خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

البته این موضوع به شبکه‌ای که تتر بر روی آن منتقل می‌شود نیز بستگی دارد. هزینه انتقال تتر بر روی شبکه ترون نسبت به سایر شبکه‌ها پایین‌تر است. در نظر داشته باشید که این تترها هیچ تفاوتی با هم ندارند و فرض کنید که می‌‌خواهید از سرمایه خود برای خرید در صرافی بایننس استفاده کنید.

پس بهتره تراکنش رو با شبکه های ERC20 اتریوم، TRC20 ترون یا BEP20 بایننس اسمارت چین انجام بدید. زمانیکه بازار دچار نوسان میشود، تریدر میتواند ارزهای دیجیتال خود را به استیبل کوین هایی مثل تتر تبدیل کرده و خود را از نوسان بازار خارج کند. یا برعکس، در حساب خود تتر نگه داشته و زمانیکه فرصت رشد در رمزارز های دیگر وجود داشت، از تبدیل تتر خود به ارز های دیجیتال دیگر سود کسب کند.

شما می‏توانید با خواندن این اطلاعات به آگاهی خود در این مورد اضافه نمایید. تتر از پروتکل لایه ای omni در ساختار blockchain ای که متعلق به بیت کوین است ،استفاده می کند. همچنین صرافی های رمزنگاری وجود دارند که برنامه های وام دهی خاص خود را دارند.

مزایای تتر برای صرافی ها

قیمت توکن هواداری اتحادیه فوتبال آرژانتین در ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر)، روز فینال جام جهانی فوتبال به ۶.۴ دلار رسید. اما پس از قهرمانی این تیم، با سقوط ۵۸درصدی در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) به ۲.۶۷ دلار کاهش یافت. پیش از این بازی، قیمت توکن هواداری آرژانتین پس از شکست شوکه‌کننده مقابل عربستان، ۲۳درصد سقوط کرده بود.

به این دلایل و موارد مشابه دیگر، هنوز هم ارزش دارد که بر روی تتر سرمایه‌گذاری کنید. در حالی که تتر برای سرمایه‌گذاری بلندمدت که به خودی خود باعث رشد پول شما شود، ایجاد نشده، زیرا به دلار آمریکا متصل است. پلتفرم‌های وام‌دهی، صرافی‌ها و کیف پول‌هایی وجود دارند که برای ذخیره USDT در پلتفرم خود نرخ بهره بالایی به شما می‌پردازند.

خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

به عنوان مثال قیمت تتر و یا USDT همیشه برابر با یک دلار است یا قیمت KRWT، همیشه برابر با یک وون کره جنوبی است. استیبل‌ کوین‌های مختلفی در بازار کریپتوکارنسی وجود دارد که هرکدام با الگوریتم‌های خاص خودشان و روش‌های مختلف، ارزش خود را ثابت نگه می‌دارند. استیبل کوین DAI یک کوین الگوریتمیک است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد. استیبل کوین UST با استفاده از سوزاندن کوین‌های لونا ارزش خود را ثابت نگه می‌دارد.

بلاک چین ترون و ایاس از دیگر شبکه هایی هستند که این استیبل کوین بر روی آنها عرضه می شود. پس اگر در حوزه فعالیتی مشابه قصد همکاری با این مجموعه را داردی برای دسترسی به پنل سفارشات همکار می بایست ابتدا درخواست خود را در قالب تیکت ثبت نمایید. پس از بررسیهمکاران ما در واحد فروش، در صورت واجد شرایط بودنحساب کاربری حساب کاربری شما برای خرید تتر به صورت عمده، حساب کاربری شما به حساب همکار ارتقاخواهد یافت.

اخبار ارز دیجیتال یونی سواپ

اما در سفارش سریع قیمت ارز دیجیتال با توجه به قیمت بازار تعیین می‌شود و قطعاً مبادله صورت می‌گیرد. مشابه با تمام صرافی‌های معتبر بین‌المللی، در بازار آنلاین نوبیتکس نیز پس از ثبت سفارش برای خرید و یا فروش تتر، وابسته به حجم معامله مقداری کارمزد از شما دریافت می‌گردد. مقدار دقیق این کارمزد پس از هر بار ثبت سفارش در پنل کاربری به شما اعلام می‌گردد.

در شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید!

شرکت تتر دارای یک نهاد مرکزی است که توکن‌های USDT را صادر می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد تا عرضه سکه‌ها را با تقاضای خرید و فروش تتر کاربر تنظیم کند. به عنوان یک شرکت با سیاست های کاملا روشن، این استیبل کوین همواره لیست دارایی های خود شامل آنچه نگهداری شده و انتقال می یابد را به صورت real-time منتشر می کند. توکن های USDT را می توان در سراسر بلاک چین به طور امن ذخیره، ارسال و دریافت نمود.

  • جامعه ارزهای دیجیتال به تتر اعتماد دارد و باعث می شود که این ارز در بین باثبات ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش قرار بگیرد.
  • در این حالت صرافی برای شما بهترین و مشتری‌پسندترین قیمت فروش را تعیین می‌کند.
  • اگر می‌خواهید قیمت این ارز دیجیتال را بررسی کنید، بهتر است چارت دلار را بررسی کنید.
  • ارز دیجیتال USDT توسط Tether Limited ایجاد شد تا به عنوان دلار دیجیتال عمل کند.