خرید و قیمت ماوس کامپیوتر گیمینگ از غرفه ترک دیل باسلام

کار اصلی موس تشخیص جهتی است دست این وسیله را حرکت میدهد و همچنین تشخیص سرعت حرکت. موس کامپیوتر یکی از پرکاربرد ترین ابزار های رایانه است، که اکثر عملیات اولیه و متداول کامپیوتر را به کمک آن انجام خواهید داد. اگر نمی دانید کلیک کردن چیست، مقاله کلیک چیست را مطالعه کنید. فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند. دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد. یکی برای قرار گرفتن برد مدار چاپی در آن و دیگری بر روی آن قرار می‌گیرد.

موس باسیم استیل سریز مدل Rival 3 – مشکی ( گارانتی شرکتی )+_

اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation (MSC) اختراع شد. این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد. اما این ماوس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود. امروزه این نوع ماوس‌ها در مدل پیشرفته، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و رایجتر از انواع دیگر ماوس محسوب می‌شود. برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید.

این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان تبدیل نشود. لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک (Logitech Metaphor) طراحی کرد. اما این ماوس حتماً باید در دامنه دید دریافت کننده می‌بود تا بتواند کار کند. بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. در مورد دقت ماوس، دقت بالاتر به معنی انتقال دقیق‌تر حرکات ماوس و دقت بیشتر در انجام کارهای دقیق مانند طراحی و گیمینگ است.

موس کامپیوتر چیست

یکی از ساده ترین کارهایی که با ماوس انجام می‌دهید، کلیک کردن است. در تولید mouse در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت حرکت دادن آن را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. امروزه مجموعه ما در خصوص فروش انواع و اقسام ماوسهای با کیفیت و خوب در حال فعالیت می باشد و به شما نیز توصیه می کند جهت خریداری بهترین ماوس به مجموعه ما که دارای پیشتیبانی 24 ساعته می باشد رجوع کنید. این دانگل یک وسیله کوچک همانند فلش درایو است که به درگاه USB متصل می‌شود و امکان اتصال موس به کامیپوتر را فراهم می‌کند.

  • این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به نیاز و کیفیت آن ها انتخاب خود را انجام دهید و سپس به خرید ماوس بپردازید.
  • این موضوع شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کامپیوتر
    های ابتدایی موس نداشتند و کاربر تمام نیاز خود را از طریق کیبورد یا صفحه کلید
    برطرف میکرد.
  • از آن‌جایی که موس‌های نوری و لیزری قطعات متحرک زیادی ندارند که بتوانند شکسته شوند، از موس‌های مکانیکی قابل اطمینان‌ترند.
  • به این ترتیب شما میتوانید با سرعت بیشتری کارهای بیشتری را انجام دهید.
  • دقت حرکت و جابجایی موس در نسل جدید موس های لیزری ۱۰ برابر موس های معمولی است.

برندهای مختلفی در سراسر دنیا انواع این وسیله را تولید می کنند و اتفاقا در ایران نیز عرضه می شوند. می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را معرفی کنیم. پس می‌توان گفت که حتی خرید موس بی سیم ساده هم می‌تواند چالش‌های خاص خود را داشته باشد. در نتیجه بهتر است ابتدا نیازسنجی کنید، بودجه‌ای برای خرید کنار بگذارید و سپس در سایت تکنولایف با استفاده از فیلترهای مختلف، نتایج جستجوی خودتان را محدود نمایید. به این ترتیب می‌توانید در کمترین زمان ممکن، بهترین قیمت ماوس را تهیه کنید.

ماوس ردراگون TIGER 2 M709

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار