آموزش خیاطی آنلاین الگو | simakade

هدف از این کار تشخیص‌دادن الگوهای لازم است و اینکه چه بخش‌هایی از لباس را پک کامل الگوی خیاطی روی الگو درآورید. معمولا  الگوهای خیاطی چند پارچه مناسب برای کار پیشنهاد می دهند اگر از گزینه های پیشنهادی آن استفاده کنید تضمینی بر شباهت لباس تمام شده به تصویری است که نظر شما را جلب کرده است، پس نکاتی که ارائه می کند را نادیده نگیرید. این که آیا شما در خیاطی کاملاً تلزه کار هستید یا اینکه فقط می خواهید چند قطعه مد روز برای خودتان بدوزید، تفاوتی ندارد. تصویرگران پویا اندیش از الگوهای خیاطی مدرن و ایده های خیاطی مرسوم ، برترین ها را برایتان فراهم می آورد. مانکن ها را می توانید در اندازه های مختلف برای خانم ها یا آقایان تهیه کنید. 1- متد خیاطی گرلاوین
روشی است که درآن تمام قسمت های بدن سایز میشود.

  • اگر هنرجو یک الگو را خراب کند، فقط یک کاغذ را خراب کرده است، اما وقتی می خواهد الگو را روی پارچه پیاده کند، کوچک ترین اشتباهی می تواند لباس را خراب کند.
  • الگو آماده خیاطی یکی از جدیدترین روش های خیاطی برای افراد مبتدی و حتی حرفه ای هاست.
  • مهم ترین مرحله در دوخت یک لباس کشیدن الگوی آن است، زیرا در صورت وجود هرگونه مشکلی در انجام این کار، خروجی کیفیت چندانی نداشته یا این که اندازه اشتباه از آب در می آید و یا مدل آن چیزی که می خواهید نمی شود.
  • تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله به شما نکاتی را آموزش بدهیم تا با در نظر گرفتن آنها قبل از خرید الگو آماده خیاطی، بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • شما می توانید با ثبت نظرات و پیشنهادات خود در بخش نظرات مارا از دیدگاه هایتان مطلع نمایید.

یادتان باشد که باید پارچه‎‎تان را پیش از بُرش زدن، بشویید و بگذارید خوب خشک شود، چون ممکن است پارچه آب برود. پس از آنکه پارچه خشک شد، باید چروک‌ هایش را با اتو صاف کنید. هر چه الگویتان ساده ‌تر و پیچیدگی کمتری داشته باشد، کار با الگو را راحت‌ تر و سریع ‌تر خواهید آموخت؛ به عنوان مثال، می ‌توانید کار را با دوختنِ دامن، تیشرت یا یک شومیز ساده شروع کنید.

امیدواریم شما هم با انتخابی درست متناسب با نیازتان بتوانید زیباترین لباسها را بدوزید و کسب و کار خود را ارتقا دهید و برای شما هم باعث افزایش درآمد و بهره وری باشیم. تولیدی، مزون، خیاطی شخصی و … فرقی ندارد و میتوانید به راحتی از الگوهای هنرانه استفاده کنید. محصولات هنرانه توسط مربی‌های مجموعه هنرانه دارای پشتیبانی هستند و بااستفاده از آنها میتوانید سرعت و کیفیت بیشتری در شغل خود داشته باشید.

آموزش خیاطی مانتو

دوختن لباس از روی ژورنال های خیاطی و الگوی آماده، بیشتر به کسانی توصیه می شود که جثه مناسبی دارا باشند، زیرا الگوهای آماده بر اساس جثه مانکن درست شده اند و تغییرات لازم مانند چین و برش و… در آن اعمال شده است و نیازی نیست کار اضافه انجام دهید. اما تا اینجا، جنبه خوب قضیه است، افرادی که ایراد اندامی دارند یا بیش از حد چاق یا لاغر هستند، معمولاً از این الگوهای آماده، نتیجه دلخواهشان را نمی گیرند. بنابراین لازم است یک دوره سایزبندی آموزش ببینید تا بتوانید در صورت لزوم، این الگوها را طبق میلتان تغییر دهید. برای مثال، ممکن است سایز شما ۵/۳۸ باشد و سایز الگو ۳۸ یا ۴۰ باشد بنابراین یا باید سایز ۳۸ را بزرگ تر کنید یا سایز ۴۰ را کوچک تر کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

آموزش رسم الگوی خیاطی برای خودتان

آموزش خیاطی فاقد الگو، برای افراد مبتدی توصیه نمی شود، زیرا در این روش، الگو به طور مستقیم روی پارچه پیاده می شود و نیاز به دقت فراوان وجود دارد. حتی برخی از ریزه کاری ها مانند پنس گرفتن در این روش به خوبی انجام نمی شود. اگر هنرجو یک الگو را خراب کند، فقط یک کاغذ را خراب کرده است، اما وقتی می خواهد الگو را روی پارچه پیاده کند، کوچک ترین اشتباهی می تواند لباس را خراب کند. حال اینکه برخی ها می گویند روش فاقد الگو از این نظر آسان تر است که دیگر الگو روی کاغذ پیاده نمی شود، اما با این حال، الگو کشیدن روی کاغذ مطمئن ترین روش است. حداقل می توانید الگو را روی بدن خودتان امتحان کنید و بارها روی آن تغییر انجام بدهید. این کار خیلی بهتر از این است که پارچه را ببرید و بعد برای تغییر آن، دیگر راه چاره ای نداشته باشید.

آموزش خیاطی آنلاین الگو | simakade