چگونگی دکوراسیون انواع سبکهای رستوران

چراکه مهمتر از طراحی لوکس و مجلل یک رستوران یا فست فود، کیفیت ارائه سرویس به مشتریان است. برای طراحی فست فود، زیبایی کافی نیست، طراحی باید هوشمندانه باشد. مثلا اگر رستورانی با منو گیلکی دارید، لوازم تزئینی زیبایی را از آن خطه به رستوران خود بیاورید یا اگر مثلا غذای چینی سرو میکنید، انواع اژدها یا چراغهای چینی برای رستوران جذاب است. در این طراحی داخلی رستوران فست فود با آهن و بتن همه وسایل، لوازم و قطعاتی که در تصاویر می بینید، به صورت آماده از کارگاه یک ساختمان استخراج شدند. همچنین برخی از منوها را در نزدیکی این قسمت نگه دارید، به طوری که آنها می توانند در حین انتظار، انتخاب کنند. با این رنگ حین ورود و خروج حس شادی و هیجان را به مشتریان انتقال میدهید. نکته: به پنجره اصلی بروید و از منوی بازشدنی Character را انتخاب کنید تا بتوانید این تنظیمات را اعمال کنید.

برخی از فست فودها تمایل به روشنایی کم نور تر دارند تا فضا را برای ماندن طولانی و صمیمی، جذابتر کنند. روشنایی مستقیم برای مناطقی مانند صندوق، پیشخوان و آشپزخانه نیز لازم خواهد بود. آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، ارائه نکات لازم در زمینه طراحی رستوران می باشد. طراحی دکوراسیون داخلی یک رستوران باید به گونه ای باشد که مخاطب را جذب کرده و به او این حس را القا کند که میتواند ساعت ها در آنجا بنشینند و در کنار صرف غذایی لذیذ از محیط لذت ببرد. امروزه طراحی دکوراسیون نیز در این فضاها جایگاه ویژهای یافته است. امروزه شاهد رشد زیاد فست فود ها هستیم.

به عنوان مثال شما میتوانید از لامپ های خطی یا دیوارکوب هایی که نور را به سمت بالا هدایت میکنند در قسمت های گوشه و کنج دیوارها و سقف استفاده کنید. Contract بروید. محدوده انتخاب را به میزان 1 پیکسل فشردهتر کنید. Place linked بروید و فایل Logo.png را در مرکز قالب طرحبندی منو قرار دهید. آلاچیق را میتوانید در دو جنس چوبی و فلزی، در اشکال مربع یا گرد و در اندازههای مختلف سفارش دهید. میتوانید خلاقیت به خرج دهید و برای اینکه افراد ناشناس با هم تعامل برقرار کنند در وسط فضای فست فود یک جزیره بگذرید و صندلی اطراف آن بچینید.

منو نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در طراحی آن نهایت دقت را به خرج دهید. طیف رنگهای تیره و یا ترکیب رنگ سبز با دیگر رنگهای تیره و همچنین رنگهای خنثی میتواند بهترین رنگ برای فست فودها باشند و تا جایی که میتوانید باید از به کارگیری رنگهای آبی و بنفش در دکور فست فودی خودداری نمایید زیرا این رنگها باعث کاهش اشتهای مشتریان شما خواهند شد. در صورتی که مکانی لوکس و لاکچری میخواهید داشته باشد سعی کنید از طیف رنگ قرمز استفاده کنید. از آنجا که هیچ دیواریی وجود ندارد که آشپزخانه را از محل غذاخوری جدا کند، بوی پخت غذا به راحتی به سمت رستوران ها می آید. اگه نیاز به درستی تعریف نشود، پاسخ درست به سوال غلط ممکن است داده شود و این یعنی هیچ.

طراحی داخلی رستوران سنتی

در مورد اهمیت شناخت مزایا و معایب کابینت ممبران صحبت کردیم و الان بدون هیچ فوت وقتی میریم سراغ بررسی اون ها. کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و با رنگ نقره ای. از جمله امکان طراحی آشپزخانه به بهترین شکل و به صورت کلاسیک. در کل طراحی رستوران به دو بخش طراحی داخلی و طراحی خارجی رستوران تقسیم میشود. این در حالی است که بافت¬های گرم از جنس چوب و آجر، الگوهای خطی زرد و طراحی سقف نو، یک تضاد قابللمس را به کل نمای رستوران اضافه کرده است. نورپردازی در سقف یکی از مهمترین کارها در یک فست فود است، چرا که جلوه خاصی به فست فود میدهد و برای مشتری جلب توجه میکند. برای اینکه اکسسوریها و وسایل تزینی خاصی که در دکوراسیون رستورانتان استفاده کردهاید به خوبی دیده شوند، نیاز دارید نور کافی برای دیدهشدنشان هم فراهم کنید.

