چای ساز بوش مدل WB-87ST لوازم خانگی بابان کالا | سناپویان

با ظرفیت کتری ۲ لیتر و قوری ۰٫۷ لیتری این محصول می توان از آن برای تهیه نوشیدنی در مدت زمان کوتاه و در مقیاس زیاد استفاده کرد. گنجایش کتری چای ساز بوش  WB-87ST  با 2 لیتر و جنس بدنه آن استیل ضد زنگ می باشد همچنین دسته های آن پلاستیکی و عایق حرارت است. گنجایش  قوری نیز 1 لیتر است و در مدت زمانی کم می توانید چایی یا دمنوش برای خود یا مهمان دم کنید. بوش توانسته در هر دو عرصه، تولیداتی ارزنده را روانه بازار فروش نماید.

چای ساز دیجیتالی روهم بوش مدل BH-2689 ا bosch BH-2689 tea maker

باید بگویم که پایه این محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و فیلتر خروجی کتری آن نیز قابل تعویض است. به هرحال این مدل چای ساز برقی قابلیت گرم نگه‌داشتن چای در مدت زمان بیشتر از حد انتظار را دارد. پس شما با یک بار آماده‌سازی چای می‌توانید به دفعات مکرر چای چای با دمای متعادل در دسترس داشته باشید و هر زمان که هوس چای کردید بدون نیاز به زحمت درست کردن دوباره آن را میل کنید. به همین دلیل رو هرکدام از مدل‌های آن که دست بگذارید، متناسب با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، مطمئنا احساس رضایتمندی پس از خرید را تجربه خواهید کرد.

سفارشات

به همین دلیل در توصیف ویژگی‌های مشترک آن‌ها باید بگویم که کیفیت ساخت بالایی دارند و عطر و طعم و همچنین رنگ طبیعی چای را از بین نمی‌برند. معمولا مدل های چای ساز بوش از نظر توان، ظرفیت، سرعت عمل، طراحی ظاهری، جنس بدنه و سایر موارد مشابه دیگر با یکدیگر تفاوت دارند. اما همانطور که گفتیم از نظر سطح کیفیت و عملکرد تقریبا همه آن‌ها عملکرد یکسانی دارند. چای ساز مدل « TTA5603» با طراحی خاصی که دارد فضای آشپزخانه شما را زیباتر میکند و فضای کمی را اشغال میکند.همچنین دارای کتری با یدنه استیل ضد زنگ و قوری شیشه ای میباشد،با توان مصرفی 2000 وات .

مشخصات چای ساز

با توجه به این که چای همیشه به عنوان تنها نوشیدنی رسمی مجالس و محافل مختلف بوده و هست، از این رو نیاز به دستگاهی جهت سریع آماده نمودن آن در شرایطی که با کمبود زمان مواجه هستیم، اهمیت می یابد. چنانچه شما عزیزان قصد تهیه دستگاه چای ساز دم آور باکیفیت را دارید، با ما تماس بگیرید و با خرید این چای ساز بی نظیر، نوشیدن چای با طعم و عطر متفاوت و لذت بخش را تجربه کنید. البته باید به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که بالا بودن قیمت مدل‌های چای ساز بوش صرفاً به‌دلیل وارداتی بودن آن‌ها نیست. بلکه کیفیت و تکنولوژی ساخت محصولات کمپانی چند‌ملیتی و جهانی بوش زبانزد عام و خاص بوده و نه ما فقط بلکه هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند این واقعیت مهم را انکار کند.

  • اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صرف یک استکان چای خوش عطر و طعم خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کند، برای دسترسی راحت به آن چیزی که می‌خواهید از خرید چای ساز بوش مدل TTA2010 غافل نشوید.
  • قوری چای ساز TTA2010 دارای صافی تفاله گیر دائمی از جنس استیل ضد زنگ است که به راحتی میتوان آن را از قوری تفکیک کرد.
  • همیشه کتری و قوری از مهم‌ترین وسایل فراهم ساختن این نوشیدنی گوارا و دلپذیر بود در خانه های ایرانی بوده است .
  • از دیگر ویژگی‌های مشترک آنها می توان به چرخش 360 درجه کتری بر روی پایه، قفل ایمنی، خاموشی خودکار، گرم نگهدارنده و توان 1800 وات اشاره نمود.
  • کتری این دستگاه از جنس پلاستیک و گنجایش آن 2 لیتر و جنس قوری از پیرکس و گنجایش آن 0.7 لیتر است.

چای سازها دستگاه‌های برقی فوق العاده کاربردی هستند که برای جوش آوردن سریع آب و دم کردن چای یا انواع دمنوش استفاده می‌شوند. شرکت بوش یکی از برندهایی است که انواع چای ساز با توان مصرفی بالا تولید و روانه بازار لوازم خانگی نموده است. چای سازها کاربردی بسیار آسان و بی‌خطر دارند، زیرا با ویژگی‌های کاربردی و ایمن طراحی می‌شوند.

چای ساز بوش مدل WB-87ST لوازم خانگی بابان کالا | سناپویان