کلاهبرداری از معامله گران با صرافی؛ معرفی صرافی کوینکس CoinEx -ایران ارز دیجیتال

در بیشتر صرافی ها، شما می توانید به غیر از تتر، با ارزهای اصلی، مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) نیز خرید و فروش کنید. به طور مثال با رسیدن تزوس به سطح 4 تتر، شما تعیین می کنید که مقدار خاصی از ارز تزوس شما به بهترین قیمت در بازار فروخته شود. تا افرادی که می خواهند از ایران به بازار فارکس متصل شده و به معامله بپردازند بتوانند بدون مشکل خاصی در این بروکر ها ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند.

4. نمودار جفت ارز که پس از جستجو ارز، ظاهر می شود.

بدین ترتیب در صورتیکه بیت کوین به سطح قیمت تعیین شده، رسید، سفارش خرید یا فروش شما اجرا می شود. به طور مثال اگر شما بخواهید بیت کوین خرید و فروش کنید، این معامله به صورت جفت ارز بیت کوین به تتر (BTC/USDT) انجام می شود. در کادر بعدی باید قیمت بیت کوین را وارد کرد. در صفحه جدید یک QR Code و Private Key کد مربوطه را در جایی یادداشت نمایید زیرا در آینده به آن نیاز خواهید داشت. در صفحه معاملات اسپات، جفت ارز مورد نظر خود را در کادر جستجو، وارد کنید . شما می توانید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. از گزینه های بالا، “معامله” را انتخاب و سپس در کادر جستجو، ارز مورد نظر را وارد کنید. در اخرین قسمت از این بخش هم کد زد فیشینگ رو مشاهده میکنید که برای فعال کردن این گزینه باید بر روی تنظیمات بزنید و در مراحل ابتدا کد تایید ایمیل و سپس کد زد فیشینگ رو بزنید و در اخر هم این گزینه برای شما فعال میشه.

اتریوم / تتر با ۱۴ درصد، شیبا اینو / تتر با ۴.۵ درصد و فانتوم / تتر با ۲.۸۵ درصد در رتبه های بعدی تعیین حجم معاملات در صرافی کوینکس قرار دارند. اکنون می توانید با جابجا کردن تاگل تنظیم مقدار، تعیین کنید که قصد دارید چند درصد از موجودی تزوس خود را به تتر تبدیل کنید. در این معاملات پتانسیل یک صعود بزرگ اما همچنین یک نزول بزرگ وجود دارد به همین دلیل توصیه می شود که اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید از این سبک معاملات اجتناب کنید. حالا فرض کنید ارزش بیت کوین تا ۱۰ درصد افزایش یابد، اگر فقط ۱۰۰ دلار سرمایه گذاری کرده باشید و تنها بیت کوین را نگه داشته باشید ۱۰ دلار درآمد، کسب می کردید.اکنون، در حالی که با ۱۰۰ دلار سرمایه و اهرم ۱۰۰ برابر، وارد معاملات می شوید، در عوض مبلغ ۱۰۰۰ دلار اضافی نیز کسب خواهید کرد. همانطور که عنوان شد صرافی کوینکس قابلیت ارایه خدمات در حوزه اوراق بهادار را نیز می دهد.

کوینکس که یک صرافی بین المللی است در سال 2017، در شهر هنگ کنگ چین توسط یانگ هایپو پایه گذاری شد. ۳- در قسمت Password یک پسورد قوی (رمز عبور) وارد کنید. ۳. وبسایت در این بخش ممکن است تا از شما بخواهد که پازل را تکمیل کنید؛ به این صورت که آیکن فلش دار را به سمت راست بکشید تا جایی که قسمت جداشدهی پازل جای خودش قرار گیرد. تا قبل از فیلتر شدن این صرافی در ایران حدود 40 درصد ترافیک این صرافی از سمت ایران بوده است. 4. نمودار جفت ارز که پس از جستجو ارز، ظاهر می شود. به طور مثال، شما تعیین می کنید که اگر قیمت بیت کوین به 33 هزار دلار رسید، 0.5 واحد بیت کوین برای شما خریداری شود و یا به فروش برسد. با انتخاب بخش “استاپ – قیمت بازار” معاملات اسپات صرافی کوینکس، شما تعیین می کنید که اگر قیمت به سطح خاصی رسید، سفارش شما به قیمت بازار فعال شود.

همچنین می توانید فقط نام ارز را وارد کنی که در آنصورت به طور اتوماتیک، صفحه سفارش ارز در مقابل تتر باز می شود. برای ورود به صفحه معاملات اسپات در صرافی کوینکس، مراحل زیر را انجام دهید. اما در حالت سفارش بردار، تریدر به قیمت بازار معامله انجام می دهد و سفارش وی در لحظه اجرا می شود: بازار بهترین قیمت برای معامله خرید یا فروش را در اختیار تریدر قرار می دهد و سفارش بلافاصله صرافی coinex اجرا می شود. به طور مثال برای فروش ارز تزوس به قیمت بازار مراحل زیر را طی کنید. حال که با مفهوم سفارش گذار و سفارش بردار آشنا شدید، می توانید با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کنید. صرافی های بسیار زیادی در جهان وجود دارند که در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال فعالیت می کنند.