خدمات مشاوره وکیل و مشاوره مالیاتی در جنوب تهران | تکس مپ

کانون مشاوران مالیاتی تهران، با بهره‌مندی از بهترین و خبره‌ترین وکلای مالیاتی خدمات کاملی را ارائه می‌کند. به کمک این وکلا و کارشناسان شما می‌توانید خدمات لازم را از حرفه‌ای ترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران دریافت کنید. ادارات امور مالیاتی شهر تهران بر اساس منطغه جغرافیایی به ادارات امور مالیاتی مرکز ، شمال، جنوب، شرق، و غرب تهران تقسیم می‌شوند. مشاوره میتواند تلفنی ، حضوری یا از طریق اپلیکیشن های رایج باشد برخی شرکت ها مانند دفتر خدمات مالی ایلیا حساب که اپلیکیشن حسابدار کمک را طراحی و به بازار عرضه کرده است که در دو نسخه اندروید و IOS در دسترس همگان می باشد. مشاوره می تواند در همه زمینه ها باشد مشاوره مالی ، مشاوره مالی و انواع مشاوره های حسابرسی و …

آدرس و تلفن های ادارات مالیاتی جنوب تهران

خاطر نشان کنیم که پارستکس در زمینه خدمات مالیاتی نظیر مشاوره ، وکالت و پشتیبانی فعالیت می کند. این موسسه متشکل از کارمندان بازنشسته امور مالیاتی و حسابداران خبره کشوری می باشد. یک نکته مهم درخصوص امور مالیاتی انواع کسب و کارها، شرکت‌ها، سازمان‌‌ها و موسسات انجام معاملات، ثبت قراردادها، انجام تراکنش‌ها و نقل و انتقالات مالی و تنظیم گزارش‌های مالی و حسابداری به نحوی است که کسب و کار یا شرکت بتواند از تمامی راه‌های کاهش مالیات استفاده کرده و بتواند از تخصیص مالیاتی عادلانه بهره‌مند گردد. معافیت‌ها و تخفیف‌های مختلفی نیز شامل حال این مودیان می‌شود که مشاوران مالیاتی می‌توانند در این زمینه راهنمایی‌های مفیدی را به صاحبان این مشاغل ارائه دهند. مهم‌تر اینکه متون ماده قانون‌ها و تبصره‌های ذیل آن‌ها مبهم بوده و تفسیر آن‌ها برای عمومی که به متون قانونی و حقوقی تسلط کافی ندارند سخت است.

تلفن و آدرس اداره کل مالیات بر ارزش افزوده تهران – ساختمان آذربایجان-سلیمانیه :

خدمات مشاوره وکیل و مشاوره مالیاتی در جنوب تهران | تکس مپ

مودی یا ممیز کل مالیاتی مربوط می توانند از رأی آن مرجع، برابر مفاد ماده ۲۵۱ به شورای عالی مالیاتی شکایت کنند. یکی از ویژگی های بارز یک شرکت حسابداری قدرتمند این است حسابدارانی که در این شرکت حسابداری به فعالیت مالی مشغول هستند باید بر کلیه نرم افزارهای حسابداری رایج بازار و دنیای حسابداری تسلط داشته باشند. به‌طور کلی قوانین مالیاتی ایران به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. درواقع هر یک از این گرو‌ه‌ها به چند باب و هر باب به چند فصل تقسیم می‌شود. ثانیاً اگر شکایت بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۱۶ حاکی از این باشد که وصول مالیات قبل از قطعیت به موقع اجراء گذارده شده است. هریک از موارد ذکر شده ممکن است خود شامل گروه گسترده‌ای از امور مالیاتی شود.

اطلاعات ارائه شده در این وب سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته و نباید توصیه حقوقی تلقی گردد. ما آماده هستیم تا به شما مشاوره بدهیم و برای امور مالی در کنار شما باشیم. موسسه حقوقیوکلای رای مثبت در راستای حمایت تخصصی از موکلین خود از وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی حقوقی و کیفری استفاده می نماید . درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است. این ساختمان واقع در نشانی اتوبان بعثت پشت ترمینال جنوب خیابان خزانه بخارائی جنب مسجد قدس می باشد. شرکت‌های پیمانکاری ابعاد گسترده‌ای را دربر می‌گیرند و نوع مالیاتی که به آن‌ها تخصیص داده می‌شود نیز در همین حد گسترده است.

  • مشاوران مالیاتی و وکلای مالیاتی افرادی هستند که با تفسیر و شرح ساده ماده قانون‌های مالیاتی چنین سوء برداشت‌هایی را به حداقل ممکن می‌رسانند.
  • هریک از موارد ذکر شده ممکن است خود شامل گروه گسترده‌ای از امور مالیاتی شود.
  • بنا بر درخواستی که کاربران سایتم داشتند لیستی از آدرس و شماره تلفنهای ادارات مالیات استان تهران را در این بخش گردآوری کردم که امیدوارم برایتان مفید باشد.
اداره مالیاتی معمولا یک حوزه مالیاتی است که اختیارات آن بسیار کمتر از اداره کل مالیاتی است. به فرض مثال در ادارات کل مالیاتی هیات های حل اختلاف برگزار می شود در صورتیکه در حوزه های مالیاتی اینگونه نیست. اگر گذر شما به امور مالیات در جنوب تهران افتاد می‌توانید با وکیل مالیاتی جنوب تهران مشاوره انجام داده و پیگیری پرونده مالیاتی خویش را وکیل مالیاتی جنوب تهران بسپارید. مشاوران و وکلای یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای در زمینه تشکیل پرونده مالیاتی نیز در خدمت متقاضیان خواهند بود. کانون مشاوران مالیاتی تهران ، مرکزی است که تمامی این موارد را در حوزه مشاوره مالیاتی تهران ارائه می‌کند و در کلیه مناطق تهران در خدمت شما است. درنهایت باید گفت، یک مرکز مشاوره مالیاتی کامل خدماتی مانند مشاوره مالیاتی آنلاین، مشاوره مالیاتی تلفنی، مشاوره مالیاتی حضوری در اقصی نقاط شهر را ارائه می‌کند.

آدرس و تلفن ادارات مالیاتی استان تهران