مسواک برقی اورال بی قیمت + خرید فروشگاه محصولات دهان و دندان سپید فمیلی

امیدواریم این مطلب برای انتخاب مسواک برقی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید مسواک معمولی و لیزر موهای زائد هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

هیچ دندان مصنوعی یا ایمپلنتی نمی‌تواند جای دندان‌های طبیعی و سالم را بگیرد. خرابی دندان‌ها علاوه بر اینکه باعث بوی بد دهان و ایجاد ظاهر نامناسب می‌شود؛ روی اعتماد به نفس و سلامتی هم تاثیر دارد؛ چرا که خرابی دندان منجر به ایجاد اختلال در سیستم گوارش هم خواهد شد. تنها راه مقابله با مشکلات و خرابی دندان‌ها، مسواک زدن درست و مداوم است. افراد بسیاری (مخصوصا بچه‌ها) به دلیل خستگی دست‌ها و زمان‌بر بودن فرآیند مسواک زدن صحیح، آن را ناتمام رها می‌کنند که این مسئله خود می‌تواند زمینه ساز بروز بیماری‌ها و خرابی دهان و دندان شود. استفاده از مسواک برقی، به دلیل راحتی بیشتر، خسته نشدن دست‌ها و دسترسی به تمام نقاط دندان‌ها، بهترین انتخاب برای داشتن دندانهای سالم و مرتب است. یکی از بهترین مسواک ها برای افرادی که ارتودنسی نموده اند، مسواک برقی است.

مسواک های برقی از نوع ویتالیتی دارای قیمت های بین 800,000 تا 1,200,000 تومان بوده و صرفه اقتصادی بهتری دارند. وجود سنسور فشار باعث می شود که از اعمال فشار بیش از حد به دندان و لثه ها جلوگیری شود. فشار بیش از حد باعث آسیب مینای دندان و التهاب لثه ها می شود.

  • این روزها مسواک‌های برقی نسبت به مسواک‌های دستی، طرفداران بیشتری دارند.
  • و اگر مسواکتان با آن کیف ها سقوط کند مشکلی برایش به وجود نمی آید.
  • بنابراین جای تعجب نیست که چرا دندانپزشکان در سراسر جهان محصولات این برند را توصیه می کنند.
  • پس یکی از موارد مهم در نگهداری این وسیله این است که تنها در زمانی که باید آن را شارژ کنیم.
  • این شرکت تمامی تلاشش را کرده است که محصولی تخصصی تولید نماید.

با این حال، بررسی همچنین نشان داد که شواهد مربوط به پلاک و جینجیویتی دارای کیفیت متوسط بودند. و هرچند این آمار ممکن است به گونه‌ای به نظر برسد که شما باید مسواک برقی بخرید، کارشناسان می‌گویند که این نوع تفاوت درصدی، به همان اندازه‌ای که در عمل فکر نمی‌کنید، نخواهد بود. اکثر این مطالعات نشان می‌دهد که مسواک برقی از هر نوعی، باکتری‌های بیشتری را نسبت به مسواک دستی حذف می‌کند، اما این تفاوت‌ها بسیار جزیی است. نه اینکه قابل توجه نباشند، اما تفاوت سیاه و سفیدی بین توانایی حفظ سلامت مناسب دهان و دندان با استفاده از مسواک دستی و برقی وجود ندارد. به طور کلی، بهترین مسواک چیزی است که شما دو بار در روز در دست بگیرید و تمام مواد انباشته شده در دهان را تمیز کنید.

مسواک برقی Oral-B PRO 500 با طراحی حرفه ای CrossAction برس آن، هر دندان را موهای خود که با زاویه ی 16 درجه قرار دارند، احاطه می کند. حسگر و فناوری کنترل فشار، سرعت مسواک زدن را کاهش می دهد و اگر بیش از حد به دندان ها فشار وارد کنید به شما هشدار می دهد. برس خیلی نرم مسواک، دندان ها را به آرامی یک مسواک معمولی تمیز می کند. با وجود فناوری منحصر به فرد تشخیص موقعیت، هیچ نقطه ای از دهان را از دست نمی دهد و با سری دایره ای شکل تمام زوایای دندان ها را تمیز می کند. این محصول همچنین دارای زمان سنج دو دقیقه ای است که به شما کمک می کند در هر بار استفاده، به مدتی که دندانپزشکان توصیه کرده اند، یعنی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید. این مسواک عمل تمیز کردن دندان را به صورت سه بعدی با حرکات دورانی، نوسانی و نبضی انجام می دهد و می توان گفت نسبت به مسواک های معمولی تا 100٪ پلاک بیشتری از روی دندان جدا می کند.

همچنین اگر برای کودکان خود مسواک می‌خرید؛ باید حتما به سایز آن توجه کنید تا باعث ایجاد درد و ناراحتی فرزندتان نشود. خرید مسواک خوب به اندازه داشتن دندان‌های سالم اهمیت دارد. موضوع امروز مطلب چی بپوشم در مورد خرید مسواک برقی خوب است، پس همراه ما باشید. شما می توانید مسواک برقی های دارای برند اورال بی را از فروشگاه اینترنتی بویامور با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. بدنه مسواک طراحی خوبی دارد و علاوه بر ظاهر قابل قبول و رنگ بندی جذاب، به خوبی در دست جای گرفته و می‌توان با آن کار کرد. سری مسواک هم قابلیت تعویض آسانی دارد و پس از خراب شدن سری، با عوض کردن آن مسواک شما دوباره نو می‌شود.

مزایای مسواک معمولی

تمیز کردن مسواک برقی باید به نرمی و ارامی انجام شود. لازم نیست با سیم ظرفشویی و اسکاچ یا وسیله ای که خطش می اندازد به جانش بیفتید. مگر هر بار با آن چه می کنید که بخواهید این طور تمیزش کنید. مسواک برقی یک وسیله الکتریکی کوچک و خاص و با ارزش است.

گلس Tremendous D مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M12

مسواک برقی اورال بی قیمت + خرید فروشگاه محصولات دهان و دندان سپید فمیلی

مسواک زدن علاوه بر اینکه از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند، از بوی بد دهان نیز جلوگیری می اصیل بخرید کند. و مسواک برقی تا حد بالایی این بوی بد را که در دهان به خاطر معده و خوراکی هایی که خوردیم ایجاد می شود از بین می برد. جنس بدنه این مسواکها معمولا جوری است که به راحتی خط و خش نیفتند. پس فکر نکنید که با هر چیزی مثل اسکاچ می توانید به جانشان بیفتید.