دکوراسیون طلافروشی چگونه است؟

اگر مشتری تمایل به مقایسه دو قطعه داشت؛ باید یکی از قطعهها روی میز و دیگری در دست فروشنده باشد. به سبب قیمت بالای کالای ارائه شده در این نوع از واحد های تجاری، امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی سهم عمده ای از اولویت های طراحی داخلی طلا فروشی را به خود اختصاص می دهد تا جایی که در مقایسه با زیبایی فروشگاه در طراحی داخلی، در جایگاهی بالاتر قرار می گیرد. MDF انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی است که تولید آن به نسبت دارای محدوده قیمتی کمتری بوده است و در نتیجه قیمت تمام شده آن در مقابل ورقههای چوبی نیز بسیار کمتر است. جدیدترین طراحی و دکوراسیون داخلی با مها دیزاین یکی از امور مهمی که امروزه کاربران و صاحبان مکان های مختلف به آن توجه می کنند، تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی است. پیشخوان نباید ارتفاع زیاد یا خیلی جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی کمی داشته باشد.

طراحی داخلی جواهر فروشی

جدیدترین سرویسهای طلا که با طرح اسلیمی یا سایر تزئینات نظیر نگین، از یاقوت، برلیان به کار رفتهاند در سایت های طراحی شده ما برای مشتریان قرار گرفتهاند تا افراد با فراغ بال طیف وسیعی از انواع جواهرات طلا را انتخاب و برای هدیه خریداری کنند. در این صورت مشتریانی که قد کوتاهی دارند با قرار گرفتن در مقابل کانتر مشکلی نخواهند داشت و با حوصله از شما خرید خواهند کرد. زمانی که طراحی براساس اصول و شرایط استاندارد صورت گیرد؛ تعداد ورود مشتریان به مغازه بیشتر می شود و مسلما این امر منجر به افزایش فروش و سود بیشتر می گردد. دکوراسیون طلا فروشی در دسته بندی طراحی مکان تجاری قرار می گیرد. این که مکان پیشخوان طلا فروشی چطور باید باشد نیز نکته مهمی است و پیشخوان طلا فروشی در دکور طلا فروشی کوچک باید در بخشی از فروشگاه قرار داشته باشد که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن نظارت و کنترل داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

اغلب مراجعه کنندگان به طلا فروشی، خانم ها هستند پس لازم است تا روی جلوه های ظاهری و جذابیت های بصری دقت بیشتری به خرج داد. همانطور که می دانید طراحی و دکوراسیون داخلی صرفا معطوف به منازل و ساختمان های مسکونی نمی باشد، بلکه دکوراسیون فضای داخلی می تواند برای پاساژ ها و مراکز تجاری، دفاتر مدیریتی، هتل ها، بیمارستان ها، بانک ها، اداره جات و شرکت های مختلف می تواند انجام شود. توجه خانم ها بیشتر معطوف به زیبایی و زرق و برق است و یک طراح حرفه ای باید از این امور روانشناسی اطلاع کافی داشته باشد. یکی از موضوعات تاثیرگذار بر دکوراسیون مغازه طلا فروشی نورپردازی هوشمندانه و مناسب است. انتخاب های زیادی وجود دارد و بر اساس سلیقه های مختلف می توان طراحی داخلی طلا فروشی را طراحی کرد.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

در طراحی ویترین جواهر فروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به آن استفاده نمود. مردم از چند هزار سال پیش از موقع کشف طلا از این جواهر ارزشمند برای زیبایی ظاهری خود استفاده می کنند. حداقل یکبار برای همه ی ما پیش آمده است که به خاطر دیزاین ویترین مغازه وارد آن شده ایم. بسته به اینکه سبک طراحی ویترین جواهر فروشی چگونه باشد نوع متریال نیز توسط طراح پیش بینی می شود. در همه جای دنیا، مغازه های طلا و جواهر فروشی در خطر تهاجم سارقین قرار دارند.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

حفظ امنیت در مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است و دکوراسیون باید به نحوی طراحی شود که ضمن حفظ زیبایی، امنیت مغازه نیز حفظ شده و مشتریان بتوانند به راحتی انواع و اقسام طلا و جواهرات را مشاهده کرده و در صورت تصمیم به خرید، طلا فروش آن ها را از محل خود خارج کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. متریال ویترین طلا و جواهر فروشی: ویترین جواهر وطلافروشی دقیقا تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلا ها در معرض نمایش به مشتری قرار می گیرد.

