آموزش زبان انگلیسی به روش مهندسی خلاقیت تدریس شیمی به انگلیسی و فارسی با | zabannew

همانگونه که از اسم این اپلیکیشن مشخص است، اپلیکیشنAmerican English Pronunciation، فقط برای تلفظ لهجه امریکن کاربرد دارد. این اپلیکیشن امکانات زیادی دارد که می‌تواند در راه یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند اما گفتن همه‌ آن‌ها، از حوصله این مقاله خارج است. توصیه می‌کنم که برای اطلاعات بیشتر، این اپلیکیشن را نصب کنید و خودتان دیگر امکانات جذاب آن اینجا را کشف نمایید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

برای کسانی که می خوان زبان انگلیسی رو اصولی یادبگیرند بسیار پیشنهاد می کنم. در بین تمام اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی، اپلیکیشن Tandem به‌نوعی تافته‌ی جدابافته است! ولی مسافران و گردشگران می‌دانند که یادگیری زبان فارسی می‌تواند به سفر کردن آنها به کشورهای فارسی زبان کمک ویژه‌ای کند و خیلی راحت‌تر با مردم، فرهنگ و آداب و رسوم آنها آشنا شوند.

  • در این آموزش کلمات ساده در قالب اسم ها، افعال ،حروف اضافه و ربط را لیست شده آماده کرده ایم.
  • در FluentU، می‌توانید زبان انگلیسی را با کمک ویدیوهای دنیای واقعی مانند نمایش‌های تلویزیونی، موزیک ویدیوها، اخبار و موارد دیگر یاد بگیرید.
  • استفاده از درس‌های این اپلیکیشن رایگان بوده و زبان‌آموزان با یک برنامه‌ریزی منظم، حتی به‌صورت آفلاین می‌توانند دانش گرامری و واژگان خود را به طرز قابل‌توجهی بهتر کنند.
قسمتی نیز برای تمرین وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مهارت گرامر خود را بسنجید. از منوی سمت چپ داخل برنامه نیز می‌توانید به تمام دروس گرامری که به صورت طبقه‌بندی شده هستند، دسترسی پیدا کنید. همچنین تمرین با 2000 سوال گرامری به شما امکان می‌دهد تا به تدریج به دانش گرامری خود را افزایش داده و نیز نقاط ضعف خود را در مباحث گرامری شناسایی کنید. این اپلیکیشن بر مبنای گیمیفیکیشن ساخته شده است و شما می‌توانید با جمع کردن امتیاز، با کاربرانی از سراسر دنیا رقابت کنید.

افعال to be در انگلیسی

اگر می‌خواهید به یک خبره در زمینه زبان تبدیل شوید، تمرینات کاربردی و بدون وقفه را در اولویت خود قرار دهید. پس از مدت کوتاهی متوجه خواهید که چقدر زبانتان تقویت شده است و دیگر نمی‌توانید از زبان خواندن دست بکشید. ساختار درس‌های دوره شامل موضوعات پرکاربرد، لغات و گرامرهای تدریس شده در هر درس به نحوی طراحی شده‌است که زبان‌آموزان به راحتی بتوانند در مکالمه و نگارش متون از آن‌ها استفاده کنند. به علاوه تمرین‌هایی نیز در جلسات و همینطور در فایل‌های مکمل در نظر گرفته شده تا با توجه به مطالب آموزش داده شده برای مکالمه روان و بدون ایراد آماده شوید. برنامه دوره لینگانو (6 جلسه آموزشی + فایل‌های تکمیلی در هر هفته)، سبک کاربردی تمرینات ارائه شده توسط اساتید و همین‌طور نحوه تدریس مهارت‌های چهارگانه باعث می‌شود هر فرد متناسب با سبک زندگی خود مسیر یادگیری زبان را طی کند.

آموزش زبان انگلیسی به روش مهندسی خلاقیت تدریس شیمی به انگلیسی و فارسی با | zabannew همانطور که در بالا گفته شد، تمرینات متوالی باعث می‌شود تا یک زبان جدید به خوبی در ذهن شما تثبیت یابد. اپلیکیشن ماندلی تاکید خاصی بر روی تکرار دارد و به شیوه‌های مختلف و جذاب لغات جدید را آنقدر تکرار می‌کند تا مطمئن شود کاملاً آن‌ها را یاد گرفته باشید. بسیاری از کاربران همیشه به اینترنت دسترسی ندارند و گاهی نیاز است که بدون اتصال به اینترنت از درس‌های آموزش زبان استفاده کنند. مانند زمانی که در مسافرت هستند یا در مکانی که به خوبی آنتن دهی وجود ندارد؛ در چنین مواقعی عملاً نمی‌توان از اپلیکیشن مدنظر استفاده نمود و به مشکل برمی‌خوریم. از جمله مزایایی که این اپلیکیشن دارد این است که، حتی زمانی که آفلاین هستید نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

وجه تمایز دوره‌ی منحصربه‌فرد لینگانو