قیمت شارژ کارتریج در محل امداد چاپگر

زیرا پودری که از آن برای شارژ استفاده می‌کنند، اورجینال نیست. اگر می‌خواهید شارژ کارتریج پرینتر را خودتان انجام دهید، قبل از هرکاری ابتدا باید وسایل لازم برای شارژ کارتریج را تهیه کنید. پیچ گوشتی، دستکش، انبر، دستمال، فرچه، تونر مخصوص کارتریج، چیپست و درام برخی از وسایل لازم برای شارژ کارتریج هستند. اولین و بزرگترین سامانه تخصصی تعمیرات انواع لوازم دیجیتال، ماشین های اداری، لوازم صوتی و تصویری و خانگی در ایران. برای تعمیر پرینتر خود، کافیست سفارش تعمیر خود را در سامانه تعمیرکارسلام ثبت کنید.

قطعاتی همچون درام، بلید، مگنت، چیپستو… که در صورت نیاز تعویض می شوند. آوند پرینتر با سال ها تجربه در زمینه ماشین های اداری مطمئناً اعتماد شما را جلب کرده و شما را مشتری خود خواهد کرد. به عمل پر کردن جوهر و تونر کارتریج پرینترهای لیزری و جوهر افشان، برای استفاده دوباره، شارژ کارتریج می گویند.

دکمه ok را انتخاب کنید تا هم ارور برطرف شود و هم بتوانید عملیات چاپ را انجام دهید. اگر مشکل حل نشد و دستگاه پرینت نگرفت، راهی جز تعویض چیپست وجود ندارد. بهترین زمان برای شارژ کارتریج اچ پی یا هر برند دیگری، موقعی است که ارورهایی در نمایشگر پرینتر یا دستگاه کپی نمایش داده می شود. می توانید بلافاصله پس از مشاهده ارور این کار را انجام دهید یا صبر کنید برگه ها تمام شوند و بعد کارتریج را شارژ کنید. همانطور که میدانید کارتریج از ملزومات هر پرینتر میباشد .چنانچه کارتریج داخل پرینتر نباشد شما با بروز ارور در دستگاه روبرو میشوید.از جهت دیگر این کارترج ها بعد از اینکه تمام میشوند قابلیت شارژ مجدد را دارند.

در این مراحل کارتریج باز مشود و تونر های سوخته ضایعات شارژ کارتریج پاساژ یاران دور ریخته میشود. البته امروزه تمامی این موارد در کارتریج های فیک نیز اعمال میشود . در این مرحله درب سمت چرخ‌دنده‌ها را در جای مناسب قبلی قرار دهید و به کمک پیچ گوشتی 2 پیچ را ببندید. سپس امتحان کنید تا چرخ‌دنده‌ها و غلتک فوم به‌خوبی در جایگاه خود قرار گرفته و حرکت مناسبی داشته باشند. در این مرحله SR یا غلتک تونر رسان سامسونگ را به کمک دستمالی مرطوب تمیز نمایید. این روکش را بردارید تا جوهر را از این قسمت، داخل محفظه بریزید.

  • این شرکت را یکی از دوستان به من معرفی کرده، واقعا کارشون عالیه میتونید امتحان کنید .
  • همچنین برای شارژ کردن کارتریج جوهری، در قسمتی از آن حفره‌ای ایجاد می‌کنند که اینکار خود باعث عملکرد نادرست کارتریج در پرینتر می‌شود.
  • از کارتریج‌های اصل در کارهای تخصصی که نیاز به خروجی بسیار با کیفیت دارند استفاده می‌شود.
  • کمرنگ بودن چاپهم یکی دیگر از سوالات متداول شارژ کارتریج hp است.

اگر دستگاه خود را به افراد متخصص نسپارید، ممکن است متوجه این موضوع نشده و با تشخیص های نادرست، هزینه شما را تا چندین برابر افزایش دهند. کتخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر انواع خدمات را در این زمینه به شما ارائه داده و شما را به درستی راهنمایی می کنند تا بتوانید از پرینتر خود به بهترین نحو استفاده کنید. شارژ کارتریج به دفعات زیاد، روی کیفیت چاپ پرینتر شما تاثیر گذاشته و کیفیت را کاهش می‌دهد. برخی افراد یا شرکت‌ها که کارهای تخصصی انجام داده و کیفیت چاپ اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد، به جای شارژ، اقدام به تعویض آن می‌کنند.

زیرا برای شارژ کارتریج جوهر افشان سوراخ های روی مخزن ایجاد می شود که موجب نشت جوهر داخل دستگاه شده و به قطعات پرینتر آسیب می زند. بهتر است شارژ تونر دستگاه کپی شارپ را به متخصصان با تجربه نمایندگی شارپ بسپارید چراکه انجام این پروسه به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد. تکنسین‌های نمایندگی رسمی شارپ به دلیل پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی متعدد و تجربه بالایی که در زمینه تعمیرات و شارژ کارتریج شارپ دارند؛ پروسه شارژ کارتریج تونردستگاه کپی شارپرا به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. برای آگاهی بیشتر در این زمینه می‌توانید به جدول هزینه‌های شارژ کارتریج انواع پرینتر توسط تیم پین ورک در همین صفحه مراجعه کنید.

بله ، شما فقط با تعویض قطعات مصرفی میتوانید که کیفیت چاپ را بالا ببرید . وقتی پرینتر شما خراب میشود دیگر نیازی نیست که پرینتر و با خودتون حمل کنید و به مرکز تعمیرات پرینتر ببرید . پس از آماده‌کردن شرایط و مطمئن‌شدن از اینکه دوشاخه‌ی دستگاه خود را از پریز خارج کرده‌اید، باید با احتیاط کامل، کارتریج را از پرینتر خارج کنید. فراموش نکنید که در این مرحله، هد کارتریج را نیز با کمک یک دستمال نرم و مرطوب، تمیز کنید.

قیمت شارژ کارتریج در محل امداد چاپگر