قیمت خرید ماوس کامپیوتر، ماوس گیمینگ و ماوس وایرلس و باسیم

از بهترین برند های ماوس می‌توان به لاجیتک، ریزر و ای فور تک اشاره کرد. به طور کلی موس ها به دو نوع ماوس های بی سیم و ماوس های سیمی تقسیم می‌شوند. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند. زمانی اشاره‌گر ماوس در صفحه نمایش رایانه ناپدید می‌شود که سامانه درحال خاموش شدن یا روشن شدن باشد. همچنین در برخی از نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای اشاره‌گر ممکن است به شکلی متناسب با سبک مربوطه تغییر کند.

کابل این ماوس 1.8 متر طول دارد و به پوشش کنفی مجهز است که این پوشش در طول عمر مفید ماوس نقش موثری را ایفا می کند. این ماوس به صورت plug and play کار کرده و نیازی به نصب شدن ندارد. ماوس با سیم تسکو مدل TM 761GA با سیستم عامل اندروید، مک و ویندوزهای ویستا، XP، 7، 8، 2000 و 98 سازگاری دارد. نکته دیگری که معمولا افراد در زمان خرید ماوس فراموش می کنند، وزن این تجهیزات کامپیوتری است.

  • ماوس‌ها در طراحی‌های مختلفی، از ماوس‌های ساده گرفته تا ماوس‌هایی با اشکال عجیب و غریب، در بازار موجودند، می‌توانید از بین آن‌ها راحت‌ترین ماوس را برای خود انتخاب کنید.
  • اکثر مقالات راهنمای خرید ماوس راجع به اندازه و حجم صحبت می‌کنند و حرفی راجع به وزن نمی‌زنند.
  • یکی از قابلیت های کاربردی و مهم این محصول قابلیت تنظیم DPI است که در وضعیت بازی یا دیگر فعالیت ها تنظیمات اختصاصی ارائه می کند.
  • این محصول برند خوش نام A4tech در گروه ماوس های گیمینگ قرار دارد و بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است.
طراحی ارگونومیک ماوس باعث می شود اثر انگشت، چربی و عرق روی بدنه باقی نماند. کاربران نام این موس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند. این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد. خرید لوازم جانبی
ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید.

بررسی لاجیتک G815 – کیبورد گیمینگ مکانیکی باریک Logitech

محدوده دقت این ماوس بین 3200 تا 6400 DPI است که توسط کلید اختصاصی DPI تنظیم می شود. یکی دیگر از ماوس هایی که در گروه بهترین ماوس با سیم قرار دارد، ماوس تسکو مدل TM 762 G است که دارای 6 کلید و کابلی با طول 1.5 متر با پوشش کتان است. دقت حسگر این ماوس بین 1200 تا 1600 DPI است که با یک دکمه روی بدنه ماوس قابل تنظیم است. این محصول تسکو نیز به کلید Back و Forward مجهز است که در دو طرف بدنه واقع شده و کار با ماوس را بسیار آسان می کند. این محصول برند اونیکوما نیز 7 کلید دارد و طراحی آن طوری است که افراد راست دست و چپ دست امکان استفاده از آن را داشته باشند. دقت حسگر ماوس عبارت است از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400 که به قابلیت تنظیم برای موارد مختلف مجهز هستند.

موس گیمینگ تسکو TSCO TM 2023GA

این مدل ماوس با سیم یکی از ارزان ترین ماوس های ریزر است که برای گیمرها گزینه ای اقتصادی محسوب می شود. ماوس دارای 5 کلید است که هر کدام قابلیت 10 میلیون بار کلیک دارند. حاشیه های این ماوس بافت دار و مجهز به نور سبز غیرکروما است. نوع حسگری که در این محصول تعبیه شده نوری و اپتیکال است که عملکرد بسیار دقیقی را رقم می زند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار