کرم دور چشم مناسب شما

همچنین کرم دور چشم، کاربردهای دیگری به غیر از درمان و جلوگیری از ایجاد چروک دارد. پوست حساس اطراف چشم‌ها، مانند پوست سایر قسمت‌های صورت، نیاز به آبرسان، ضد آفتاب و روشن کننده دارد. همچنین برای افرادی که خواب نامنظمی دارند و یا به صورت ارثی دور چشم تیره و پف دار دارند؛ محصولات مخصوصی به بازار عرضه شده است که فواید متنوعی دارند. آلودگی، خستگی و استرس روزانه سبب می‌شود که اولین نشانه‌های پیری پوست به سرعت ظاهر شود. کرم دور چشم با کمپلکس ویژه‌ی خود به پوست کمک می‌کند تا در برابر عوامل آسیب‌رسان و مضر روزانه مبارزه کند و ایجاد اولین چروک‌ها را به صورت چشمگیر به تاخیر می‌اندازد.

  • از آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌های پوست صورت، نباید برای پوست دور چشم و اطراف لب استفاده کنید؛ چرا که پوست این نواحی نازک‌تر بوده و ممکن است دچار حساسیت شود.
  • می‌توانید کرم دور چشم تهیه‌شده با قهوه آسیاب شده، روغن‌زیتون و موم را نیز امتحان کنید تا خطوط ریز دور چشم را کاهش دهد.
  • کرم دور چشم پیچیده اگرچه اسید های چرب آندرسامید های نرم کننده کرم دور چشم هزینه های بالایی را دربردارد، اما قدرت روشن کننده این فرمول مغذی را نمی توان نادیده گرفت.
  • همچنین بهترین مارک کرم دور چشم نیز ممکن است مواد مضر را در ترکیبات خود داشته باشد، پس در استفاده از آن‌ها زیاده‌روی نکنید.
همچنین استفاده از کرم یا مرطوب‌کننده سرد در ناحیه چشم احساس خوبی خواهد داشت. اگر می‌خواهید خشکی پوست یا پف دور چشم خود را تسکین دهید، این کار ایده آل خواهد بود. کرم دور چشم سی‌گل علاوه بر این که جلوی ایجاد چین و چروک‌های ریزودرشت را در اطراف چشم می‌گیرد، با رطوبت‌رسانی باعث نرمی و لطافت پوست این ناحیه خواهد شد. این کرم حاوی ویتامین‌های ای، سی و ای است که باعث رفع تیرگی و نرمی پوست می‌شود.

گاهی نیز عوامل ژنتیکی در ایجاد مشکل در ناحیه اطراف چشم دخیل هستند، به عنوان مثال حلقه تاریک در اطراف چشم گاهی جنبه ارثی دارد. به هر حال هدف از استفاده محصولات مراقبت پوست ابتدا جلوگیری و سپس کاهش مشکلات ناحیه اطراف چشم است. در بین انواع محصولات مراقبت چشم، کرم دور چشم کاربرد بیشتری دارد و افراد با توجه به نیاز پوستی و با هدف خاص یکی از اتواع کرم دور چشم را استفاده می‌کنند. مطمئناً می‌توانید از کرم‌های مشابه صبح و شب استفاده کنید اما با توجه به اینکه پوست شما در زمان‌های مختلف روز نیازهای متفاوتی دارد، ارزش دارد که برای هر یک از آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و راهنمای خرید کرم دور چشم را مطالعه کنید. درست مثل بقیه رژیم‌های پوستی صبحگاهی، کرم دور چشم شما باید از پوست زیر چشم شما در برابر عناصری که در طول روز با آن‌ها روبه‌رو هستید محافظت کند.

استفاده از مطالب فروشگاه شاواز فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت سلامت آوران یزدان نفیس می باشد. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

سرم دور چشم و لب ویتامین C ویتالیر 15 میلی لیتر

معمولاً سه تا چهار ماه طول می کشد تا اثرات هر رژیم مراقبت از پوست را ببینید. بهترین زمان برای استفاده از انواع کرم مراقبت دورچشم دهه 20 و 30 زندگی است. محصولات مراقبت مخصوص چشم متفاوت هستند و از مواد طبیعی و غیرحساسیت‌زا تهیه شده‌اند. همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. هدف ما در رويش، ارتقای سطح سلامت در بالاترین سطح ممکن است و همین موضوع باعث تمايز داروخانه رويش با دیگر داروخانه‌ها شده‌است.

کرم دور چشم مناسب شما

پوست نازک اطراف چشم جذب بالاتری نسبت به پوست ضخیم تر سایر نقاط صورت دارد. برای همین کرم دور چشمی که استفاده می کنید نباید بیش از حد قوی باشد تا به چشم آسیب نرسد و باید سبک باشد تا باعث ناراحتی چشم نشود. بنابراین توصیه می شود از کرم های دور چشم اصل استفاده کنید که برای سلامت چشمان شما مفید است و این ویژگی ها را دارد. کرم های دور چشم حاوی مواد قوی مثل اسید هیالورونیک، پپتیدها، کومبوچا برای از بین بردن سلول های مرده پوست و کافئین برای تقویت بیشتر پوست هستند و مخصوص دور چشم طراحی شده اند. کرم دور چشم‌ هالوکسیل مدیلن دارای ترکیباتی به نام سولاویل است که ‌می‌توانند از پوست چشم در برابر اشعه‌های خطرناک نور خورشید مراقبت کرده و از سیاه شدن پوست دور چشم جلوگیری کنند. این کرم همینطور حاوی ویتامین K بوده که دارای خاصیت التیام بخشی پوست سایت شالبا است.

شرکت های آرایشی و بهداشتی آخرین نسخه های خود را از کرم های دور چشم ضد پیری، با ادعا های بهترین کیفیت به عنوان مزایای واقعی خود معرفی می کنند. همه ما ممکن است تمام مراحل مراقبت از پوست را بدانیم، اما یک مرحله وجود دارد که به نظر می رسد اکثر ما در آن شکست خورده ایم و آن مراقبت از قسمت اطراف چشم است. واقعیت این است که ما فقط به اندازه مراقبت از رنگ پوست خود در مراقبت از پوست دور چشم مهارت نداریم. متاسفانه پوست اطراف چشم سریعتر از بقیه صورت پیر می شود، از این رو رطوبت رسانی منظم به این ناحیه بسیار ضروری است. پوست نازک و ظریف دور چشم 40 درصد از بقیه پوست صورت نازک تر است، بنابراین باید از کرم هایی که حاوی فندق، ضد التهاب و آبرسانی که می توانند معجزه گر باشند، استفاده کنید. بیشتر محصولات مراقبت چشم در قالب کرم ها یا سرم دور چشم عرضه می‌شوند و افراد با توجه به نیاز پوست اطراف چشم یکی از انواع آنها را خریداری می‌کنند.

کرم دور چشم رفع تیرگی و پف