آگهی های انواع کتاب کمک درسی شیپور | ketabko

کلیه کتاب های کمک درسی و کنکور انسانی هرساله بر اساس تغییرات کتاب درسی منتشر میشود که این قیمت گذاری بر اساس سیاست های مالی هر ناشر و با توجه به هزینه های انجام شده انجام میشود . شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی کتابانه به مقایسه کتاب‌ها، از جهات مختلفی چون قیمت، محتوا، حجم و… بپردازید، آن‌ها را انتخاب کنید و از خرید کتاب کنکور انسانی با تخفیف ویژه به آسان‌ترین روش، لذت ببرید. این امر باعث می‌شود که داوطلبان علاوه بر مطالعه با پشتکار بالا، برنامه‌ریزی دقیق و اراده، به منابع مکمل درسی برای بیشتر حل کردن تست‌ها و به‌دست‌آوردن تسلط بیشتر نیاز پیدا کنند.

برای همه دروس رشته انسانی کتاب‌های خیلی سبز و کتاب کمک درسی کنکور انسانی مشاوران ارحج هستن. برای خرید کتاب‌ تست فلسفه و منطق با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید. شما باید برای درس زبان و ادبیات فارسی رشته انسانی این عناوین را تهیه کنید. برای کنکور رشته انسانی شما باید درس‌های تخصصی زیر را آزمون بدهید. تمامی این سوالات فقط بهانه و احتمال هستن و بهتره که بدون توجه به اینها منابع کمک درسی تون, کتاب مخصوص کنکور 1402 رو انتخاب کنید و برای کنکور آماده بشید.

  • گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید.
  • دانش آموزان متوسط و قوی برای آمادگی در امتحانات مدرسه و امتحانات نهایی می‌‌توانند از کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز استفاده کنند.
  • وجود نکات خلاقانه به داوطلبان کنکور سراسری این امکان را می‌دهد که بتوانند نکات مهم کنکوری را یاد بگیرند.
  • بنابراین متقاضیان کنکور انسانی باید طبق رشته‌ی مورد نظر خود و ضریبی که آن درس در کنکور دارد و همچنین با در نظر گرفتن سطح توانایی و علمی خود به دنبال بهترین و کامل‌ترین کتاب کمک درسی کنکور باشند.
  • با توجه به اینکه تعداد مجاز ثبت نظر بصورت VIP برای امروز به اتمام رسیده است، سوال شما به شکل عادی ثبت شد و پاسخگویی به آن 3 روز کاری زمان خواهد برد.
خرید کتاب جامع تست کنکور انسانی که حاوی نمونه سوالات دوره‌های پیشین است برای تمرین زمان‌بندی در این آزمون بسیار مفید خواهد بود. بیشتر ناشران معتبر کشور فروشگاه‌های اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و مرجع مطمئنی برای خرید کتاب کنکور انسانی هستند. با این حال، به دلیل تنوعی که در این حوزه وجود دارد، بهترین مراکز فروش کتاب‌های کنکور انسانی سایت‌هایی هستند که آثار ناشران گوناگون را یکجا گرد هم می‌آورند.

قطعاً می دانید این درس که در نظام جدید با عنوان علوم و فنون ادبی آن را می شناسید، از مهم ترین درس های شماست و باید مطالعه آن را حسابی جدی بگیرید. تاریخ ادبیات بخش حفظی آن است که بیشتر خواندنی است و کمتر به تست احتیاج دارد. عروض، قافیه، دستور و آرایه های ادبی اما نیاز به حل تست و تمرین فراوان دارند. به همین علت بهترین کتاب علوم و فنون ادبی کنکور شامل استفاده از دو منبع است تا همه مباحث مهم پوشش داده شوند. اگر از درس ریاضی دل خوشی ندارید اما قصد دارید که با کوشش و تلاش خود مشکل تان را در این درس حل کنید، بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی سیر تا پیاز گاج است.

بهترین کتاب تست ریاضی انسانی:

آگهی های انواع کتاب کمک درسی شیپور | ketabko

یکی دیگر از ناشران برتری که برای خرید کتاب جامع کنکور انسانی قصد داریم به شما معرفی کنیم، انتشارات خیلی سبز است. کتاب های جامع کنکور انسانی خیلی سبز بدون اغراق یکی از بهترین و کامل‌ترین منابع کنکوری رشته انسانی هستند. در این کتاب‌ها خط به خط کتاب درسی با لحنی شیرین، ساده و دوست ‌داشتنی در قالب درسنامه‌های جامع و همراه با تصاویر تدریس شده‌ است. درس‌نامه کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز به شکل کامل تمام نکات فصل‌ها را به تفکیک بیان کرده است. دانش آموزان به آسانی با هر سطح علمی که هستند می‌توانند مطالب درس‌نامه را مطالعه کرده و بیاموزند.

ریاضی و آمار جامع کنکور