ذکر می‌باشد این جای پیچ ها باید در مرحله ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک گردد تا هیچگونه خط و خش یا آسیبی پس از رنگ به هیچ نقطه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود.. جهت بازدید دستگاههای داکت اسپلیت که نیاز به هوای بیشتری برای محفظه ی خود دارند از دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی استفاده می گردد.با توجه به امکانِ تردد هوای بیشترِ هوا از معبرِ مشبکِ این دریچه داکت اسپلیت مشبک، این گزینه از مناسبترین گزینه ها در این زمینه است. نام دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت، دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی است که در دو مدل تک گل و دو گل امکان ساخت و کاربرد دارد.زمانبرترین و شیک ترین و دکوراتیوترین دریچه بازدید داکت اسپلیت این نمونه است و دقیقا به همین دلیل به لحاظ قیمت این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از گرانترین ها محسوب می‌گردد. پس از آن که دستگاه هواساز برای هوارسانی در سقف کاذب نصب گردید، جهت دسترسی و بازدید و تعمیر و سرویس آن از دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.

ح- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب مشبکِ وزنه ای

دریچه داکت اسپلیت ایخرید پس از آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به تدارکِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه داکت اسپلیت اقدام می کنیم. جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیومی عموما با ضخامت یک میل می باشد.در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت کاملا صاف،بدون شیار و منافذ هوا طراحی و ساخته می شود. با اتصال درب به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و دیگر امور اولیه‌ی ساخت،نوبت به عملیات رنگ می‌رسد.نوع پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی لولایی از رنگ پودری استاتیکِ کوره‌ای در کد رنگ های متنوع است.از ویژگی های رنگ کوره‌ای هم می‌توان به نقش زیباییِ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت اشاره کرد و هم به نقش حفاظتی رنگ تاکید کرد که باعث محافظت ساختار بیرونی و درونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه و خراش است.