شما باید زمان زیادی را صرف مطالعه همه جنبههای سئو صرف کنید که این موضوع میتواند برای بسیاری از افراد شاغل غیرممکن به نظر برسد. اگر آموزش سئو را گام به گام دنبال کنید و از یک رویکرد آموزش مناسب (برنامه یادگیری) پیروی کنید، فرایند یادگیری برای شما آسانتر خواهد شد. گوگل سرچ کنسول نه تنها میتواند به شما در تشخیص مشکلات فنی در سئو سایت کمک کند، همچنین محبوبترین صفحات سایتتان در گوگل را به شما نشان میدهد. به کم این ابزار میتوانید ببینید در چه رتبهای قرار دارید، مشکلات سایت شما چیست؟، وضعیت سازگاری سایت با موبایل چطور هست؟ و چه سایتهایی به سایت شما ارجاع دادهاند. این ابزار بطور کلی به شما کمک میکند ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.
به طور کلی باید گفت که Google Keyword Planner اطلاعات خود را از گوگل میگیرد و به همین میتوان گفت که آن یکی از دقتترین ابزارهایی است که میتواند برای پیدا کردن کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرید. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سئو کلاه سیاه به مقاله آموزش سئو کلاه سیاه مراجعه و تمامی نکات و ترفندهای مربوط به آن را نیز مطالعه کنید. البته برخی از افراد سئو خارجی را همزمان با سئو داخلی پیش می برند و این موضوع را روی نام برند و لینک سازی خارجی برای صفحه ی اصلی آغاز می کنند.
کتاب سئو
تحقیق کلمه کلیدی میتواند بر موضوعات محتوایی، لینکسازی و استراتژی تاثیرات مستقیمی داشته باشد. آنالیز رقبا شامل تحقیق در مورد محتوا، لینکسازی، کلمه کلیدی،… که رقبای حوزه کسب و کار شما استفاده کردهاند تا به رتبه و جایگاه بالایی برسد. با این کار متوجه میشوید که رقبا برای اینکه یک جایگاه مناسب در یک کلمه کلیدی کسب کنند، به چه میزان تولیدمحتوا کردهاند و در این راه چه لینکسازیهای داخلی و خارجی انجام دادهاند.
- همانطور که در تصویر زیر ملاحظه میکنید گوگل در حال حاضر اختلاف زیادی با سایر رقبای خود در میزان سهم از بازار موتورهای جستجو دارد.
- هنگامی که یک کلمه کلیدی هدف دارید، باید از آن برای بهینه سازی صفحه خود در موضوع محتوای مورد نظر استفاده کنید.
- منظور از Technical Seo (سئوی فنی) بهبود جنبههای فنی و تکنیکی یک وب سایت بمنظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است.
- قطعا اگر شما این بخش از محتوا صفحه را مطالعه می کنید باید مفاهیم و مباحث سئو را آموخته باشید.
- امروزه نتایج جستجو (با نام صحیح SERP) شامل ترکیبی از تبلیغات و نتایج ارگانیک پویا تریست.
منظور از علم سئو یا دانش سئو، آشنایی با قوانین و الگوریتم ها و فعالیت هایی است که منجر به رتبه گرفتن وب سایت در نتایج گوگل میشود. شما برای اینکه بتوانید سئو انجام دهید، ابتدا باید آشنایی خوبی با اصول سئو داشته باشید. احتمالا تا اینجا متوجه این موضوع شده است که هر کسب و کار برای رونق خود، باید در جایی که مشتری وجود دارد تبلیغات کند. در روش سنتی، کسب و کارها با روش های بازاریابی سنتی مانند پخش تراکت، زدن بنر در سطح شهر، تبلیغات تلویزیونی، ارسال پیامک و ایمیل و یا بازاریابی حضوری تلاش میکنند تا مشتری بیشتری جذب کنند. اما نکته مهم در همه این روشها چیست؟ تمامی این روشها به نوعی بازاریابی کور هستند، چرا که اکثر مخاطبانی که هدف تبلیغات قرار گرفته اند اصلا نیازی به آن محصول یا خدمات ندارند. با قرار گرفتن در رتبه های بالای google ، مشتریان زیادی روزانه وارد سایت شما میشوند، و اگر شما محصول یا خدمات مناسبی عرضه کنید، فروش و درآمد شما بالا میرود.
سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟ آموزش سئو تکنیکال پیشرفته
seoedu: سئو سایت، آموزش سئو، آموزش سئو از 0 تا 100
آیا میدانید سئو چیست؟ بهینهسازی موتور جستجو فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب از موتورهای جستجو است. سئو به جای ترافیک مستقیم یا ترافیک پولی، ترافیک بدون هزینه را هدف قرار میدهد. برای این که بدانید سئو چیست، میتوان گفت به زبان ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است. در این مقاله به شما خواهیم گفت SEO چیست و در ادامه با ۱۴ اصطلاح رایج، مراحل و تکنیکهای آن آشنا خواهیم شد. Keyword Stuffing یک تکنیک سئوی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیرطبیعی، با هدف گرفتن رتبههای بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو گفته میشود.
قدم 7موفقیت در سئو گوگل و اقدامات تخصصی تر