چون که زمانی مشتری وارد مغازه میشود در ابتدا باید تمام جواهرات چه داخل ویترین و چه خارج از ویترین را بررسی می کند . خطر دستبرد به گالری در تمام اوقات سال و در تمام ساعتها وجود دارد. روشهای زیادی برای ایجاد امنیت در فروشگاه بر اساس چیدمان آن وجود دارد. باید بتوانید بهترنی نور پردازی را در نظر بگرید و باید بتوانیسد بهترین طرح و چیدمان را برای کالای مورد نظر پیاده سازی کنید.طرحی که برای یک دکور استفاده می کنیم می تواند سنتی و یا مدرن باشد و یا حتی تلفیقی از این دو مدل باشد.در هر حال باید همه اجزا و لوازم را به گونه ای استفاده کنیم که بتواند هدف نهایی که همان جذب مخاطب است را بدست آوریم . مدل ویترین طلافروشی شامل موارد مختلفی از جمله مدل کف چین، نحوه ی چیدمان مانکن ها برحسب اندازه و رنگ داخل ویترین، نحوه ی نورپردازی، رنگ نور و …

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

نورپردازی در دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی نقش مهمی دارد و هر چقدر که نورپردازی جذاب باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری وارد مغازه خواهند شد. اندازه و ابعاد طلا فروشی در طراحی ویترین نقش دارد. پاکسازی این جواهرات از گرد و غبار و کثیفیها توسط اسپریهای مخصوص تاثیر زیادی در جلب مشتری دارد. صحیح ترین طراحی داخلی دکوراسیون یک مغازه سبب افزایش جلب مشتریان و همچنین درآمد آن فروشگاه نیز می شود. معمولا طراح دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فرم های طراحی داخلی ، بهترین متریال را در نظر می گیرد. از جمله استفاده از آن برای ویترین طلا فروشی که توسط طراحان داخلی در فروشگاه به بهترین نحو، نصب و اجرایی میگردد. طراحان داخلی تلاش میکنند با در نظر گرفتن محیطی که در اختیار دارند بهترین رنگ را برای دیزاین این فضا برگزینند. شما به کمک رنگ میتوانید محصولات خود را بهتر نشان دهید. در بخش زیر هم شما می توانید ویدئوی مربوط به نمونه کار دکوراسیون داخلی بیمارستان را که توسط متخصصین این مجموعه انجام شده است را مشاهده نمایید.

با افتخار اعلام می داریم شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین و مدرن ترین طرح های خود در زمینه انواع دکورهای مغازه به شما عزیزان می باشد.پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در جهت انتخاب طرح برای دکور مغازه تان را بگیرید حتما یک بار به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.فعالیت در این زمینه به نوعی در حیطیه دکوراسیون تجاری محسوب می شود و می بایست نکات و اصول مربوط به تجارت را در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر آن رعایت کنیم.

هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازید، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی روی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است. مرتب کردن و تمیز کاری برای شما لذت بخش تر خواهد شد. شما نیاز دارید که در ابتدا خود را به مشتریان ثابت کنید. طبیعتا در اجرای یک دکوراسیون لوکس به نورپردازی خیره کننده و مناسب نیاز خواهد بود. از طرفی دیگر نیاز است تا امنیت برای این کالاهای قیمتی کاملا در نظر گرفته شود. مدل پرده و رنگ بندی اتاق خواب ها یکی از مواردی است که در طراحی داخلی خانه نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

رنگ دیوارها، سقف، کفپوش ها و … رنگ های روشن فضا را بزرگ تر و جواهرات را لوکس تر نشان می دهند. مثلاً استفاده از سکشن های شش ضلعی و یا سایر اشکال دیگر می تواند فضای داخلی طلافروشی شما را خاص تر و منحصر به فرد نماید. در مغازه هایی که از رنگ های روشن برای طراحی داخلی آن ها استفاده شده بهتر است از نورپردازی های ملایم تر استفاده شود. این دقیقا همان روشی است که در کشورهای پیشرفته اهمیت زیادی داشته و بسیار به آن توجه میشود.

