چیدانه قیمت انواع شیشه ساختمانی، برای این 6 مورد هزینه کنید!

در حالی که این یک راه خوب برای حفظ زیبایی تمیز و ساده در کل شهرها و مناطق مسکونی به شمار می رود ، دیدن طرحی که مطابق با این استاندارد نباشد بسیار شاداب کننده و همچنین الهام بخش است. ضخامت شیشه‌های ایمنی ساختمان و رواداری آن در جدول زیر آمده است. شیشه‌های ایمنی می‌تواند رنگی، بی‌رنگ، شفاف یا نیمه شفاف باشد. ضخامت شیشه باید در تمام سطح یکنواخت بوده و صافی و یکنواختی ضخامت آن به قسمی باشد که اگر از زاویه 60 درجه از پشت شیشه به جسمی که در فاصله یک متری آن قرار دارد نگریسته شود، آن جسم کج و معوج به نظر نرسد.

شیشه سکوریت

در بعضی مواقع ممکن است شیشه نشکن را از جنس شیشه سکوریت بسازند. مشتری برای خرید این محصول ابتدا باید لیست قیمت روز شیشه ساختمانی درجه ۱ را از تولید کننده تهیه کند؛ تا با مقایسه قیمت ها بتواند شیشه ایده آل خود را خریداری کند. شیشه درجه ۱ به دلیل کیفیت و استحکام بالایی که دارد، قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهد. این محصولات را با هر کاربردی در هر جایی شیشه ساختمانی می نامند. برای خرید شیشه ساختمانی می توان از طریق نمایندگان این شرکت و همچنین به صورت اینترنتی از طریق سایت آی شیشه اقدام به کسب اطلاعات و خرید این محصولات با ارزان ترین قیمت ممکن نمایید. از دیگر کاربرد شیشه در ساختمان، برای فضای داخل ساختمان به عنوان دودبند شیشه ای، انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و دستی برای ورودی های بنا مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مختلف نرده یا حفاظ شیشه ای و کاربرد آن ها را در صفحه نرده شیشه ای مشاهده نمایید. شیشه ساتینا دارای تکنولوژی بسیار بالاتری نسبت به شیشه های سند بلاست و مشجر است. این شیشه نوع خاصی از شیشه مات محسوب می شود که از غوطه ور کردن شیشه در هیدروفلوئوریک اسید یا سایر اسیدهای ساینده به دست می آید. به دلیل انجام این فرآیند روی شیشه چاله‌های ریز میکروسکوپی ایجاد می‌شود. و زمانی که روی شیشه دست می‌کشید سطحی مخملی روی شیشه احساس می‌کنید.

  • شیشه های ساختمانی دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی می باشند که به عنوان مثال میتوان به معماری و طراحی آن اشاره کرد.
  • گلس ضد گلوله در واقع ترکیبی از لایه های شیشه و پلاستیک است که روی هم ورقه می شوند تا به کامپوزیتی محکم برسند که گلوله را متوقف کند.
  • در صورت ریختن رنگ روی شیشه هنگام نقاشی، بهتر است از تینر استفاده کنید.
  • اما به طور کلی ، پنجره های دوجداره از گزینه های ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی با مزیت اضافه به حداقل رساندن صدا است.
  • شیشه سکوریت در اثر حرارت دادن و سرد شدن ناگهانی ایجاد می شود.
  • وقتی صحبت از قیمت شیشه به میان می آید شما اول باید ببینید چه شیشه ای مد نظرتان است.

همچنین از تابش شدید نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری می کند. گنجاندن شیشه های بازتابنده در طرح های سازه ای می تواند شرایط نور روز را بهبود ببخشد. آن ها می توانند نور طبیعی را هدایت کنند تا مناطقی که تابش شدید نور خورشید دارند را به حداقل برسانند. علاوه بر این ، نور پراکنده در فضای اتاق پخش می شود و داخل خانه روشن تر می شود در عین حال ، از گرم شدن بیش از حد فضای داخلی جلوگیری می کند.

با استفاده از طلق‌های رنگی می‌توان سایه‌بانی در شیشه جلو ایجاد کرد که از آزار چشم راننده توسط تابش خورشید جلوگیری می‌کند. نظافت و تمیزی دیوار شیشه‌ای به راحتی تنها با یک دستمال نم‌دار و برای سالیان طولانی انجام می‌گردد در حالی که دیوارهای سنتی حداقل هر چهار سال نیاز به رنگ‌آمیزی دارند. نظافت و سادگی در آجر دیوارهای شیشه‌ای به گونه‌ای است که حتی در فضاهای مسکونی به سادگی قابل انجام و کمترین مزاحمت را برای ساکنین دارد.

اگر مقدار کافی فسفات آلومینیم که ساختار سیلیکات آلومینیم را دارد، در ساختار شیشه وارد شود، شیشه به دست آمده مقاومت قابل توجهی در برابر HF از خود نشان می‌دهد. برای تهیه شیشه جلوی اتومبیل، از دو لایه شیشه و یک لایه طلق میانی استفاده می‌گردد که علت این عمل پایدار ماندن شیشه پس از شکستن می‌باشد. امکان به کارگیری آجرهای شیشه‌ای در ساخت سکوبندی آشپزخانه و یا میز اپن آن. از این نوع آجر به مقادیر قابل توجه در ساختمان‌های مسکونی، فضاهای اداری، انبارها، رستوران‌ها، ابنیه هنری، فرهنگی و مذهبی استفاده می‌گردد. شیشه اسپندرال شیشه‌ای غیر شفاف است که فضای پشت آن قابل رؤیت نمی‌باشد.

به منظور بمنظور مشاوره رایگان و پرسیدن سوالات خود با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان مشورت نمایید. اصولاً هنگام تولید شیشه یکسری حباب هایی ایجاد می شوند که با افزودن تصفیه کننده ها می توان آنها را از بین برد. این تصفیه کننده ها به صورت فیزیکی و شیمیایی می باشند که تصفیه کننده های فیزیکی حباب های کوچک را با تولید حباب های بزرگ و تصفیه کننده های شیمیایی با ایجاد یکسری ترکیبات حباب های کوچک را از بین می برند. اکسید نقره، فلدسپار، اکسید فلزات، نیترات سدیم، اکسید منگنز و اکسید سرب از جمله موادی هستند که در هنگام تولید شیشه به آن زیماکو اضافه می شوند. روی جعبه‌های محتوی شیشه باید مشخصات شیشه شامل نام کارخانه سازنده، ضخامت، ابعاد، تعداد و سایر ویژگی‌های آن نوشته شود.

اشتراک این صفحه

چیدانه قیمت انواع شیشه ساختمانی، برای این 6 مورد هزینه کنید!