لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو-آل اسکیپ

طرفداران اتاق فرارهای ترسناک در بازی منفی چهار به تمام چیزی که توقعش رو دارن میرسن. تمام اجزای بازی از دکور و سناریو گرفته تا معماها، همه در راستای القای ژانر کار میکنن. اتاق فرار یکی دیگر از اتاق فرارهای ترسناک می‌ باشد که شما می‌ توانید آن را در مجموعه رپیتون در تهران تجربه کنید. بعد از این که چند سرنخ اولیه را پیدا کردید؛ کار راحت‌تر خواهد شد؛ چرا که روال کار و نحوه جستجو را بهتر درک خواهید اسکیپ روم اقتباسی کرد. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ساختار بازی و سناریو با توجه به درجه سختی آن ممکن است خطی یا غیرخطی باشد. در ساختار خطی، شما بعد از پیدا کردن اولین سرنخ، باید دومین معما را حل کنید؛ سپس چالش بعدی و به همین ترتیب جلو خواهید رفت تا آخرین قفل هم باز شده و از اتاق خارج شوید.

البته باید بدانید که اسکیپ روم ترسناک تنها ژانر اتاق فرار نیست و اگر اهل ماجراجویی‌های ترسناک نیستید؛ می‌توانید سراغ اتاق فرار هیجانی، پلیسی و… اما چرا بهتر است این تجربه هیجان انگیز را از دست ندهید؟ اصلا اسکیپ روم ترسناک چیست و برای چه افرادی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوالات، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. همان طور که اشاره شد، نوع اتاق فرار و ژانر و سناریوهای که در آن طراحی شده اند، به گیم مستر که همان مدیر مجموعه و بازی می باشد بستگی دارد. به عنوان مثال در برخی از اسکیپ روم ها سناریو نیکلاس تسلا ممکن است اجرا شود و در برخی بیشتر تمرکز روی وحشتناک بودن فضا بوده و برخی مجموعه از ترس و وحشت و ماجراجویی را ارائه می دهند.

دیگر هیچ چیز یک بازی نیست، چون دارید برای لحظه به لحظه حضورتان در بازی، پاداش واقعی می گیرید. این مجموعه در تهران پارس واقع شده و دارای چندین اتاق فرار است. یکی از این اتاق‌ها، اتاق فرار هواپیما ربایی است که ژانر مهیج و واقعیت محوری دارد. قتل در مترو مخوف اتاق فرار دیگر این مجموعه است که ژانر ترسناک، مهیج و واقعیت محوری دارد.

ترس در اتاق فرار

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو-آل اسکیپ

اسکیپ روم یا اتاق فرار به بازی های مهیجی گفته می شود که وارد اتاق می شوید و در عرض یک ساعت باید آن اتاق را ترک کنید. باید سرنخ ها را جستجو کنید و با کنار هم گذاشتن نشانه ها، معما و رازها را حل کنید تا راه خروج به شما نشان داده شود. ایده اصلی اتاق های فرار از بازی های کامپیوتری گرفته شده است و با دارا بودن تم های هیجانی، پلیسی و ترسناک موقعیت مناسبی برای لذت بردن همراه با دوستان را برای شما فراهم می کند. این لیست شامل بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارها و یا اسکیپ روم های موجود در شهر کرج است. این اتاق فرار یک مزیت مهم دارد و به همین دلیل توانسته است طرفدارانی در گروه سنی های مختلف را به سمت خودش جذب کند.

شاید شبیه‌ترین موقعیت به اتاق فرار ترسناک، فیلم‌هایی در این ژانر باشد؛ با این تفاوت که حالا شما قهرمان و نقش اصلی داستان هستید. با توجه به سناریوی اسکیپ روم ترسناک، ممکن است شما در طول بازی با افرادی مواجه شوید که قصد دارند هرچه بیشتر شما را بترسانند. این افراد که اکتور نامیده می‌شوند؛ معمولا با گریم‌های ترسناک و به صورت ناگهانی با شما روبرو خواهند شد. یکی از مهیج ترین انتخاب هایی که می تواند در میان اتاق فرارهای لس آنجلس داشته باشید، Architect Escape Rooms می باشد. سناریوهای طراحی شده در این اسکیپ روم ترسناک همراه با معماهای گیج کننده می باشد و به همین دلیل باید تلاش کنید تا حد امکان تمرکزتان را حفظ و بر ترس غلبه کنید.