Rotate بروید. با استفاده از ماوس تصویر گوشه راست-بالا را برداشته و کمی چرخش به سمت چپ بدهید. پیدا کردن عکسهایی با کیفیت خوب کمی دشوار است. شاید برایتان پیش آمده است که عکسهایی از یک فست فود شما را به آنجا کشانده باشد تا غذایتان را درآنجا صرف کنید. با توجه به غذاهایی که سرو می کنید باید سبک طراحی داخلی فست فود شما هماهنگ باشد. G را بزنید. روی متن Group 1 دابل کلیک کنید و نام پوشه را به Background تغییر دهید تا اولین گروه لایه ایجاد شود. طرحهایی که بر روی سقف فست فود وجود دارد باید بگونه ای باشد که با فضای موجود متناسب و برای مشتریان الهام بخش باشد تا بتوان با آن ارتباط بر قرار کنند. آمارها نشان دادهاند که روزانه چیزی در حدود 250000 تا 400000 نفر به گرند بازار استانبول مراجعه میکنند و در سال 2014 میلادی 91,250,000 نفر از بازار بزرگ استانبول دیدن کردند.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن ایرانی

نکته دیگری که باید پیش از انتخاب دکوراسیون رستوران به آن دقت کنید این است که مشتریان شما چه کسانی هستند، یا به بیان دیگر رستوران را بهگونهای طراحی کنید که پاسخگوی تمامی اقشار جامعه باشد. اول از همه، کارکنان فست فود را میتوان شناسایی کرد، علاوهبر این، یک محیط کار را نشان میدهد که تمام الزامات ایمنی و بهداشتی را رعایت میکند. در طراحی مهمتر از همه، دور نگه داشتن سرویس بهداشتی از میزهای مشتریان و در صورت امکان، دور از ورودی آشپزخانه است. یک طراحی داخلی خوب روحیه افراد را بهبود میبخشد و داشتن نور مناسب این احساس را دو چندان میکند.

این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که وقتی رستوران شما یک برند باشد در هر جای دنیا از آن جایی که غذای شما شناخته شده است برای یک بار هم که شده به فست فود شما برای صرف غذا مراجعه مینمایند. مانند اکثر رستورانها با موسیقی زنده، رستوران عالیقاپو هم مبلغی به عنوان ورودی رستوران به قیمت غذاها در منو اضافهکرده است؛ پس از قیمت بالای غذاها در منو شوکه نشوید. گیاهان طبیعی و زنده، عنصر اصلی طراحیدکوراسیون داخلی رستوران می باشند و از آنجا که منعکس کننده منوی رستوران هستند، نقش برجسته ای دارند. فایلهایی که برای اجرای این طراحی مورد نیاز هستند را میتوانید از فهرست زیر دانلود کنید. فرمت آن را نیز به صورت Photoshop PDF قرار داده و روی Save کلیک کنید. روی لایه Logo کلیک کرده و آن را به پوشه لایهها به نام Your Logo Here ببرید. دو گروه دیگر نیز به نامهای Your Logo Here و Graphics اضافه کنید.

منوی مخصوصی نیز برای انواع تزیینات میز و سالن وجود دارد که میتوانید نمونه موردعلاقه خود را سفارش دهید. طراحی داخلی رستوران ایرانی با رستورانهای دیگر تفاوتهای زیادی دارد و برای این کار باید از طراحانی کمک بگیرید که با اصل طراحی بین المللی آشنایی کافی داشته باشند. برای استفاده بیشتر از هر سانتیمتر از فضا، برنامهریزی و چیدمان را در نظر بگیرید. شاید بد نباشه که یک فضایی هم برای بچهها در نظر گرفته بشه؛ مثل اینجا. در طراحی دکوراسون داخلی فست فود باید از رنگهایی استفاده نمایید که باعث ایجاد اشتها در افراد شود و همچنین باعث شاد شدن فضا شود.

طراحی داخلی رستوران مراکشی

تئوری علم ارگونومی در این خلاصه می شود که هر چه کارمندان شما برای انجام وظیفه خود مراحل کمتری طی کنند به نفع شما خواهد بود. محیطی اینگونه بسیار مطلوب و آرامشبخش برای مشتریان خواهد بود. اگر علاقهمند به امتحانکردن طعمهای جدید هستید، انواع سوخاریهای مخصوص این رستوران بههمراه سس مخصوص بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. رستوران مرشد یکی از بهترین رستورانهای تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمیاش، این رستوران را در لیست محبوبترینها جای داده است.

برای طراحی مجدد رستوران، به منظور افزایش فضای خود بدون هزینه زیاد نکاتی است که باید رعایت شود. خوشبختانه ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به مدرک دیگری ندارند و به راحتی بدون ویزا می توانند 3 ماه در این کشور اقامت کنند. این فضا باید کاملاً پاک و بدون بو باشد. سقف فست فود باید بگونه ای باشد که هم از نظر طرح و سادگی با فضا و مکان موجود متناسب باشد تا بتوان از نورپردازی مناسبی برای آن استفاده نمود. از جمله متریال های متداول در رستوران های ایتالیایی می توان به چوب طبیعی اشاره نمود. در کنار رنگ سبز کمی اشاره به رنگ قهوهای چوبی نیز به شما کمک میکند تا یک تجربه زیبا را به مشتریان منتقل کنید. رستوران شهربانو دارای فضایی بسیار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش است که میتوانید همراه با خانواده، لحظاتی بی نظیر و خاطرهانگیز را در آن تجربه کنید.

