کلاهک کلاهک کلبه ای کلاهک پره ای کلاهک چینی کلاهک اچ اچ پره ای

وجود کلاهک دودکش برای حفظ ایمنی ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی مهم و ضروری می باشد. در این صورت دودی که توسط دستگاه های گازسوز تولید می شود؛ به درستی از ساختمان خارج نشده و ممکن است باعث مشکلات تنفسی یا خستگی شود. این نوع نیز مانند دیگر انواع کلاهک دودکش از جنس های مختلفی تولید می کنند و فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در هنگام انتخاب ماده اولیه برای تولید چنین کلاهک هایی باید به آن دقت کنیم.

کلاهگ چینی کلاهک دودکش چینی، مانند انواع مختلفدرپوش دودکش، از لوازم مختلفی ساخته می شوند و عناصر متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب مواد پخته نشده برای ساخت چنین کلاهک هایی باید به کلاهک دودکش چینی آنها توجه کنیم. امروزه کلاهک های دودکش چینی به وفور در پشت بام ساختمان های مختلف از جمله ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری یافت می شود. جالب است که آن را کلاه چینی بنامیم زیرا تاج این کلاه شبیه کلاه چینی است.

  • در ادامه مطلب شما را با دو نمونه از پرکاربرد ترین دودکش های پشت بام یعنی دودکچ H و دودکش های کلاهک چینی آشنا کنیم ،با ما همراه باشید.
  • اگرچه یک دودکش بدون درپوش دودکش کار می کند، بهتر است که یک دودکش داشته باشید.
  • درپوش دودکش چینیانواع گسترده ای از کلاهک های دودکش وجود دارد که ممکن است به طور عمده در ایران از کلاهک های H شکل استفاده شود.
این محصول به دو صورت همپوشانی و فلنچی بر روی نقطه ی انتهایی کانال اصلی دودکش نصب می شود. جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع یک و نیم متری از کف یا سطح بام الزامی است تا عملیات مکش دود با تمام ظرفیت انجام شود. ساختار این کلاهک به شکلی است که تمام قسمت های آن به شکل گرد می باشد.

کلاهک دودکش را کلاهک دودکش نیز می نامند که عمدتاً بر روی خروجی های هوایی در پایانه های م مجرای مختلف هوا نصب می شوند. تابع این است که تنها اجازه می دهد گاز در خط لوله به هموار از طریق آن تخلیه شود، و اجازه ندهید جریان هوای باز دوباره به خط لوله، که معادل یک دریچه چک است، تنها خارج و نه در. کلاهک دودکش از سه قطعه حلقه ضد باد، پوشش سپر باد و لوله دودکش تشکیل شده است و ساختار بسیار ساده است.

کلاهک کلاهک کلبه ای کلاهک پره ای کلاهک چینی کلاهک اچ اچ پره ای

کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. شکل ظاهری این نوع دودکش ها از یک استوانه و یک تاج توخالی تشکیل شده است که ارتفاع و قطر استوانه هیچ محدودیتی ندارد و کارفرما می تواند بر اساس نیاز خود استوانه مورد نظر خود را سفارش دهد. با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه ابزار غفوری جهت رفاه حال مشتریان ، این فروشگاه از چند روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود. ارتفاع پایه و تعداد پره های آن بر اساس محاسبات دقیق بصورت استاندارد تولید می گردد تا در جریان تخلیه و مکش دود و آلاینده احتلالی بوجود نیاید.

کلاهک دودکش پره‌ای چهارگوش

برای اینکه عملیات تخلیه دود و آلاینده به راحتی انجام شود، احتمالا یکی از ضروریات روش های تکمیلی ساخت امکانات رفاهی است. کلاهگ چینی کلاهک دودکش چینی، مانند انواع مختلف درپوش دودکش، از لوازم مختلفی ساخته می شوند و عناصر متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب مواد پخته نشده برای ساخت چنین کلاهک هایی باید به آنها توجه کنیم. این نوع کلاهک نیز مشابه کلاهک اِچ گرد می باشد و تنها تفاوت آن در شکل ظاهری و ساختارش است به طوری که تمام قسمت های این دودکش به شکل چهارگوش ساخته شده است . در ادامه مطلب شما را با دو نمونه از پرکاربرد ترین دودکش های پشت بام یعنی دودکچ H و دودکش های کلاهک چینی آشنا کنیم ،با ما همراه باشید.

شناخت انواع دودکش