کاتالوگ چیست ؟ طرز استفاده از کاتالوگ و مزایای طراحی کاتالوگ برای مشتری-دی ال کاتالوگ

تصاویر انتخاب شده برای طراحی کاتالوگ باید با نوع محصول یا خدمات ارائه شده همخوانی داشته باشد. بهترین نوع طراحی کاتالوگ استفاده از چهار نوع رنگ است که البته نحوه بکارگیری رنگ ها هم نیاز به سلیقه و خلاقیت و تخصص دارد. متون یک کاتالوگ مهم‌ترین بخش برای انتقال اطلاعات به خوانندگان یک کاتالوگ است و بنابراین بازبینی متن، انتخاب مناسب عنوان ها و رعایت اصول نگارشی در طراحی کاتالوگ بسیار مهم است. کسب‌ وکارها با توجه به هدف و نوع پیام انتقال دهنده به مخاطب، ابعاد کاتالوگ، جنس کاغذ کاتالوگ و نوع روکش را انتخاب می‌کنند.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال نسل نو نتورک

این وظیفه ای است که می تواند منبعی (داخلی یا خارج از منبع) را برای مدت طولانی ، چند هفته / ماه ، اشغال کند ، بسته به اینکه چند مقاله / صفحه باید ایجاد شود. یکی دیگر از عناصر مهم که باید در هنگام تهیه کاتالوگ مورد توجه قرار دهید ، احتمال خطاهای زیاد است ، به این دلیل که یک انسان این فرایند را هدایت می کند ، نه یک ماشین. این موارد را می توان از نظر خوانایی بیشتر ، کاربر پسند بودن و احساس عمومی درگیری و حرفه ای بودن خلاصه کرد. کارشناس کارتوگرافی و تحصیلکرده مدیریت بازاریابی از مدرسه کسب‌وکار عالی ماهان. هم اکنون به عنوان کارشناس تولید محتوا و تبلیغات آنلاین فعالیت دارم. جهت مشاهده نمونه‌ کاتالوگ های فیزیکی ما می‌توانید درخواست ارسال نمونه به آدرس مورد نظر را داشته و یا به صورت حضوری به دفتر چاپ آقا مراجعه فرمایید.

محصولات سه بعدی ( Product 3D ) در کاتالوگ هوشمند

چاپ کاتالوگ و بروشور دو ابزار مهم تبلیغاتی هستند که ارائه اطلاعات برند، محصول و خدماتی که یک کسب و کار عرضه می‌کند را به عهده دی ال کاتالوگ دارند. گفتنی است این دو محصول اهدافی بسیار نزدیک و هم جهت با­هم دارند اما در محتوا و ساختار باهم متفاوتند. خیلی اوقات صاحبان مشاغل در اینکه واقعا به کدام نیاز دارند سردرگم می شوند.

  • بروشور یا کالانما برگه‌ای چند لتی است که به وسیله‌ی آن کالا یا خدمات هر کسب و کار معرفی می‌گردد.
  • کاتالوگ امروزه یه یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی در ایران و سرتاسر جهان تبدیل شده است.
  • به عنوان مثال کاتالوگ‌های لوکس محصولاتی هستند که عموم افرادی که آن‌ها را می‌گیرند، حداقل یکبار آن‌ها را ورق می‌زنند؛ زیرا همه انسان‌ها ذاتا به طرح‌های لوکس و خلاقانه علاقه دارند.
  • بستگی دارد که قیمت هر برگA4با گرماژ150 دو رو بدون سلفون 2000 تومان و قیمت صحافی چسب گرم هر جلد 250گرمی با سلفون یک رو 10000تومان میباشد.

می‌توان گفت کاتالوگ‌ها صرفا برای واسطه‌های خرید و فروش تهیه و تولید می‌شود. منظور همان افرادی است که مسئولیت معرفی محصول و فروش آن را در شرکت مبدا بر عهده دارند. باید به خاطر داشت که برای تهیه عکس های کاتالوگ باید از طراح گرافیست و عکاس حرفه ای کمک گرفت. یا اینکه از وبسایت ها و مراجع معتبر خرید عکس باکیفیت بالا مثل شاتر استوک ، آی استوک ، عکس ها و گرافیک ریور و … استفاده کرد. اگر آداب دادن کاتالوگ را ندانید، میتوانید باعث نابودی کسب و کارتان شوید. دراین مقاله ما به شما میگوییم کاتالوگ چیست ؟ و بررسی تخصصی مهمترین آداب کاتالوگ دادن را با شما پیش می‌بریم.

این بسته‌ها نیازمند نصب هستند و کاربران می‌توانند با یک مرورگر معمولی مثل کروم یا فایرفاکس به آنها دسترسی پیدا کنند. اصطلاح “انتشار اتوماتیک” به راه‌حلهای نرم‌افزاری/ افزونه‌ای اطلاق می‌شود که به شما امکان می‌دهند داده‌های محصول را به طور خودکار از یک صفحه داده/ پایگاه داده به سند ایجاد شده وارد کنید. چاپ کاتالوگ در ابعاد کوچکتر یا مربعی نیز بسیار رایج و پر کاربرد است.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال صنایع غذایی اُماج

کاتالوگ چیست ؟ طرز استفاده از کاتالوگ و مزایای طراحی کاتالوگ برای مشتری-دی ال کاتالوگ