نحوه تقسیم بندی قسمتهای متفاوت گالری روی ظاهر فروشگاه و درکی که مشتری از آن کسب میکند؛ تاثیر زیادی دارد. استفاده از رنگ هایی مثل سفید و طلایی که لوکس به نظر می رسند و همچنین مانع جلوه ی طلا و جواهرات نمی شوند، در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی ها از دیرباز معمول بوده است.استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی باشد.

چرا که انتخاب یک رنگ اشتباه برای پیشخوان می تواند کاملا متفاوت عمل کرده . در مغازه هایی که برای کف پوش یا دیوار پوش آنها از رنگ های تیره استفاده شده، نورپردازی موضعی و استفاده از لوسترها گزینه بهتری است . یک گزینهٔ جذاب دیگر که برای زیبا سازی بیشتری محیط به کار میبرند استفاده از سنگهای آنتیک است. انواع کاغذ دیواری، سنگ آنتیک و دیوارپوش های مدرن انتخاب مناسبی برای طلا فروشی هستند. فروشگاه طلا و جواهری یکی از مغازه هایی است که طراحی آن باید به شکلی خاص و مدرن باشد. هدف این نیست که همه آنچه را که دارید در ویترین قرار دهید بلکه منظور جای گیری صحیح و قرار دادن اصولی جواهرات در داخل ویترین است. شاید برای یک فروشگاه طلا و جواهر این امکان وجود نداشته باشد که از همه مدل های خود در ویترین مغازه قرار دهد، بنابراین می تواند با تهیه عکس هایی زیبا و با کیفیت از آن ها، تمامی تصاویر را به صورت گالری در وب سایت دکوراسیون داخلی طلافروشی قرار دهد.

شما طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی را باید به گونه ای عالی درست کنید. این محصولات می توانند طلا فروشی شما را شیک و منحصر به فرد کند. اغلب افراد فقط با مشاهده دکوراسیون لوکس و شیک مایلند به مغازه اعتماد و اطمینان کرده و خرید خود را از آن انجامدهند، بنابراین میطلبد که طراحی داخلی طلا فروشی چشمگیر و جذاب باشد. براساس ضوابط و قوانین اتحادیه طلافروشان، نصب آینه نباید در محیط بسته و یا خفا طراحی شود و همچنین باید این محیط برای مشتریان که اغلب بانوان هستند، حس اطمینان و آرامش را ایجاد نماید. بر خلاف سایر فروشگاه ها و مراکز تجاری، کالای این فروشگاه نباید در دسترس عموم قرار داشته باشد. طرح و رنگ انتخابی نباید سایر المان های دکوراتیو را زیر سوال ببرد.

طراحی مدرن طلا فروشی

رنگ ویترین جواهر فروشی: در طراحی داخلی جواهر فروشی باید اهمیت طلا و جواهرات فراموش نشود. جواهر فروشی مکانی برای ارائه هنری قیمتی و پر زرق و برق است. طراحی دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی لازم است به نحوی باشد که جذاب بوده و مشتریان بتوانند محصولات خود به راحتی انتخاب کنند. نور پردازی و رنگ بندی دو عاملی هستند که می توانند مغازه طلا فروشی را منحصر به فرد کنند و از آن جایی که بیشتر مشتریان طلا فروشی خانم ها هستند و افراد ریز بینی می باشند، دقت و ظرافت در طراحی داخلی طلا فروشی آن ها را بیشتر جذب کرده و نتیجه ی مطلوب تری برای صاحبان مغازه را به همراه دارد. فروشگاه های طلا و جواهرات، فضاهایی پر از شیشه و نور و اشیاء براق و دیدنی هستند که ناخودآگاه، نظر هر کسی را به درخشندگی خود جلب می کنند. ویترین جذاب فروشگاه باعث جلب توجه سارقان نیز میشود.

طراحی مدرن و بروز آن میباشد که همین باعث جلب مشتری میشود. با نگاه اجمالی به خانه های مسکونی می بینیم که تمامی منازل از بخش های مجزا و گوناگونی تشکیل شده اند و هر قسمت را می توان با توجه به سلیقه افراد ساکن آن خانه با سبک های مدرن و طراحی زیبا کرد. این نمایگشرها ظاهری لوکس و مدرن به گالری میدهند. علاوهبر روشهایی که باعث ایجاد امنیت در نحوه چینش فروشگاه میشود؛ روشهای دیگری نیز برای برقراری امنیت در گالری میشود.