اصول طراحی داخلی رستوران

نباید هیچ کدام از آنها جلوی چشم باشند و نشان بدهند که به صورت تحمیلی درون دکور جای داده شدهاند. مطمئنا خوردن غذاهایی مانند فست فود که آماده شدن آن وقت زیادی نمیگیرد و هزینه کمتری دارند.فست فود ها گزینه مناسبی برای افراد شاغل و یا دانشجویان هستند. طراحی این بخش از رستوران نیز علاوه بر اینکه باید متناسب با محیط رستوران باشد, طراحی داخلی رستوران مدرن باید حس آرامش را به افراد منتقل کند و این باعث می شود که افراد وقت بیشتری در این فضا بگذرانند. به طوری که مثلا در فست فود ها بیشتر سعی می شود از مصالح سرد و فلزی و از رنگ ها و نورهای مستقیم و پر انرژی استفاده شود تا مشتری مجاب شود هرچه سریعتر غذای خود را میل کند و به صورت طولانی در یک مکان ننشیند ولی برعکس آن در رستوران های سنتی و کلاسیک از مصالح گرم و نیز نورهای ملایم یا نور مخفی استفاده می کنند تا باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در مشتری گردد و در آن مکانی که نشسته است بیشتر وقت صرف کند و همین موضوع باعث می شود تا بیشتر غذا بخورد.

دکوراسیون داخلی رستوران کلاسیک

از آن جایی که صنعت تولید لوازم و دکوراتیو های چوبی روز به روز در حال نوآوری و پیشرفت است، گروه سورن چوب نیز ازاین قافله عقب نمانده و در همین زمینه شما را با ایده های نو و جدید دکوراسیون چوبی کلاسیک رستورن، فست فود و کافه آشنا می کند. در این نوشته از ساختمانچی قصد داریم ایده های مختلفی که در طراحی دکوراسیون رستوران کارآمد بوده و مورد توجه قرار می گیرند را به شما معرفی نمائیم. در هنگام طراحی فست فود باید توجه داشته باشید که مشتریان در فضایی احساس آسایش و راحتی دارند که حرارت و کیفیت هوای داخلی مطبوع باشد. تیم اجرایی با پیشرفتهترین تجهیزات نصب و ایمنی و با استفاده از نیرویهای آموزش دیده و مجرب سعی بر آن دارد که پروژههای این شرکت طبق نقشههای اجرایی را در کمترین زمان و با کیفیت به اتمام برساند. نقش لباس فرم برای کارکنان فست فود، رستوران، کافی شاپ و سایر مراکز عرضه مواد غذایی بسیار اهمیت دارد.

رستوران به عنوان مکانی پرتردد و محلی برای تجمع و گذارندن چندین دقیقه برای اقشار مختلف باید به شکلی تزئین و آراسته شود که با سلیقه تمامی اقشار جامعه تا حد زیادی متناسب یاشد. گروه ما با توجه به نیاز مشتریان عزیز و عدم وجود گروه تخصصی در این موضوع با ورود به این مهم در تلاش برای متحول سازی این بخش می باشد ، گواه این موضوع طراحی سه بعدی ۳D هاییست که در سایت آشپزخانه ها بار گذاری و مورد اقبال مراجعین می باشد با توجه به سابقه کیفی گروه آشپزخانه ها و نقش رهبری بازار فست فود و کافی شاپ این گروه و سیاست ترویج دانش فنی در سطح جامعه که از نگرش مثبت نشات می گیرد ، پیشنهاد این گروه به تمامی مشتاقان این حرفه به روز نمودن بخش دکوراسیون با تم های جدید می باشد. طراحی فضای باز فست فودها باید به گونه ای باشد که موجب جذب مشتری شود.

بهترین دکوراسیون داخلی رستوران

استانبول اپتیموم پریمیوم اوت لت İstanbul Optimum Premium Outlet در سال 2008 در مساحتی بالغ بر 41.500 متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. در این بخش کار خود را با باز کردن فایل Brush.psd آغاز میکنیم. Open بروید. ما در این لایه از تصویر همبرگر زیر استفاده میکنیم ولی باید پسزمینه آن را حذف کنیم. در نهایت برخی تصاویر دیگر یعنی یک گوجهفرنگی (Tomato) و دو برگ (Leaves) را اضافه میکنیم. هدف اصلی ما در این راهنما آن است که روش تنظیم یک سند آماده چاپ را به شما نشان دهیم و همچنین روش برش دادن پسزمینه تصویر، روش قرار دادن گرافیک و تصاویر در فتوشاپ و شیوه ایجاد لایهها و گروه لایهها را با هم مرور کنیم. ما ایرانی ها معمولا دوست داریم از رنگ های پلی استر برای رنگ آمیزی اون ها استفاده کنیم. کابینت و آشپزخانه کلاسیک، مشابه با تمام سبک های دیگر هنری، یکسری اصول برای طراحی دارد که در مطلب مربوط به کابینت آشپزخانه کلاسیک به طور کامل به اون ها اشاره کرده ایم.

طراحی داخلی رستوران در تهران