محصولات دکتر بیز فروش محصولات اصل و درجه یک

از دیگر مواد غذایی مفید شرکت بیز میتوان به سبوس برنج قهوه ای اشاره کرد. محصولات Dr Biz تنها در مواد غذایی و خوراکی خلاصه نشده و از دیگر دسته های محصولات بیز میتوان به مواد بهداشتی و انواع محصولات نانوسان اشاره کرد که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محصولات خوشبوکننده هوای عطرینه از جمله محصولات بهداشتی شرکت بیز میباشد که در رایحه های مختلف تولید شده و علاوه بر از بین بردن بوهای نامطبوع، باعث ضدعفونی کردن هوا نیز می شوند. انواع چای و دمنوش بیز در طعم های متنوع و بسیار با کیفیت در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر موجود است.

دلیل اینکه بر روی برخی محصولات دکتر بیز نام این شرکت ثبت نشده است، چیست؟

اسپری زعفران جدید دکتر بیز با فرمولاسیون متفاوت و با طراحی جدید و کیفیت غیرقابل رقابت در کارخانه جدید شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در حال تولید می باشد. خواص بی نظیر گانودرما برای بدن به همین موارد گفته شده ختم نمی شود. گانودرما به عنوان اکسیر جوانی سبب می شود تا شما انرژی زیادی برای انجام فعالیت های روزانه داشته باشید و با کاهش اثرات مخرب استرس و افسردگی بر روی مغز می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشد .

در ادامه درباره محصولات دکتر بیز ، خواص و نحوه خرید آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد. یکی از منحصر بفرد ترین و قابل توجه ترین محصولات شرکت بیز چای ماچا می باشد که در میان محصولات دکتر بیز جای گاه ویژه ای دارد. چای ماچا در واقع نوعی چای سبز پودر شده است که با چای سبز معمولی فرق دارد و از برگهای چایی تهیه می‌شود که از تابش آفتاب حفاظت شده‌ است. صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما نیز همانند شامپو های گانودرما شرکت بیز از دیگر محصولات بهداشتی حاوی عصاره ی قارچ گانودرما شرکت بیز به حساب می آید.

  • از جمله محصولات ارگانیک شرکت بیز میتوان به چای گوزل عطری و چای گوزل ساده اشاره کرد.
  • اگر اهل نوشیدن قهوه نیستید و بیشتر به چای علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما چای گوزل میباشد که نام آن بسیار آشنا بوده و این چای به خوبی امتحان خود را پس داده است.
  • کالا مال فروشگاه اینترنتی ارائه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی ، سلامت و زیبایی دارای مجوز می باشد.هدف ما کمتر نمودن واسطه های فروش به جهت تهیه محصولات با بهترین قیمت و سرعت بالا در تحویل کالا می باشد.
  • پک ۱۲ عددی بیز تهیه شده از مرغوبترین و سالم ترین ادویه های موجود می باشد که ۱۲ عدد ادویه پرکاربرد در یک پک می باشد.
  • این پک لاغری شامل دمنوش های لاغری، قهوه گانودرما و سبوس برنج میباشد.

کالا اکسیر در تلاش است تا محصولات ارگانیک و با کیفیت را با بهترین قیمت در سایت خود عرضه کرده و در سریع ترین زمان ممکن این محصولات را در سراسر ایران ارسال کند. محصولات نانو شرکت بیز منزل در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته و در نگهداری و نظافت وسایل خانه کالایاب بسیار کارآمد است. انواع محصولات نانو تمیزکننده، جلادهنده و ضدعفونی کننده منزل برای نظافت به کمک شما آمده و باعث میشوند تا وسایلتان برای مدت طولانی تری تمیز و بدون گرد و خاک بماند. تمیزکننده سطوح سالید مجیک، جرم گیر شیرآلات نانو، اسپری لکه بر فرش و مبلمان، کرم براق کننده و مراقبت چرم نانو، شامپو فرش و مبلمان نانو، اسپری خوشبو کننده و ضدعفونی کننده کفش و … همگی از محصولات بسیار با کیفیت و پرفروش نانوسان دکتربیز بوده که تمامی این محصولات با قیمت بسیار ارزان و به صرفه در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر موجود می باشند.

محصولات دکتر بیز فروش محصولات اصل و درجه یک

در حقیقت، تنها روش سود بردن واقعی از پتانسیل کامل چای سبز مصرف آن بصورت برگ کامل است. اما این بدان معنا نیست که باید برگ های چای را بنوشید بلکه ساده ترین راه این است که از یک فنجان چای ماچا لذت ببرید. این دمنوش علاوه بر داشتن تمام خواص چای سیاه از تمام خواص زعفران هم بهره مند است و مصرف آن می تواند باعث افزایش نشاط و شادی در فرد مصرف کننده شود و خستگی را در طول روز کاهش دهد. سبوس برنج هم غنی از مواد مغذی مانند اوریزانول ها، توکوفرول ها، توکوترینول ها، فیتواسترول ها و فیبرهای رژیمی می باشد. سبوس برنج یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها و آنتی اکسیدان ها بوده که می تواند در ارتقای سطح سلامتی نقش بسیار قابل توجهی داشته باشد.

دیدگاه در “محصولات دکتر بیز”

برای تهیه ی چای ماچا، برگ های ماچا را به دور از تابش مستقیم خورشید و زیر سایبان های مخصوصی قرار می دهند تا در چنین شرایطی رشد کنند، سپس برگهای جوان و با کیفیت را برداشت کرده و در سایه خشک می کنند و به وسیله ی آسیابهای مخصوص گرانیتی پودر می کنند تا چای ماچا با کیفیت به دست آید. چای ماچا نوعی پودر چای سبز بسیار خوش رنگ و بو می باشد که نسبت به انواع دیگر چای، عطر و رایحه ی دلچسب تری دارد و دارای نوعی طعم شیرین ظریف و پنهان است. اصالت و زادگاه این چای به کشور ژاپن بر می گردد و به نوعی چای سنتی زاپن به حساب می آید که در مراسمات سنتی چای نوشی ژاپنی، از آن استفاده می شده و از قرن دوازدهم میلادی به بعد نوشیدنی تشریفاتی محسوب می شده است. همچنین مصرف این دمنوش می تواند به بهبود کارکرد سیستم گوارش کمک کرده و به دلیل اثرات سم زدایی که دارد یبوست را از بین برده و مجاری ادراری را پاکسازی کند. نکته ی مهم دیگر در رابطه با برنج قهوه ای این است که سبوس آن در میان سایر سبوسهای غلات مختلف یکی از کاملترین و مغذی ترین سبوس ها به شمار می آید. از آن جایی که این محصول بر پایه نانو ساخته شده است، قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و از تیره ترین لکه ها تا لکه های کوچک و قدیمی را از روی فرشتان پاک میکند.