قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ Gaming Laptop با 7 روز ضمانت و ارسال رایگان

بزرگ‌ترین مشکل لپ‌تاپ‌های گیمینگ، گرم شدن بیش‌ازحد بدنه و صدای زیاد سیستم خنک‌کننده آن‌ها است. به‌علاوه برخلاف کامپیوترهای رومیزی، امکان ارتقای قطعات داخلی لپ‌تاپ‌ها وجود ندارد و پس از چند سال از رده خارج می‌شوند. اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ فقط زمانی با حداکثر سرعت کار می‌کنند که از آداپتور برق استفاده کنید.

فراتر از قیمت و ابعاد متفاوت، چندین کلاس مختلف برای لپ تاپ­ها وجود دارد. از آنجایی که در الترابوک برای ماندگاری بیشتر باتری، روی پردازنده های کم مصرف کار می­کنند، این کالا می­تواند انتخاب مناسبی برای دانشجویان و دانش آموزان باشد. در اولترابوک­ها ظرافت و قابل حمل بودن آسان آن به عملکرد بالا ارجعیت دارد. در مقابل اولترابوک، نوت­ بوک­ها قرار دارند که از نظر قدرت و ظرافت، ترکیب خوبی را ارائه می­دهند. در نتیجه باز هم کارکرد دستگاه اهمیت پیدا می­کند و اینکه آیا می­خواهید لپ تاپ را به صورت مداوم با خود حمل کنید و یا قرار است در یک جای خاص و ثابت قرار بگیرد. بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار ایران قیمتی حدود ۸۰ میلیون تومان دارند.

اگر شما در یوتیوب و آپارت استریمر های متفاوت را دیده باشید احتمالا در ذهن خود این ایده را دارید که اکثر گیمر های حرفه ای از PC برای بازی کردن استفاده می‌کنند. اما این ذهنیت تا حدی اشتباه است؛ اگر شما قصد دارید در کنار انجام کار های خود کمی هم به بازی کردن بپردازید، لپ تاپ های گیمینگ بسیار برای شما مناسب تر هستند. این لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت در دنیای تکنولوژی با نام قاتل پرچمدار نیز شناخته می‌شوند.

خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای

لپ تاپ­های ایسر در کنار قیمت مناسبی که دارد، یک سیستم پشتیبانی مشتری که شامل تماس تلفنی، ایمیل، گفتگوی زنده و… همانطور که ذکر کردیم، قیمت لپ تاپ های ایسر معمولا در رده میانی و ارزان قرار دارد و علاوه بر لپ تاپ، محصولات دیگری همچون تبلت و هارد دیسک را نیز تولید می­کند. لنوو یکی از برندهای برتر لپ تاپ به خصوص در تولید لپ تاپ­های کلاس تجاری است و به همین خصوص، در مقایسه با سایر رقبا از قیمت بالاتری برخوردار می­باشد. هر ساله لنوو طرح­های بنیادینی را برای لپ تاپ­های خود ارائه می­دهد و سایر رقبا را نیز تحت تاثیر این موضوع قرار داده است. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 330 N4000 یکی از بهترین و ارزان­ترین لپ تاپ­ها برای کاربرانی است که نیازهای ساده­ای همچون طراحی و آماده سازی فایل آموزشی، پخش فایل­های رسانه ­ای و انجام کارهای روزانه دارند. با توجه به استفاده­ای که قرار است از لپ تاپ انجام دهید، ابعاد صفحه نمایشگر آن متفاوت خواهدشد.

قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ Alienware R4

دوست عزیز سلام ، برای خرید لپ تاپ مخصوص بازی رنج مبلغ 40میلیون تومان میتوانید موارد زیر را تهیه کنید . در بحث قیمتی نیز این محصولات برچسب قیمتی بالاتری در مقابل سایز لپ تاپ های گیمینگ ایسوس داشته که دلیل آن صفحه نمایش با کیفیت تر، سخت افزار رده بالا و البته هزینه ساخت کلی دستگاه بوده که از سایر محصولات این خانواده بیشتر است. لپ تاپ های گیمینگ از نظر سخت افزاری دارای قطعاتی بسیار قدرتمند و پر ارزش هستند؛ فرضا پردازنده های سری Core i7 یا Ryzen 7 که دارای قدرت پردازشی بسیار بالایی هستند.

  • دربازه‌ی قیمتی حدود ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان دو لپ‌تاپ بسیار قدرتمند، زیبا و به‌روز از MSI وجود دارد که از بهترین دستگاه‌های گیمینگ قابل‌حمل محسوب می‌شوند.
  • در بخش های پردازنده، حافظه رم و کارت گرافیک با همان کانفیگ ایسر مواجه هستیم و طراحی ظاهری ایسوس نیز به مراتب ساده تر است.
  • نمایشگر 15,6 اینچی با کیفیت FHD تصاویر بسیار با کیفیتی را به نمایش می گذارد.
  • زیرا این کیت لوازم جانبی با رنگ و عملکرد RGB در لپ تاپ شما تعبیه شده است.
  • شما در بازار لپ تاپ سری های زیادی از کمپانی ایسوس که موجود هستند را می‌توانید پیدا کنید، سری TUF و Zephyros از معروف ترین سری های کمپانی ایسوس هستند.
ولی مدل های مشابه زیادی که تفاوت بسیار اندکی با لپ تاپ مورد نظر شما دارد موجود می باشد که می توانید مشاهده کنید. یکی از نکات قابل توجه در خرید یک لپ تاپ گیمینگ , لنگر موضوع هزینه آن می باشد . کاربران می توانند با توجه به شناخت و تهیه لپ تاپ ارزان و نیز انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 4 میلیون و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 5 میلیون اقدام به خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان با توجه به بودجه خود کنند . اگر ما بتوانیم لپ تاپ گیمینگی پیدا کنیم که زیر 2.2 کیلوگرم وزن داشته باشد و صفحه نمایشش 15.6 اینچ باشد، یک لپ تاپ گیمینگ ایده آل را در دست خواهیم داشت. در ابتدا باید بگوییم که افراد بسیاری هستند که اقدام به خرید لپ تاپ گیمینگ می‌کنند؛ خریدن یک لپ تاپ گیمینگ تنها به معنای استفاده از آن در مصارف گیمینگ نیست و عده زیادی از افراد لپ تاپ های گیمینگ را برای مصارفی همانند رندرینگ یا پردازش هایی سنگین خریداری می‌کنند.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ ایسوس

قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ Gaming Laptop با 7 روز ضمانت و ارسال رایگان