قطعات لیفتراک های برقی لیفتراک دی | توکو لیفتراک

علاوه بر کیفیت، این محصول دارای طراحی زیبا، توان بالا، طول عمر زیاد و قیمت مناسب است که از جمله مزیت های این شرکت به حساب می آید. تویوتا در بازار جهانی جز رتبه های برتر قرار دارد و محصولی با کیفیت به بازار عرضه می کند. این محصول ساخت کشور ژاپن است که شبعاتی در کشورهای فرانسه و آمریکا نیز دارد. لاستیک لیفتراک تو پرمواد به کار رفته در لاستیک تو پر همانند لاستیک های پنئوماتیک می باشد ولی با این تفاوت که در لاستیک های توپر از تیوپ باد استفاده نمی شود و تماما لاستیک می باشد. لیفتراک کوماتسو دیزل شامل لیفتراک DX 20/DX 50، EX 50، FX 20/GX 20 و JX می شود.

قطعات استاکر – لیفتراک دستی – استاکر برقی

در گیربکس های دستی یا قدیمی، درگیری کلاچ با موتور ازطریق فشار پدال توسط اپراتور لیفتراک انجام می شود. به همین دلیل، اپراتور دائماً باید دنده لیفتراک را تعویض کند و این کار می تواند خسته کننده باشد. به همین دلیل است که گیربکس های اکثر لیفتراک های موجود در بازار به صورت کاملاً اتوماتیک ساخته می شوند.

علاوه بر این، تکیه گاه بار از سیلندرهای دکل در برابر بار نیز حفاظت می کند. در ادامه، برخی از اصطلاحات رایج در هنگام بکار بردن دکل به عنوان یکی از قطعات لیفتراک آورده شده است. اکثر لیفتراک ها از پمپ های دنده ای در سیستم هیدرولیک خود استفاده می کنند.

ممکن است پس از گذشت زمان، لازم باشد اقدام به تعویض قطعات لیفتراک کوماتسو کنید. برای خرید این قطعات بهتر است نکاتی در نظر بگیرید تا بتوانید از این قطعات در مدت زمان طولانی استفاده کنید. از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، اصل بودن قطعات است؛ زیرا با خرید قطعات غیر اصلی علاوه بر آسیب به لیفتراک، برای شما هزینه های گزاف جهت تعویض مجدد قطعه نیز به وجود خواهد آورد. لوازم یدکی لیفتراک تویوتا ارزان را باید از مراکزی خریداری نمایید که قیمت های خود را به طور واقعی کاهش داده باشند. همچنین لوازم یدکی لیفتراک تویوتا ارزان را باید از لحاظ کیفی بررسی کنید تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. لوازم یدکی لیفتراک تویوتا ارزان و با کیفیت را به راحتی میتوانید از شرکت پیشرو تراک عرضه کننده انواع قطعات لیفتراک تویوتا تهیه نمایید.

  • فیوزهای نامناسب می‌توانند آسیب زیادی به دیگر اجزای لیفتراک وارد کنند.
  • کما اینکه خرابی در این لیفتراک‌ها بسیار کمتر از لیفتراک دیزلی است و تهیه لوازم لیفتراک گاز سوز بسیار در دسترس بوده و قیمت این قطعات به نسبت مناسب تر است.
  • شرکت لیفت گستر آسیا با بیش از دو دهه سابقۀ فعالیت، در زمینۀ واردات،فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد.
  • لوازم برقی لیفتراک از جمله قطعاتی هستند که در داخل و روی بدنه لیفتراک طراحی شده اند.
قطعات لیفتراک های برقی لیفتراک دی | توکو لیفتراک موتور لیفتراک در صورتی عملکرد بهینه دارد که تمامی اجزای آن بدون مشکل و هماهنگ با هم عمل کنند. فرآیند احتراق داخلی موتور لیفتراک توسط باتری و استارت شروع می شود. بعد از مخلوط شدن در کاربراتور، سوخت قابل احتراق و هوا ازطریق شیر وارد سیلندرها می شود. در اثر ایجاد جرقه توسط شمع، انفجار صورت می گیرد و پیستون و میل لنگ سیلندر را پایین نگه می دارد. مزیت گیربکس های دستی این بود که ساده بودند و اغلب مکانیک ها نسبت به تعمیرات آن مسلط بودند اما در حالت خودکار نیازاست که تعمیرکار لیفتراک تخصصی و تجربه کافی را در این زمینه دارا باشد.

شاخک یا چنگال لیفتراک