دریچه هوا و فروش انواع با کیفیت آن با گارانتی بلند مدت شرکت ارمغان تجارت رهسام

با توجه به اینکه تهویه هوا یک مسئله بسیار مهم در هر محیطی به شمار می‌رود لازم است در هر محیطی تجهیزات مورد نیاز در این خصوص فراهم شود. هوایی که در کانال‌ها جریان دارد از طریق دریچه‌ های توزیع هوا در فضای داخل اتاق پخش می‌شوند. در واقع استفاده از دریچه توزیع هوا قابل تنظیم موجب می‌شود که فشار هوا به سمت چهار طرف به خوبی تنظیم شود.

در واقع تمامی صدا‌های منتشر شده از دریچه‌ های تهویه با میزان دبی هوای عبوری از آن‌ ها ارتباط مستقیم دارد. همچنین اگر هواساز دارای صدای کمی باشد اما باز هم ابعاد مناسبی برای هواساز انتخاب نشده باشد، شاهد صدا‌های شدید از دریچه تهویه هوا خواهید بود که منجر به آلوگی صدای زیادی می‌ شود. زیرا اسپلیت‌ ها در فصول سرد سال نیز گرما تولید می‌ کنند و اگر دریچه مناسبی برای آن مورد استفاده قرار نگیرد، به حالت دگرشکلی در خواهد آمد و کارایی آن به حداقل خواهد رسید. نوع خاصی از دریچه‌ های تهویه نیز وجود دارند که مناسب هوای مرطوب یا حرارت نیستند.

انواع لوله فلکسیبل چیست و هر کدام چه کاربردی دارد

محاسبه و طراحی صحیح کانال ها از مهم ترین چالش های کارشناسان تاسیسات در پروژه ها بوده و انجام این مهم بدون تخصص، محاسبه و تجربه کافی امکان پذیر نمی باشد. شبکه ای-تیغه ای، کمترین اصطکاک و ممانعت را در زمانِ عبور هوا از خود نشان می دهد. لوله خرطومی نسوز برای مکش یا تخلیه هوا با دمای بالا استفاده می شود. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد. حداقل سفارش برای دریچه ها ، عرض 15 سانتی متر و مساحت 130 اینچ مربع می باشد. تمامی دریچه ها با رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک تحویل مشتری داده خواهد شد.

دریچه هوا نما به عنوان دریچه هوا خانگی است و در این بخش ساختمان تهویه نظری بکار می رود. دریچه هوا صنعتی و دریچه هوا ساختمان می توانند دارای عملکرد دریچه هوای برگشت باشند. در بحث ظرفیت دریچه هوا باید به میزان سرعت هوای عبوری از آن نیز توجه شود. دریچه باید به گونه ای طراحی و نصب و تنظیم گردد که جریان هوایی که به اتاق وارد می شود به شیوه ای باشد که موجب سلب آسایش افراد نشود.

  • دریچه‌های هوا خطی اسلوت دارای تعدادی تیغه به شکل حرف T با ضخامت بالا می‌باشند.
  • خالیِ دهانه ی انشعاب را پوشش می دهد و ساختار دریچه هوا را کامل می کند.
  • نصب این دریچه ها توسط تولید کنندگان آموزش داده می شود و معمولا دارای سوراخ هایی بر روی دریچه ها هستند که با پیچ به دیوار یا کانال متصل می شوند.
  • اگر هواکش یا هر سیستم هوارسان دیگری نیاز به دریچه هوا در سقف داشته باشد می توان از دریچه هوا در سقف استفاده کرد که در رنگ ها و کل های مختلفی تولید می شود.
دریچه هوا و فروش انواع با کیفیت آن با گارانتی بلند مدت شرکت ارمغان تجارت رهسام

تغییر در میزان هوای ورودی روی میزان سوخت ورودی هم تاثیر میگذارد تا نسبت آن ها به هم نریزد. کلید کنترل میزان هوا معمولا بین محفظه فیلتر هوا و مانیفولد اگزوز قرار دارد. دریچه هوا معمولا به سنسور اندازه گیری جریان هوا متصل است یا در کنار آن قرار دارد. این محصول همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید، بسیار زیبا بوده و در ۱۰ رنگ متنوع تولید می شود. دریچه هوا چوبی دارای درپوش زمستانه جهت پوشاندن در فصل های سرد می باشد، بخاطر همین این کالا در سال های اخیر در میان مردم بسیار محبوب شده است‌.

دسته بندی انواع دریچه تهویه هوا

در اینصورت می‌ توانید به انتخاب دریچه تهویه با دمپر‌های برقی نیز بپردازید. همانطور که بیان شد، به جرات می‌ توان گفت یکی از کاربردی‌ ترین دریچه‌ های تهویه مورد استفاده، دریچه زنبوری است. این نوع دریچه هوا کاربرد‌های زیادی دارد و از آن می‌ توان در زیر سقف یا بر روی دیوار استفاده کرد. البته دلیل استفاده از این دریچه تهویه زنبوری در سقف و دیوار، این است که قابلیت تأمین هوای تازه، هوای برگشتی و تخلیه هوا را در انواع محیط دارد. این نوع از دریچه هوا آهنی را ‌می‌توان با استفاده از ورق‌های نازک و کم ضخامت آهنی نیز تولید کرد. دریچه‌های هوا آهنی اتاق عمل به طور معمول دارای یک فریم ساخته شده از ورقه آهنی است.

اهمیت انتخاب درست یک دریچه هوا