اما خوشبختانه مجموعه دالون، با دارا بودن یکی از ‌ترسناک ترین اتاق فرار تهران، توانایی جلب رضایت مشتریان خود را داشته است. اگر می‌خواهید چالش جذابی برای خودتان و دوستان‌تان ایجاد کنید که هم سرگرمی داشته باشید و هم ساعات خوشی بگذرانید، حتما سری به این اتاق فرار ترسناک بزنید و تجربه خودتان را برای ما بنویسید. اتاق فرار و اسکیپ روم برای بیشتر افراد با تجربه احساس ترس و وحشت گره خورده و تصور می‌کنند که حضور در اسکیپ روم به معنای روبرو شدن با اتفاقات ترسناک است. اما اتاق فرار، یک ایده کلی است که به اشکال مختلفی اجرا می‌شود و اسکیپ روم ترسناک تنها یکی از انواع اتاق فرار است. در کنار ژانر ترسناک، ماجراجویانه، هیجانی و حتی ملودرام هم وجود دارد.

این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد. این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم. روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید.

  • با ورود و راه اندازی اولین اتاق فرار در ایران، به مرور در شهرهای مختلف کشورمان شاهد رشد زیاد این بازی ها هستیم که هر یک به نوعی موفق به ایجاد فضایی برای بالا بردن آدرنالین خون و خلاق شدن ذهن ها شده اند.
  • اسکیپ روم ترسناک شاید مورد پسند علاقه مندان به ژانرهای معمایی نباشد.
  • این اتاق فرار از نظر شرایط موجود در محیط بسیار وحشتناک بوده و المان های رعب آوری در آن استفاده شده است.
  • البته بیشتر این افراد، هنوز و در بزرگسالی هم از حل معما و به چالش کشیدن ذهنشان لذت می‌برند.
  • جیغ می زنید، اما نه از سر ناراحتی و عصبانیت، بلکه از سر لذت جیغ می زنید.

شما به راحتی می‌توانید به نزدیک‌ترین اتاق فرار در تهران، که در محدوده شرق، غرب، شمال و جنوب تهران واقع شده‌اند مراجعه کنید. یادتان باشد که پیش از مراجعه به اتاق فرار، وقت مناسب را رزرو کنید. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

درب اتاق فرار به روی شما و هم تیمی‌هایتان بسته می‌شود و تنها به اندازه یک تا دو ساعت فرصت دارید که با حل معماها و گذر کردن از انواع چالش‌ها، کلید فرار از این اتاق را پیدا کنید. مسیری که باید طی کنید و چالش‌هایی که با آنها مواجه می‌شوید؛ بستگی به ژانر و تم اتاق فرار دارد. در اتاق فرار غیر ترسناک، شما باید به کمک سرنخ‌هایی که در فضای اتاق پنهان شده‌اند و کمک گرفتن از ذهن خودتان و مشورت با هم گروهی‌ها، راز پرونده و روش حل ان را کشف کنید. اسکیپ روم ترسناک پیشنهادی برای ماجراجویان بوده بنابراین قبل از شرکت در این مجموعه شجاعت خود را مورد سنجش قرار دهید.

اتاق فرار ویسر (ساختمان ویسر)

اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌ می به‌ عنوان اولین اسکیپ روم و اتاق فرار تهران و ایران، بازی‌های خلاقانه و مهیجی را برای طرفداران هیجان فراهم کرده است. متل بوداپست ۳۱۳،فرار از زندان ۱،فرار از مدرسه، معمای تسلا، بمب شیمیایی فریتز هابر و سرقت از بانک سناریوهای ارائه شده از سوی این مجموعه هستند.